Angua Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 hva gjorde dere der egentlig? noe krangling? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hjemme fra hytta, og veldig sliten. Hatt en fin tur da. Løgn. Du sa rett før jeg dro at jeg hadde ødelagt turen da. Ja, den fine delen var da jeg sovna i bilen på vei hjem. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hjemme fra hytta, og veldig sliten. Hatt en fin tur da. Løgn. Du sa rett før jeg dro at jeg hadde ødelagt turen da. oh, noes. trouble in paradise. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor She calls out to the man on the street sir, can you help me? Its cold and Ive nowhere to sleep, Is there somewhere you can tell me? He walks on, doesnt look back He pretends he cant hear her Starts to whistle as he crosses the street Seems embarrassed to be there Oh think twice, its another day for You and me in paradise Oh think twice, its just another day for you, You and me in paradise She calls out to the man on the street He can see shes been crying Shes got blisters on the soles of her feet Cant walk but shes trying Oh think twice... Oh lord, is there nothing more anybody can do Oh lord, there must be something you can say You can tell from the lines on her face You can see that shes been there Probably been moved on from every place cos she didnt fit in there Oh think twice... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hjemme fra hytta, og veldig sliten. Hatt en fin tur da. Løgn. Du sa rett før jeg dro at jeg hadde ødelagt turen da. Ja, den fine delen var da jeg sovna i bilen på vei hjem. Så denne "fine turen" du snakker om var bare en times biltur på vei hjem. Resten var sheit? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 hva gjorde dere der egentlig? noe krangling? Ja, kjempemasse. Og Chris og Toralf snakker altfor høyt... Så denne "fine turen" du snakker om var bare en times biltur på vei hjem. Resten var sheit? Mhm. Neida, hadde det kjempefint jeg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hmmm, nå er jeg usikker her. Så ikke ut som du hadde det så fælt da Toralf hylte ZÅ TRIZT når det var en båt som tuta. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hmmm, nå er jeg usikker her. Så ikke ut som du hadde det så fælt da Toralf hylte ZÅ TRIZT når det var en båt som tuta. Jeg gråt inni meg Nej, da stakk jeg ut folkens. cyaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Angua Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 i think not Da må du være et troll, eller? =) yeah sure Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Underpants: Jarmo kan helt sikkert, om du spør han pent. Bytex tok seg nettopp en måneds ferie Tror kanskje jeg spør ham i kveld en gang. Det er jo bare sunt nå som det er så mye skole. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jarmo har fått rød frakk? :ooooo Tyst nå! Ikke si det til alle andre... Oisann! Sorry. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vekke smaksløkene? Kom deg på Peppes, bestill tre omganger av Hot Shots, to av dem spiser du uten å drikke noe, og den tredje sender du til meg Har ikke Peppes på Steinkjer : < Og jeg har ikke råd til å dra til Trondhjem uansett *ganske blakk* Ja ja, det var verdt et forsøk Gå ut i hagan og finn deg et par blader å tygge på. Smaker det ikke noe da, ville jeg kommet meg til lege Hvilken hage? : o Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 du blei skuffa da ja? har faktisk raka av hele håret på huet nå i sta. har kanskje 3 mm ellerno. husker ikke helt hva det blei til Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg kjemper for å holde meg unna kiosken og en stor pose Smash. Det er vanskelig! Tenk på den første du tar etter å ha åpna posen. Når den knuser mellom tenna og du smaker den salte smaken under smaken av søt sjokolade. Men du burde ikke gjøre det fordi det er usunt. Men tenk på det, da. Det skal godt gjøres å ta bare én. Men du burde ikke fordi det er usunt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg lurer mer og mer på hva som skjedde i går, det virker ikke som om så mange husker noe særlig Lenke til kommentar
Angua Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 noen som kan si meg noe om 100 years of Hollywood? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg