Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 baaaah hjemme etter kysttur hor jippi!Is, brus, fin vær og musikk. 13 dager igjen av fhs livet:( HFS? Nani? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Knockout Shots var det det het ja Det er så alvorlig godt at jeg får boner bare av å tenke på det Det er jo ganske enkelt å fikse sånt hjemme også. Runde nachos, tacokrydret kjøttdeig, jalapenos og ost på toppen. Omnomnom, og man får så mange av de når man lager det selv. Genial snacks å lage sammen med et par venner Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 clvn: regner med det blir drit rart, men også litt deilig å komme hjem til familie og venner. Og men kan alltids besøke vennene man har fått i løpet av året. =) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Knockout Shots var det det het ja Det er så alvorlig godt at jeg får boner bare av å tenke på det Det er jo ganske enkelt å fikse sånt hjemme også. Runde nachos, tacokrydret kjøttdeig, jalapenos og ost på toppen. Omnomnom, og man får så mange av de når man lager det selv. Genial snacks å lage sammen med et par venner Det må jeg prøve Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Go' morn Jeg våknet nettopp; hva skjer? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Go' morn Jeg våknet nettopp; hva skjer? Musikk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 adda deg til watch på DA Flabba Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 clvn: regner med det blir drit rart, men også litt deilig å komme hjem til familie og venner.Og men kan alltids besøke vennene man har fått i løpet av året. =) Jeg holdt ihvertfall på å fly på veggen =P Jeg har 3 bokser med gelepulver. Tenkte å lage meg en sykt stor gelesak til i kveld, og se om jeg klarer å spise så mye at jeg kaster opp. 1,6 liter gele burde fikse den saken =D Blarcky: Do it! Jeg fikk sjukt lyst på selv nå. Men har ingen transport til den søndagsåpne kiwisjappa som ligger noen kilometer fra der jeg bor. Gidder ikke gå i to timer for å få meg nachos =P Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 clvn: regner med det blir drit rart, men også litt deilig å komme hjem til familie og venner.Og men kan alltids besøke vennene man har fått i løpet av året. =) Jeg holdt ihvertfall på å fly på veggen =P Jeg har 3 bokser med gelepulver. Tenkte å lage meg en sykt stor gelesak til i kveld, og se om jeg klarer å spise så mye at jeg kaster opp. 1,6 liter gele burde fikse den saken =D haha ja begynner å bli lei nå lykketil. du for holde oss oppdatert på hvordan det går:P Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 adda deg til watch på DA Flabba ooooh... da må jeg nesten gå inn å titte på deg der! å gjøre det samma med deg. mohahahah! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 adda deg til watch på DA Flabba ooooh... da må jeg nesten gå inn å titte på deg der! å gjøre det samma med deg. mohahahah! Oh noes Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 adda deg til watch på DA Flabba ooooh... da må jeg nesten gå inn å titte på deg der! å gjøre det samma med deg. mohahahah! Oh noes haha JO! nice greier:P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 haha ja begynner å bli lei nå lykketil. du for holde oss oppdatert på hvordan det går:P Jeg skal ta bilde til dere om jeg spyr =D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 haha ja begynner å bli lei nå lykketil. du for holde oss oppdatert på hvordan det går:P Jeg skal ta bilde til dere om jeg spyr =D yes det må du:D Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Pølser og pommes frites til middag! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da var man ca. hjemme igjen. Fin helg og fri i morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vekke smaksløkene? Kom deg på Peppes, bestill tre omganger av Hot Shots, to av dem spiser du uten å drikke noe, og den tredje sender du til meg Har ikke Peppes på Steinkjer : < Og jeg har ikke råd til å dra til Trondhjem uansett *ganske blakk* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hjemme fra hytta, og veldig sliten. Hatt en fin tur da. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vekke smaksløkene? Kom deg på Peppes, bestill tre omganger av Hot Shots, to av dem spiser du uten å drikke noe, og den tredje sender du til meg Har ikke Peppes på Steinkjer : < Og jeg har ikke råd til å dra til Trondhjem uansett *ganske blakk* Ja ja, det var verdt et forsøk Gå ut i hagan og finn deg et par blader å tygge på. Smaker det ikke noe da, ville jeg kommet meg til lege Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hjemme fra hytta, og veldig sliten. Hatt en fin tur da. Løgn. Du sa rett før jeg dro at jeg hadde ødelagt turen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg