Bango Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Oyez, Oyez, Oyez. Klokken er 0505 og alt er vel. Oyez, Oyez, Oyez. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Klokken er 05:52 Jeg var nettopp ute; midt på veien lå jeg og så på de rosa skyene Beina mine ser korte ut der, men det er bare fordi det er en rar vinkel Endret 3. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det hørtes rimelig trivelig ut. Hva gjør du opp så tidlig? Egentlig rimelig surt å tenke på at jeg kommer til å sove bort nesten hele denne dagen. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det hørtes rimelig trivelig ut. Hva gjør du opp så tidlig? Egentlig rimelig surt å tenke på at jeg kommer til å sove bort nesten hele denne dagen. Jeg døgner ^^ Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Morn Sittet og spilt Stinky Bean and the Poo-Flinging Contest i 1 time allerede . Vanskelig men morsomt http://www.awfulgames.com/games/poo_flinging_contest/ Noen som husker alle disse svenske klassiske barne tv programmene da ? har et forhold til alle nesten http://www.sol.no/underholdning/svenskbarnetv_21307422.html Endret 3. mai 2009 av Raude Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er bittelitt tidlig for å dra til Sverige nå ass. Jee-eez! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er bittelitt tidlig for å dra til Sverige nå ass. Jee-eez! Hei, Demon. Uff, føles ut som om jeg har gått glipp av et helt døgn. Var jo helt slått ut i går. Våknet 04:00 også e_e... Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er bittelitt tidlig for å dra til Sverige nå ass. Jee-eez! Aldri for tidlig til å mimre Jee-eez! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jeg husker ikke hvem det var som sa at det ikke var noe som følelsen av å våkne ved siden av et vakkert kvinnemenneske. Hvem enn det var, hadde utrolig rett! Endret 3. mai 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Joo , det er noen ting som er bedre .men skal innrømme det ligger høyt på lista likevel Endret 3. mai 2009 av Raude Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Uææææh Det er en røding her, så alle sammen bør være snille. *kremt* Hei Geir =) ------------ By the way god dagen folkens. Nå ser det omsider ut til at jeg skal komme meg opp av en todagers depresjon og forhåpentligvis fortsetter det oppover.. Bare synd jeg ikke har noen venner igjen å tilbringe dagen med, men har da zelda på pcn og en umasse gamle disneyfilmer å se på så Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 DDR er genial musikk xD Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 God morgen! Hva har folket tenkt til å bruke denne fantastiske sol-søndagen til? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nei, DDR er ikke genialt såfremt en ikke er i beruset tilstand. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 God morgen:D Luxus leverpostei var KONGE igår! noen andre som var på russetreffet i farsund? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 God morgen! Hva har folket tenkt til å bruke denne fantastiske sol-søndagen til? God mårran! Ikke en dritt neida, skal komme meg hjem fra Hemsedal på et vis Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 God morgen! Hva har folket tenkt til å bruke denne fantastiske sol-søndagen til? God mårran! Ikke en dritt neida, skal komme meg hjem fra Hemsedal på et vis My home town=) Er litt vanskelig å komme seg vekk fra Hemsedal, siden det ikke finnes togstasjon der=P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det kan umulig gå an å mislike den musikkvideoen der. ^^, Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Går det ikke et tonn med busser til og fra hemsedal? Folk skal jo dit i helgene hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg