Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Syns det er verre når man våkner med med en spise-skje i ræva og du har drømt at du har spist sjokolade-pudding Da melder jeg meg selv til en måneds forumferie. Gidder ikke dette mer. Lykke til=) Hadde lyst til det selv og så innså jeg i dag tidlig at jeg ikke har noe liv...så Dnfk får holde:P Fluesopp....æsj Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Må klare det, fordi jeg har bedt om ban. Får ikke gjort noe anna enn å oppdatere forum og bli superirritert av trollende jævelunger hele dagen. Useless. OKay. Hvor lenge ban? og hva har du tenkt å gjøre isteden? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Må klare det, fordi jeg har bedt om ban. Får ikke gjort noe anna enn å oppdatere forum og bli superirritert av trollende jævelunger hele dagen. Useless. Men så har du på den andre siden folk som liker at du er her og skriver osv. da. Men ønsker deg uansett lykke til med og gjøre andre ting:) Kan være godt det også. Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er 31, har nok andre ting å finne på. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Da melder jeg meg selv til en måneds forumferie. Gidder ikke dette mer. Jippi. lol Syns det er verre når man våkner med med en spise-skje i ræva og du har drømt at du har spist sjokolade-pudding lol Endret 3. mai 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har sagt 1 måned så får vi se om jeg gidder mere etter det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da melder jeg meg selv til en måneds forumferie. Gidder ikke dette mer. Lykke til! Fluesopp, har du noen sinne våkna med noe som ikke hører hjemme der bak? Våkna etter ei heftig fyll da jeg var 15-16 med en lysestake pressa opp der bak -_- Sto ei "venninne" ved siden av meg og gliste. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fluesopp, har du noen sinne våkna med noe som ikke hører hjemme der bak?Våkna etter ei heftig fyll da jeg var 15-16 med en lysestake pressa opp der bak -_- Sto ei "venninne" ved siden av meg og gliste. Det får en si. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Yeah. Jeg vil ikke huske alt jeg husker Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har sagt 1 måned så får vi se om jeg gidder mere etter det. Jeg skjønner deg jeg. Lykke til der ute! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da melder jeg meg selv til en måneds forumferie. Gidder ikke dette mer. glhf. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du husker det du vil huske. Den er tvilsom. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jeg er 31, har nok andre ting å finne på. Jeg mente det slik at det er godt og gjøre andre ting;) Ikke lykke til med og finne andre ting. Alder har ikke noe og si:P Har du barn? Smurfen: Nei, har ikke det. Har vært med på og sparke en halvliters flaske opp i ræva på en fyr, men det teller vel ikke? Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nei, men sånn sett så har jeg sett på at noen fikk spent ei vinflaske opp der bak Idioten som spente, spente barføtt. Cyph, det utsagnet stiller jeg meg sterkt tvilende til. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Cyph, det utsagnet stiller jeg meg sterkt tvilende til. Jeg stiller meg litt tvilende ovenfor deg og.. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Helsikken, Amanita muscaria. Den tatoveringen var jævlig bra. Gleder meg til å få se skyggeleggingen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg