Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Yay. Nå skal jeg kjøpe "Fruit crush" med Lars. ^^ Det er som slush, bare myyye bedre smak på. Noen her som har prøvd? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Yay. Nå skal jeg kjøpe "Fruit crush" med Lars. ^^ Det er som slush, bare myyye bedre smak på. Noen her som har prøvd? Også kalt smoothie? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ja, jeg og Lars gjorde det sammen her om dagen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Yay. Nå skal jeg kjøpe "Fruit crush" med Lars. ^^ Det er som slush, bare myyye bedre smak på. Noen her som har prøvd? Ers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Yay. Nå skal jeg kjøpe "Fruit crush" med Lars. ^^ Det er som slush, bare myyye bedre smak på. Noen her som har prøvd? Også kalt smoothie? Nei, det er ikke smoothie. Jeg vet da forskjellen på det og smoothie. Er slush, bare mye bedre smak enn de elendige smakene de har. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Hei, Folke. Red.: :D Endret 3. mai 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fy faen biltema bling gjør ting harry Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Herlig start på dagen! Deilig at sola også skinner. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Åja. Underpants var egentlig i syden når Chris sa han var banna. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Finnes det ikke en eller annen ferdig muntlig matte oppgave fra internett som jeg kan ta fra? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg husker ingenting fra i går, jeg har ingen smaksløker, får ikke vaska av meg trynet, pussa vekk ekkel følelse i munnen og overleppa mi er jævlig nummen. Lurer på hva faen som skjedde i går ... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Åja. Underpants var egentlig i syden når Chris sa han var banna. ok. Finnes det ikke en eller annen ferdig muntlig matte oppgave fra internett som jeg kan ta fra? gjør det sikkert, men da feiler du. @smurf: æsj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei @ forumfolka! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da melder jeg meg selv til en måneds forumferie. Gidder ikke dette mer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jippi. Da melder jeg meg selv til en måneds forumferie. Gidder ikke dette mer. What?! Klarer du det? og hva skal du gjøre? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Syns det er verre når man våkner med med en spise-skje i ræva og du har drømt at du har spist sjokolade-pudding Da melder jeg meg selv til en måneds forumferie. Gidder ikke dette mer. Lykke til=) Hadde lyst til det selv og så innså jeg i dag tidlig at jeg ikke har noe liv...så Dnfk får holde:P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Må klare det, fordi jeg har bedt om ban. Får ikke gjort noe anna enn å oppdatere forum og bli superirritert av trollende jævelunger hele dagen. Useless. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg