Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, men sånn sett så har jeg sett på at noen fikk spent ei vinflaske opp der bak :p

Idioten som spente, spente barføtt.

Cyph, det utsagnet stiller jeg meg sterkt tvilende til.

Han her opplevde det pga. at han var tvers igjennom ond.

Helsikken, Amanita muscaria. Den tatoveringen var jævlig bra. Gleder meg til å få se skyggeleggingen også :grin:

Takker, gleder meg som en unge til det selv:D

Derfor han har brukt fineline-oppstreking siden det ikke skal være svarte streker rundt, men masse farger med masse skygger og overganger:D

Lenke til kommentar

Gleder meg til jeg skal tatovere meg, er enda i prossessen med å komme opp men en ide jeg holder lenge. Nå skifter jeg mellom mange forskjellige.

Når tar du resten da? 29 mai som du sa i tatoveringstråden?

Og good luck bytex. Husk, stranger danger.

Lenke til kommentar

29. mai ja, skal bare få gro det han har gjort nå;)

Og at det blir en stund til etter den timen siden han drar verden rundt og holder til i Barcelona...men han er i Norhe flere ganger i året så null stress egentlig.

Bra du bruker god tid, jeg må bruke masse tid og penger på og covre ting som jeg har gjort bare for at det var kult og blekke seg.

Og husk at selv om du har mange gode ideer, så kan du ta flere enn en.

Du må ikke velge bort noen av ideene dine...du må bare velge hvem som skal være først=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

clvn og hylo's awesome peppesrunde består av Dobbel dose Knockout Shots som starter, og en stor Heavy Heaven. Det er så awesome :wee:

Flabba: Ah, folkehøgskolelivet.. :love: Du får ihvertfall en laaang sommerferie, da!

Lenke til kommentar
Flabba: Ah, folkehøgskolelivet.. :love: Du får ihvertfall en laaang sommerferie, da!

hadde det enda vært så vell du, men neida.

må finne fastjobb nå. Å i disse tider er det stress.

Vil bli her 1år til, men alikevell ikke. Holder på å fly på et par i klassen min som jeg ikke tåler tryne på:p

I <3 FHS

Lenke til kommentar

hadde det enda vært så vell du, men neida.

må finne fastjobb nå. Å i disse tider er det stress.

Vil bli her 1år til, men alikevell ikke. Holder på å fly på et par i klassen min som jeg ikke tåler tryne på:p

I <3 FHS

Et intrigefyllt år, ja? Mitt år hadde ihvertfall nok av de.

Veit akkurat hvordan du har det, tror jeg. Det kommer til å bli veldig rart for deg de første ukene ettter å ha slutta. Man blir utrolig fort rastløs, og man må ha noe å gjøre hele tiden =P

Lenke til kommentar
clvn og hylo's awesome peppesrunde består av Dobbel dose Knockout Shots som starter, og en stor Heavy Heaven. Det er så awesome :wee:

:love:

Knockout Shots var det det het ja :) Det er så alvorlig godt at jeg får boner bare av å tenke på det :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...