Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vel om jeg faktisk har lyst til å være her så er det vel ingen av dere som faktisk kan kaste meg ut er det? Så lenge jeg oppfører meg og diskuterer på en skikkelig måte så kan vel ikke dere si så mye på det? @Mikkel: Om det er sånn du bahandler alle du møter så kommer/har du et nokså ensomt liv vil jeg tro... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Moderator som oppfordrer til spam, nå har jeg sett det også! Hvorfor holde seg til ètt emne i en forumkafé? I en kafé skal alt om ingenting og ingenting om alt diskuteres!Det var ingen oppfordring,det var mer en utfordring Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vel, da er poenget med en generell chattetråd litt hinsides. edit: Sameboe, jeg har vært medlem her lenger enn deg og har flere innlegg attpåtil. Kan ikke du forsvinne herfra da? Du har da langt ifra flere innlegg enn meg i denne tråden Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Moderator som oppfordrer til spam, nå har jeg sett det også! Hvorfor holde seg til ètt emne i en forumkafé? I en kafé skal alt om ingenting og ingenting om alt diskuteres!Det var ingen oppfordring,det var mer en utfordring Ohh.. premien er et par dager ferie? (utelukkende ment humoristisk! ) Denne tråden er èn ting. Hele forumet er en annen. Endret 3. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blant annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg har flere innlegg enn dere begge, og jeg sier at fra og med nå har SO1 tatt over DNFK. Nye regler for tråden kommer snart. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vel jeg syns aktiv dødshjelp burde innføres i Norge! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg prøvde jo å få folk til å fokusere på de overdramatiske lol hjulkapslene på bilen min Er det bare meg, eller er det et ansikt i bakruta på bilen? Lenke til kommentar
Angua Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vel jeg syns aktiv dødshjelp burde innføres i Norge! enig! det er en menneskerett å bestemme når man selv skal dø! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vel jeg syns aktiv dødshjelp burde innføres i Norge! enig! det er en menneskerett å bestemme når man selv skal dø! Det var det jeg og mente. Er tragisk at en person som har lyst til å ende livet sitt Faktisk ikke skal få lov til å bestemme det selv men bli holdt kunstig i livet. Fordi staten sier det. Allså om ikke personen blir bedre av det da vel og merke. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hva planer folket har for dagen da?utenom og beskytte vår kjæres kafe:P legge Internetkabel i veggen Lenke til kommentar
Angua Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vel jeg syns aktiv dødshjelp burde innføres i Norge! enig! det er en menneskerett å bestemme når man selv skal dø! Det var det jeg og mente. Er tragisk at en person som har lyst til å ende livet sitt Faktisk ikke skal få lov til å bestemme det selv men bli holdt kunstig i livet. Fordi staten sier det. Allså om ikke personen blir bedre av det da vel og merke. ja, nå er man nødt til å ta saken i egne hender. ofte ikke den beste løsningen Lenke til kommentar
Angua Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Trenger alt ha mening, da? Mer mening enn det dere driver med nå. Andre enn meg som gleder seg til sommerferien? Endelig en laaang ferie, uten noe stress med lekser og sånt. gleder meg litt, men det kan bli vanskelig å finne noe å fylle tiden med bortsett fra jobb Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Naaaat. Skal se Rambo jeg nå. Snakes. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hmm, kabelkanal eller? Uansett, du legger opp en nettverkskabel, Internett går via den =) Skal trekke nettverkskabelen der kabel-tv'en gikk før Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vel jeg syns aktiv dødshjelp burde innføres i Norge! enig! det er en menneskerett å bestemme når man selv skal dø! Det var det jeg og mente. Er tragisk at en person som har lyst til å ende livet sitt Faktisk ikke skal få lov til å bestemme det selv men bli holdt kunstig i livet. Fordi staten sier det. Allså om ikke personen blir bedre av det da vel og merke. ja, nå er man nødt til å ta saken i egne hender. ofte ikke den beste løsningen Ja og om man ikke skulle lykkes med det heller så blir man bare fengslet fordi man prøvde å ta livet av noen (selvom det er seg selv det går utover.) Lenke til kommentar
Angua Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vel jeg syns aktiv dødshjelp burde innføres i Norge! enig! det er en menneskerett å bestemme når man selv skal dø! Det var det jeg og mente. Er tragisk at en person som har lyst til å ende livet sitt Faktisk ikke skal få lov til å bestemme det selv men bli holdt kunstig i livet. Fordi staten sier det. Allså om ikke personen blir bedre av det da vel og merke. ja, nå er man nødt til å ta saken i egne hender. ofte ikke den beste løsningen Ja og om man ikke skulle lykkes med det heller så blir man bare fengslet fordi man prøvde å ta livet av noen (selvom det er seg selv det går utover.) det er sykt, jeg forventer at jeg selv skal kunne bestemme over livet mitt, spess når jeg vil dø. men man må også ta litt hensyn og ikke involvere for mange andre Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Halla folkens! Hvordan har alle det i dag? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Halla folkens! Hvordan har alle det i dag? Bare bra, trives med den nye senga mi, så lå i den til klokka fem idag ^^, Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Programvare lyver Han liker ikke lekser, Jeg liker lekser Si at programvare skal bli ferdig med sannsynlighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg