j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er alt kvinneguiden skriver om hvordan man ha sex med en fyr, og hvordan man skal gifte seg? Føler det er noe repeterende Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er alt kvinneguiden skriver om hvordan man ha sex med en fyr, og hvordan man skal gifte seg? Føler det er noe repeterende Gjør noe med det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ny dag, nytt helvete hvordan står det til med folket? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ny dag, nytt helvete hvordan står det til med folket? Joa, ikke så aller verst Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Selvfølgelig var den første bussen presis/litt tidlig, og jeg var litt sen. Greit nok, for jeg har "buffer" på en buss som jeg akkurat er i tide med hvis jeg går veldig fort. Men neida, den var i tillegg et kvarter for sen. Herlig, og busselskapet heter "tide". De burde legge til "aldri i...". Haha, *tørr humor-alert*. Menmen, jeg stormet nå inn og forstyrret i stedet for å vente til pausen. Eller, må få med nummeret til Apple, må høre med dem om de leverer på lørdager.Æsj Pøh. iPod touch. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ny dag, nytt helvete hvordan står det til med folket? Jeg er trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøtt Imorra har jeg heldigvis fri.. Og uka etter der.. Deilig!! Får ikke skrevet noe i kafèen da tror e.. Dere kommer til å savne meg ikke sant? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dere kommer til å savne meg ikke sant? Savne hvem sa du? :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hmm. Big One Double Pepperoni og cola til frokost, eller bare kjøre den traurige visa med brødskiver med hvitost og melk? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dere kommer til å savne meg ikke sant? Savne hvem sa du? :S Meg!! Hmm. Big One Double Pepperoni og cola til frokost, eller bare kjøre den traurige visa med brødskiver med hvitost og melk? Ta deg en skive med gulost og et glass melk, det gir mer energi og overskudd Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dere kommer til å savne meg ikke sant?Savne hvem sa du? :S Meg!! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nei, du har jo bare vært inni meg sånn 400 ganger, og nå kaster du meg bort en et tomt sjokoladepapir?!?! E skal kanskje vurdere å aldri ha sex med deg igjen før imorra.. Kanskje Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Klokka er like over ni, og jeg har straks gomla i meg hele matpakka. NICE! Hmm, brusabstinenser så tidlig på dagen?.. =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 clvn, kjenner til den. Har ikke drukket brus på to dager nå, føler en kraftig hang mot å ta den colaen og pizzaen nå her jeg sitter og ikke gjør PHP-øvelser Den store P, hvitost. Gulost er ekkel dialekt som jeg har hørt trøndere bruker. Jeg liker ikke trøndersk, selv om jeg snakker det Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Den store P, hvitost. Gulost er ekkel dialekt som jeg har hørt trøndere bruker. Jeg liker ikke trøndersk, selv om jeg snakker det Gulost er brukt i Arendal, jeg har verken sett eller hørt "hvitost" i det 20 årene jeg har bodd her, så for meg, er det og blir det gulost uansett hva noen nynazistiske fascister sier!! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) gulost ftw. ost er f ikke hvit. ikke hverdags ost ihvertfall. bruk øya si gullost!(slagord skillzor) Endret 24. januar 2008 av EvenEleven Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 "bruk øya sis gullost" må være det beste slagordet jeg harn hørt på lenge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvordan er det mulig å brekke arma av å onanere? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Den må jeg innrømme at jeg ikke skjønte en ting av.. Men det er kanskje bare meg @Smurfen, vis det er glatt føre og du glipper og spinner ut av kontroll.. Da kan den ihvertfall gå ut av ledd, kanskje vis man holder altfor høy hastighet derimot... Endret 24. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvordan er det mulig å brekke arma av å onanere? kansje det ligger en jernstang i veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg