Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okai, er noen kjerringer i 30-årene fra jobb som skal opp til Hemsedal så ofte som mulig, nemlig. Men de kjører vel, da.

Også sitter de og japper på jobb hele uka etterpå om "han med det blå håret som prøvde å sjekke meg opp åguuuuuuuuuuuudassåhahahahahaha". Patetisk.

Lenke til kommentar
Vil bare si beklage til alle på forumet som kjenner meg for oppførselen min i sted, håper dere vet at jeg ikke alltid er sånn.

Kommer til og ta meg en liten ferie fra tråden her rett og slett pga. selv alderen min så klikker jeg mentalt inni meg når noe går direkte på meg og noen begynner og henge på som flatlus.

Så igjen beklager det umodne drittunge-oppførselen min i sted :blush:

Du har ikke gjort noe.

Seconded..

Jeg husker ikke hvem det var som sa at det ikke var noe som følelsen av å våkne ved siden av et vakkert kvinnemenneske. Hvem enn det var, hadde utrolig rett!

Det var meg.

Lenke til kommentar

Jeg følte jeg var en drittunge i går og hvis jeg skal ta Ballus seriøst ( som han mener han er hele tiden ) så var jeg det. Noe jeg går på kroken på hele tiden er folk som prøver og "fyre" opp noen, noe som var veldig lett med meg i går som kom hjem etter og ha blitt blekket i 10 timer med 10min pause tilsammen.

så igjen, beklager til alle som liker at jeg er her for min oppførsel i går=)

Mye dere ikke ser ennå, siden den går bak på armen og mer på skuldra.

Det er 2 covers up i denne sleeven, og masse mer arbeid:P

post-80636-1241348374_thumb.jpg

post-80636-1241348185_thumb.jpg

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Det er kjipt hvis hun har ligget oppå armen din, så det kjennes ut som du har et kaldt lik ved siden av deg (pga armen er tømt for blod). Og du har null kontroll over armen heller, så den kjennes 20 kg tung ut.

Lenke til kommentar
Jeg følte jeg var en drittunge i går og hvis jeg skal ta Ballus seriøst ( som han mener han er hele tiden ) så var jeg det.

for min del var du underholdende. ikke noe galt i det.

Det er kjipt hvis hun har ligget oppå armen din, så det kjennes ut som du har et kaldt lik ved siden av deg (pga armen er tømt for blod). Og du har null kontroll over armen heller, så den kjennes 20 kg tung ut.

i second that.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
God morgen=)

Hva syns Dnfk om det jeg fikk gjort i går, skal få tatt bedre bilde senere når jeg har fått vasket den sikkelig og smurt den.

jeg må ta slik 3-4 bilder så man får sett alt.

Begynner å bli skikkelig bra. Men ser ut som det er MYE arbeid med den tattoveringen.

Lenke til kommentar

nei:P katta, se på tegningen jeg la ut så forstår du bedre hvordan den er bygd opp=)

Grunnen til at det er vansklig og se noe uten om katta og alice er at det er 2 coverups, og at kroppen er ikke skyggelagt ennå.

Katta sitter oppå en lyktepost og vender ansiktet sitt ned imot alice mens han holder med begge forpotene på lyktestolpen hun står på.

Cyph: Du kommer til og se det når jeg får tatt andre bilder, for halen går bak på armen og kroppen oppover imot skuldra etter hodet..men den er bare streket opp så det er vansklig og se.

Han konsentrerte seg om Alice og ansiktet til katta, selv om det er mye skyggelegging igjen når det gjelder ansiktet.

Men det er artig og begynne på et slikt prosjekt hos en jeg syns er en direkte kunstner, ikke bare tattovør.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...