j-- Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 nja spørs har mye som skjer i morra, jobb og slikt Hmm, true that. Tror det blir stress på jobb i morra. Og så har en god kompis bursdag, så det blir vel enten grilling og pils, eller bowling og pils. Hylo: Bare å slenge deg med, veit du Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hylo: Bare å slenge deg med, veit du Kanke, skal prøvekjøre en sånn her imorgen: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vil også kjøre sånn bil. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Np: The Poet and the Pendulum. Dark Passion Play på spotify Dette albummet river bra på stereoen i bilen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Everyone! Behold: BLING! på bilen min Endret 3. mai 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg sletter sider om det er nøvendig hvis dere skal holde på, det er bare å bring it on. Så finn dere et emne og diskuter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bare overse kreftklumpene våres :!: "henter celle-kur" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Everyone! Behold: BLING! på bilen min g-g-g-g-ankzta! bling dat ting yåw Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bling bling! Skal vi diskutere om det ser bra ut eller ikke? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg prøvde jo å få folk til å fokusere på de overdramatiske lol hjulkapslene på bilen min Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Everyone! Behold: BLING! på bilen min Så bare et dust bilde av en grå bil jeg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Everyone! Behold: BLING! på bilen min Så bare et dust bilde av en grå bil jeg Det er tatt med polaroid kamera og skanna inn! Vær litt snill da (brukte ett digitalkamera fra 2005 med 3.2 MP og zoom fra amdre etasje ) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jeg sletter sider om det er nøvendig hvis dere skal holde på, det er bare å bring it on. Så finn dere et emne og diskuter. Så lenge man ikke er ufin mot hverandre så er det vel ingen grunn til å gripe inn? Første to setningene i åpningsposten i DNFK går som følger: Velkommen til Forumkaféen. Dette er forumets plass for uhøytidelig prat om løst og fast av sosial karakter. Uansett, hatt en fin helg, Gisle? @Aids: Japp, skulle da bare mangle Endret 3. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bare overse kreftklumpene våres :!: "henter celle-kur" Så det du sier er at du ikke vil ha inn nye brukere her å diskutere med? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg sletter sider om det er nøvendig hvis dere skal holde på, det er bare å bring it on. Så finn dere et emne og diskuter. Moderator som oppfordrer til spam, nå har jeg sett det også! Hvorfor holde seg til ètt emne i en forumkafé? I en kafé skal alt om ingenting og ingenting om alt diskuteres! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hva skjer med at Gamer.no kidza innvaderer tråden Dere har jo SO1 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Vel, da er poenget med en generell chattetråd litt hinsides. edit: Sameboe, jeg har vært medlem her lenger enn deg og har flere innlegg attpåtil. Kan ikke du forsvinne herfra da? Endret 3. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Så lenge man ikke er ufin mot hverandre så er det vel ingen grunn til å gripe inn? Første to setningene i åpningsposten i DNFK går som følger: Velkommen til Forumkaféen. Dette er forumets plass for uhøytidelig prat om løst og fast av sosial karakter. Uansett, hatt en fin helg, Gisle? Joda, men å komme over ifra et annet nettsted og skal begynne å rakke ned på brukere i tråden og framprovosere andre, da kan en heller holde seg til det en mener er et koselig/bedre sted en DNFK mener jeg. Du har rett i det du sitere ovenfor clvn men så kan du hive med retningslinjene §1 og §2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg