Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig var den første bussen presis/litt tidlig, og jeg var litt sen. Greit nok, for jeg har "buffer" på en buss som jeg akkurat er i tide med hvis jeg går veldig fort. Men neida, den var i tillegg et kvarter for sen. Herlig, og busselskapet heter "tide". De burde legge til "aldri i...". Haha, *tørr humor-alert*.

Menmen, jeg stormet nå inn og forstyrret i stedet for å vente til pausen. :p

Eller, må få med nummeret til Apple, må høre med dem om de leverer på lørdager.
Æsj :p

Pøh. iPod touch. :D

Lenke til kommentar
Dere kommer til å savne meg ikke sant?

Savne hvem sa du? :S

Meg!! :cry:

Hmm. Big One Double Pepperoni og cola til frokost, eller bare kjøre den traurige visa med brødskiver med hvitost og melk?

Ta deg en skive med gulost og et glass melk, det gir mer energi og overskudd :)

Lenke til kommentar

clvn, kjenner til den. Har ikke drukket brus på to dager nå, føler en kraftig hang mot å ta den colaen og pizzaen nå her jeg sitter og ikke gjør PHP-øvelser :p

Den store P, hvitost. Gulost er ekkel dialekt som jeg har hørt trøndere bruker. Jeg liker ikke trøndersk, selv om jeg snakker det :p

Lenke til kommentar
Den store P, hvitost. Gulost er ekkel dialekt som jeg har hørt trøndere bruker. Jeg liker ikke trøndersk, selv om jeg snakker det :p

Gulost er brukt i Arendal, jeg har verken sett eller hørt "hvitost" i det 20 årene jeg har bodd her, så for meg, er det og blir det gulost uansett hva noen nynazistiske fascister sier!! :p

Lenke til kommentar

Den må jeg innrømme at jeg ikke skjønte en ting av.. Men det er kanskje bare meg :hmm:

@Smurfen, vis det er glatt føre og du glipper og spinner ut av kontroll.. Da kan den ihvertfall gå ut av ledd, kanskje vis man holder altfor høy hastighet derimot...

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...