Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halla folkens! ;)

Hvordan har alle det i dag?

Bare bra, trives med den nye senga mi, så lå i den til klokka fem idag ^^,

Hehe...

Det er alltid digg med ny seng. Og nytt laken og trekk for den saks skyld.

Jeg vet!... Aldri vært så ryddig på rommet før xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
*Skifte sengetøy*

:D Det blir digg...

Aah. Så herlig å legge seg nydusja i helt rent og fresht sengetøy ^^,

Lenke til kommentar

Da var tråden igjen ryddet. Utrolige "177" innlegg som brøt med retningslinjene for tråden såvel som for forumet forsvant ut bakdøren. Brukere har blitt utestengt for å trolle samt komme med provokasjoner i denne tråden før og de vil bli det igjen. Om da ikke alle kan snakke sammen på en høflig måte med respekt for hverandre. Dette burde ikke være så vanskelig.

Hvilken tråd som er størst, hvem som har sagt hva til hvem, diffuse trusler, diskusjoner rundt tidligere moderering, hvem som er utestengt og hvem som er tildelt advarsler er fjernet fra tråden. Samt annet fjas og svar på allerede slettede innlegg.

Husk at ved grove brudd på den norske lov som f.eks, drapstrusler o.l. kan vi i samråd med jurister melde enkeltpersoner for ISP, eventuelt politi. I slike tilfeller vil de data som er registrert på gjeldende bruker(e) bli overlevert på forespørsel, uten brukeren(e)s samtykke og viten.

Vi oppfordrer våre brukere til å bruke sunn fornuft, normal folkeskikk og ellers ha det trivelig på forumet. Disse reglene er satt opp etter mange års erfaring fra drift av forumet, og de er der for å skape et hyggelig forum der vi kan kose oss med hobbyen vår. Hobby er fritidsaktivitet, og ingen av oss ønsker å kaste bort dyrebar fritid på å være irriterte.

Jeg er redd dette ikke blir den siste gangen tråden stenges for opprydning, så tråden holdes under oppsyn. Jeg går igjennom en siste gang før jeg gjenåpner tråden.

Da tråden har vært gjenåpnet tidligere har de ørten første innlegg omhandlet at tråden er gjenåpnet og hvem som eventuelt fikk reaksjoner, dette skal ikke forekomme! Videre overtredelse medfører umiddelbar suspensjon fra forumet på ubestemt tid. Forumet er et tilbud til dere, ikke missbruk dette.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Endret av roberteh
Korreksjon.
Lenke til kommentar

Jeg er veldig for idéen din, Natrich :love:

Æsj, irriterer meg at kiwi straks stenger, og jeg fortsatt ikke har fått kjøpt meg godteri. I morgen er det mandag, og da begynner jobbuka, med "no candy-policyen" min =/

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva som er vitsen med å se på Forumkaféen (utenom når det gjelder mod-er)?

Det er mange der nede som sitter og leser hva vi har skrevet, men som ikke skriver noe. Jeg undres om det er interessant og lese på innleggene våre?

Nei, men innimellom er det noe halvinteressant som foregår og en har lyst til å ta del i før det hele skylles ut til søppel og interne morsomheter.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva som er vitsen med å se på Forumkaféen (utenom når det gjelder mod-er)?

Det er mange der nede som sitter og leser hva vi har skrevet, men som ikke skriver noe. Jeg undres om det er interessant og lese på innleggene våre?

Nei, men innimellom er det noe halvinteressant som foregår og en har lyst til å ta del i før det hele skylles ut til søppel og interne morsomheter.

De får ha lykke til med det :)

Lenke til kommentar
Folk har bedrevet dagen med idag :)?

Jeg lå midt på veien utenfor huset mitt i en hel time før bilene begynte og komme.

Deretter leste jeg i en gørrkjedelig bok, sovnet, våknet klokken halv fire på ettermiddagen og nå sitter jeg her :)

Hvahah? På veien?

Lenke til kommentar

Jeg lå midt på veien utenfor huset mitt i en hel time før bilene begynte og komme.

Deretter leste jeg i en gørrkjedelig bok, sovnet, våknet klokken halv fire på ettermiddagen og nå sitter jeg her :)

Hørtes chill ut..

Lenke til kommentar

Hvahah? På veien?

Noen er bare random

Lenke til kommentar

Sov over hos madammen i Oslo, spiste en halv kyllingkebab til frokost, busset hjem til Sarpsborg, sett på Lost, spist brødmat, dusjet, og her er jeg. Og jeg har tilnærmet mengde/mindre klær på enn samtlige av dere =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...