Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var noen som sa at trollinga var så døll, så jeg tenkte jeg skulle vise at selv man er litt oppi årene så kan man det fremdeles;)

Trolling er meningsløst tidsfordriv, det jeg liker er å få vite de sårbare sidene ved folk, tragiske opplevelser etc etc, og mobbe dem med det, eller bare rane dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg kan være hvem du vil for den rette prisen:P

Jeg har 13,50. Hvem kan du være for 13,50?

Edit: Lars har 50 øre, hvem kan du være for oss for 14 kr?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg kan være hvem du vil for den rette prisen:P

Jeg har 13,50. Hvem kan du være for 13,50?

Sameboe

:!: for og si det enkelt...du er ikke i nærheten av rett pris.

Anfall: Hvem du vil utenom Same-mafiaen.

Kan du være en hot chick med stor tiss som skal voldta oss og kaste oss i bagasjerommet i bilen din som du dumper i mjøsa etter du er ferdig med oss?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Er det, du har blitt tatt, delt opp i små pizza-stykker og matet til gjeddene i Mjøsa!

Men hvordan kan jeg poste her da? :ohmy: Og hva med Lars, ble han også tatt?

Lenke til kommentar

Jepp, jepp. Da var igjen tråden ryddet. "42" innlegg som brøt med retningslinjene for tråden såvel som for forumet forsvant ut bakdøren. Brukere har blitt utestengt for å trolle samt komme med provokasjoner i denne tråden før og de vil bli det igjen. Om da ikke alle kan snakke sammen på en høflig måte med respekt for hverandre. Dette burde ikke være så vanskelig.

Husk at ved grove brudd på den norske lov som f.eks, drapstrusler o.l. kan vi i samråd med jurister melde enkeltpersoner for ISP, eventuelt politi. I slike tilfeller vil de data som er registrert på gjeldende bruker(e) bli overlevert på forespørsel, uten brukeren(e)s samtykke og viten.

Vi oppfordrer våre brukere til å bruke sunn fornuft, normal folkeskikk og ellers ha det trivelig på forumet. Disse reglene er satt opp etter mange års erfaring fra drift av forumet, og de er der for å skape et hyggelig forum der vi kan kose oss med hobbyen vår. Hobby er fritidsaktivitet, og ingen av oss ønsker å kaste bort dyrebar fritid på å være irriterte.

Jeg er redd dette ikke blir den siste gangen tråden stenges for oppryddning, så tråden holdes under oppsyn.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...