morslilleole Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nå tar jeg sjeldent buss fra Hemsedal, men tror det er ganske sjeldne avganger. Er ikke så mange folk som tar buss til Hemsdal nå om sommeren, tror jeg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 det er i sånne musikkvideoer man skulle ønske man var Atle Antonsen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Okai, er noen kjerringer i 30-årene fra jobb som skal opp til Hemsedal så ofte som mulig, nemlig. Men de kjører vel, da. Også sitter de og japper på jobb hele uka etterpå om "han med det blå håret som prøvde å sjekke meg opp åguuuuuuuuuuuudassåhahahahahaha". Patetisk. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er godt mulig. Men det finnes noen få busser også da. Lavprsiekspressen fra Bergen til Oslo tror jeg det er, stoppper i Hemsedal. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vil bare si beklage til alle på forumet som kjenner meg for oppførselen min i sted, håper dere vet at jeg ikke alltid er sånn.Kommer til og ta meg en liten ferie fra tråden her rett og slett pga. selv alderen min så klikker jeg mentalt inni meg når noe går direkte på meg og noen begynner og henge på som flatlus. Så igjen beklager det umodne drittunge-oppførselen min i sted Du har ikke gjort noe. Seconded.. Jeg husker ikke hvem det var som sa at det ikke var noe som følelsen av å våkne ved siden av et vakkert kvinnemenneske. Hvem enn det var, hadde utrolig rett! Det var meg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jeg følte jeg var en drittunge i går og hvis jeg skal ta Ballus seriøst ( som han mener han er hele tiden ) så var jeg det. Noe jeg går på kroken på hele tiden er folk som prøver og "fyre" opp noen, noe som var veldig lett med meg i går som kom hjem etter og ha blitt blekket i 10 timer med 10min pause tilsammen. så igjen, beklager til alle som liker at jeg er her for min oppførsel i går=) Mye dere ikke ser ennå, siden den går bak på armen og mer på skuldra. Det er 2 covers up i denne sleeven, og masse mer arbeid:P Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er kjipt hvis hun har ligget oppå armen din, så det kjennes ut som du har et kaldt lik ved siden av deg (pga armen er tømt for blod). Og du har null kontroll over armen heller, så den kjennes 20 kg tung ut. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg følte jeg var en drittunge i går og hvis jeg skal ta Ballus seriøst ( som han mener han er hele tiden ) så var jeg det. for min del var du underholdende. ikke noe galt i det. Det er kjipt hvis hun har ligget oppå armen din, så det kjennes ut som du har et kaldt lik ved siden av deg (pga armen er tømt for blod). Og du har null kontroll over armen heller, så den kjennes 20 kg tung ut. i second that. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) God morgen=) Hva syns Dnfk om det jeg fikk gjort i går, skal få tatt bedre bilde senere når jeg har fått vasket den sikkelig og smurt den. jeg må ta slik 3-4 bilder så man får sett alt. Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 God morgen=) Hva syns Dnfk om det jeg fikk gjort i går, skal få tatt bedre bilde senere når jeg har fått vasket den sikkelig og smurt den. jeg må ta slik 3-4 bilder så man får sett alt. Begynner å bli skikkelig bra. Men ser ut som det er MYE arbeid med den tattoveringen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) VELDIG mye, er det største prosjektet jeg har begynt på Men kommer til g bli dritbra tror jeg=) Fikk vite at på ei vanlig jent på 1,65 så hadde denne vært nesten en backpiece :!: Driver og ladder batteriet, jeg så ikke selv hvor stor den var før jeg kom hjem:P Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er det kaninen fra Alice in Wonderland? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ah, nå må jeg gjøre hele muntlig oppgaven på en dag. Hva er det med meg å det og vente til siste dag før jeg gjør alt?! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) nei:P katta, se på tegningen jeg la ut så forstår du bedre hvordan den er bygd opp=) Grunnen til at det er vansklig og se noe uten om katta og alice er at det er 2 coverups, og at kroppen er ikke skyggelagt ennå. Katta sitter oppå en lyktepost og vender ansiktet sitt ned imot alice mens han holder med begge forpotene på lyktestolpen hun står på. Cyph: Du kommer til og se det når jeg får tatt andre bilder, for halen går bak på armen og kroppen oppover imot skuldra etter hodet..men den er bare streket opp så det er vansklig og se. Han konsentrerte seg om Alice og ansiktet til katta, selv om det er mye skyggelegging igjen når det gjelder ansiktet. Men det er artig og begynne på et slikt prosjekt hos en jeg syns er en direkte kunstner, ikke bare tattovør. Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ah, nå må jeg gjøre hele muntlig oppgaven på en dag. Hva er det med meg å det og vente til siste dag før jeg gjør alt?! Fordi du forumhorer hele uka ellers? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ah, nå må jeg gjøre hele muntlig oppgaven på en dag. Hva er det med meg å det og vente til siste dag før jeg gjør alt?! Fordi du forumhorer hele uka ellers? Njaei. Er nok ikke det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Alle mennesker har den "venter til i mrora"-syndromet, men det er mange som klarer og ha "kontroll" på det:=) Jeg er en av de som tar det i morgen. Eller så er det bare for at det er søndag og at du ikke vil "kaste" bort dagen på slikt. Masse teorier:P Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Det viser klokken på pcen her også Eller den skiftet til 13.38 akkuratt når jeg trykket på post:( Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg