Potetdamen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Saker (Y) Vans og lakai som er kvalitet. Er ikke same, men digger joikakaker. Faen så godt. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Joikakaker er fantastisk, men dyrt. Eg og gutane her heime kan ete lassevis med poteter, om me berre har denne kvasi-samiske bolleblandinga å knø saman med. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Klokka er 3 O_O Natta folkens ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da ble det stille gitt... nei, får ta kvelden selv Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 3 er da ingenting. Søvn er oppskrytt Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Pingler, hele gjengen. 3 er da man legger seg i ukedager, ikke på en lørdag. Edit: Dalglish! Your the man, man. Endret 3. mai 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Pingler, hele gjengen. 3 er da man legger seg i ukedager, ikke på en lørdag. Kunne ikke sagt det bedre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fire føter under skinnfellen lå, sa'n. Tri vende upp og ein vende ned. Og ikkje veit eg kossn dei fekk det te. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg får ikke sove, så... hei Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Heihei. Hvordan går en frem for denne tingen man kaller, søvn? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Woohoo Og wtf, eg liker twilight 17 min uti den. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Vil bare si beklage til alle på forumet som kjenner meg for oppførselen min i sted, håper dere vet at jeg ikke alltid er sånn. Kommer til og ta meg en liten ferie fra tråden her rett og slett pga. selv alderen min så klikker jeg mentalt inni meg når noe går direkte på meg og noen begynner og henge på som flatlus. Så igjen beklager det umodne drittunge-oppførselen min i sted Og nei, til dere som mener sånn er for og få oppmerksomhet så er det ikke det. Jeg blir seriøst så forbanna at jeg havner i angst-anfall samme hvor tåplig det måtte høres ut som. Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vil bare si beklage til alle på forumet som kjenner meg for oppførselen min i sted, håper dere vet at jeg ikke alltid er sånn.Kommer til og ta meg en liten ferie fra tråden her rett og slett pga. selv alderen min så klikker jeg mentalt inni meg når noe går direkte på meg og noen begynner og henge på som flatlus. Så igjen beklager det umodne drittunge-oppførselen min i sted Du har ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 dritt. stømkabelen til pc 'n sluttet â funke idag. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg merket ikke noe til den. Men om du føler du bør gjøre det så gjør du jo selvfølgelig det. Bare ikke vær borte for lenge. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 God natt! Legger meg til 03:37. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg