Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:love:

Knockout Shots var det det het ja :) Det er så alvorlig godt at jeg får boner bare av å tenke på det :wee:

Det er jo ganske enkelt å fikse sånt hjemme også. Runde nachos, tacokrydret kjøttdeig, jalapenos og ost på toppen. Omnomnom, og man får så mange av de når man lager det selv. Genial snacks å lage sammen med et par venner :D

Lenke til kommentar
:love:

Knockout Shots var det det het ja :) Det er så alvorlig godt at jeg får boner bare av å tenke på det :wee:

Det er jo ganske enkelt å fikse sånt hjemme også. Runde nachos, tacokrydret kjøttdeig, jalapenos og ost på toppen. Omnomnom, og man får så mange av de når man lager det selv. Genial snacks å lage sammen med et par venner :D

Det må jeg prøve ;)

Lenke til kommentar
clvn: regner med det blir drit rart, men også litt deilig å komme hjem til familie og venner.

Og men kan alltids besøke vennene man har fått i løpet av året.

=)

Jeg holdt ihvertfall på å fly på veggen =P

Jeg har 3 bokser med gelepulver. Tenkte å lage meg en sykt stor gelesak til i kveld, og se om jeg klarer å spise så mye at jeg kaster opp. 1,6 liter gele burde fikse den saken =D

Blarcky: Do it! Jeg fikk sjukt lyst på selv nå. Men har ingen transport til den søndagsåpne kiwisjappa som ligger noen kilometer fra der jeg bor. Gidder ikke gå i to timer for å få meg nachos =P

Lenke til kommentar
clvn: regner med det blir drit rart, men også litt deilig å komme hjem til familie og venner.

Og men kan alltids besøke vennene man har fått i løpet av året.

=)

Jeg holdt ihvertfall på å fly på veggen =P

Jeg har 3 bokser med gelepulver. Tenkte å lage meg en sykt stor gelesak til i kveld, og se om jeg klarer å spise så mye at jeg kaster opp. 1,6 liter gele burde fikse den saken =D

haha ja begynner å bli lei nå:p

lykketil. du for holde oss oppdatert på hvordan det går:P

Lenke til kommentar
Vekke smaksløkene? Kom deg på Peppes, bestill tre omganger av Hot Shots, to av dem spiser du uten å drikke noe, og den tredje sender du til meg :love:

Har ikke Peppes på Steinkjer : <

Og jeg har ikke råd til å dra til Trondhjem uansett *ganske blakk*

Lenke til kommentar
Vekke smaksløkene? Kom deg på Peppes, bestill tre omganger av Hot Shots, to av dem spiser du uten å drikke noe, og den tredje sender du til meg :love:

Har ikke Peppes på Steinkjer : <

Og jeg har ikke råd til å dra til Trondhjem uansett *ganske blakk*

Ja ja, det var verdt et forsøk :wee:

Gå ut i hagan og finn deg et par blader å tygge på. Smaker det ikke noe da, ville jeg kommet meg til lege ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...