MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nå må vi være snille... -_- Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Liker Tojos avatar; Viggo er 2cool. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nå må vi være snille... -_- Det må vi. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 hallo! jeg reserverte MOC først! eller hu reserverte meg ^^ det var morsomt. Syns jeg også, egentlig Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Stikker å legger meg. God natt folkens! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Stikker å legger meg. God natt folkens! Sov fantastisk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Stikker å legger meg. Sov godt og drøm rødt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Samme som og spør hvorfor Hitler var ond det:P Egentlig ville han bare bli kunster,. men siden han ikke var spess. god så ville han ha krig. Logisk ikke sant;) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har sett bilde av Flue, han er høy og kjekk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) :!: ja.......... Skulle bare ønske akkuratt nå at dette var en ekte kafè! Endret 2. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg lukter en stengt tråd.. Uff, en viss bruker burde bli pælma ut herfra. Endret 2. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hehe...høres ikke bra ut Bra at svineinfluensa enda ikke har kommet da ^^, Jeg vet, hehe. Tja, det har jo spredd seg en del, kanskje det er det hun har fått, yvonne, vært utenlands, eller i nærheten av utlendinger i det siste? Ingen av delene. Det kalles influensa. Det har jeg allerede fått med meg, kjære deg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Da var igjen "14" innlegg slettet. Om ingen snille moderatorer gjenåpner tråden forblir den stengt over natten. Foreslår at enkelte sover på hvordan de snakker til andre og hvordan de vil bli oppfattet på forumet. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Jeg får være den snille moderatoren og skal gjenåpne tråden for dere. Innser at reaksjonen kan ha vært noe drøy og at mange av dere kun vi snakke og kose dere med dette, men nok er nok. Bruker som eksplisitt har brutt retningslinjer gang på gang er og vil bli kontaktet. Tråden gjenåpnes og holdes under oppsyn. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Endret 3. mai 2009 av roberteh Korreksjon. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg liker roberteh nå. FORUMKAFÉEN <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Herlig hva gjør forumfolket ^^, Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Hurra! =D forresten, 50årslag er koz! Endret 3. mai 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sourcream & Onion chips og Burn her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg