Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

nja spørs har mye som skjer i morra, jobb og slikt :innocent:

Hmm, true that. Tror det blir stress på jobb i morra. Og så har en god kompis bursdag, så det blir vel enten grilling og pils, eller bowling og pils.

Hylo: Bare å slenge deg med, veit du :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sletter sider om det er nøvendig hvis dere skal holde på, det er bare å bring it on.

Så finn dere et emne og diskuter.

Så lenge man ikke er ufin mot hverandre så er det vel ingen grunn til å gripe inn? Første to setningene i åpningsposten i DNFK går som følger: Velkommen til Forumkaféen. Dette er forumets plass for uhøytidelig prat om løst og fast av sosial karakter.

Uansett, hatt en fin helg, Gisle? :D

@Aids: Japp, skulle da bare mangle :)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Jeg sletter sider om det er nøvendig hvis dere skal holde på, det er bare å bring it on.

Så finn dere et emne og diskuter.

Moderator som oppfordrer til spam, nå har jeg sett det også! Hvorfor holde seg til ètt emne i en forumkafé? I en kafé skal alt om ingenting og ingenting om alt diskuteres!

Lenke til kommentar

Vel, da er poenget med en generell chattetråd litt hinsides.

edit: Sameboe, jeg har vært medlem her lenger enn deg og har flere innlegg attpåtil. Kan ikke du forsvinne herfra da? :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Så lenge man ikke er ufin mot hverandre så er det vel ingen grunn til å gripe inn? Første to setningene i åpningsposten i DNFK går som følger: Velkommen til Forumkaféen. Dette er forumets plass for uhøytidelig prat om løst og fast av sosial karakter.

Uansett, hatt en fin helg, Gisle? :D

Joda, men å komme over ifra et annet nettsted og skal begynne å rakke ned på brukere i tråden og framprovosere andre, da kan en heller holde seg til det en mener er et koselig/bedre sted en DNFK mener jeg. Du har rett i det du sitere ovenfor clvn men så kan du hive med retningslinjene §1 og §2 ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...