Nie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 NaMi og Matte er to svært ulogiske fag, for tenk. ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Isåfall er jeg ulogisk. Lå lenge på 6'er på begge dem, men falt ned til en 5'er i NaMi på slutten av siste termin ;\ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du er ikke menneskelig. Ikke snakk om at du er menneskelig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du er ikke menneskelig. Ikke snakk om at du er menneskelig. Hei hei, hvordan går det med deg idag da? (skulle likt å sett noe umenneskelig dratt den setningen) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du... Du prøver å lure meg til å tro at du er menneskelig, eller.no du. oO *bruke sine superskills og gjennomskue* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du... Du prøver å lure meg til å tro at du er menneskelig, eller.no du. oO*bruke sine superskills og gjennomskue* Okei, jeg innrømmer jeg er overmenneskelig sjarmerende, kjekk, spennende og sexy var det du mente ja? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 God morgen, folkens! Hva skjer i dag? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 God morgen, folkens! Hva skjer i dag? Mornings. Idag skjer det fint lite. Bare det samma gamle jobbgreiene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 I dag ser det ut til at jeg går glipp av skolen. Gidder ikke gå og sjåføren sover. Får heller sette meg ned med PHP-øvelser. Virker mer interessant enn 5 timer med teori om PHP. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Okei, jeg innrømmer jeg er overmenneskelig sjarmerende, kjekk, spennende og sexy var det du mente ja? Ja, selvsagt var det det jeg mente, ja. *ikke tørre si noe annet i frykt for skumle alien-krefter* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 God morgen, folkens! Hva skjer i dag? Mornings. Idag skjer det fint lite. Bare det samma gamle jobbgreiene Rutine er gøy Her er sjefen syk. Når katten er borte danser musene på bordet.. =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hva skal Spenol være godt for? Jeg ble merkelig nok tørr på henda etter å ha dusja i sted, så tenkte jeg skulle bruke Spenol for å fikse på det. Først tok jeg en liten dært og gnidde inn i henda mine etter å ha dusja. Fortsatt like tørr. Så en litt større dært og masserte inn i en lengre periode. Fortsatt like tørr. Så en skikkelig stor dose som jeg aldri trodde jeg skulle klare å gni inn og som jeg har brukt de siste ti minutta på å gni inn. Fortsatt like tørr. Faktisk føler jeg meg litt nasty nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hva er spenol:O? Hvit flaske med blå tekst på. Ble vist brukt til å smøre såre kuspener med for en god del år siden. I dag blir det vel brukt som en fuktighetskremsak Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Får heller sette meg ned med PHP-øvelser.Virker mer interessant enn 5 timer med teori om PHP. php er praktisk bed.php <?php session_start(); require("girl.php"); include("me.php"); if ( girl == hawt ) { echo "lets fap"; } else { session_destroy(); } ?> Huff, jeg glemmer fort ;( Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg liker PHP, jeg. Men hvorfor sessions på det der, PepsiKewk? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ja, selvsagt var det det jeg mente, ja. *ikke tørre si noe annet i frykt for skumle alien-krefter* I'm real Her er sjefen syk. Når katten er borte danser musene på bordet.. =DHehe, kjenner meg igjen der Jeg liker PHP, jeg. Men hvorfor sessions på det der, PepsiKewk? Får å komme meg unna om ( girl != hawt ) Har ikke drevet så lenge med detta da, sitter ikke 100% ;P Har faktisk aldri brukt sessions Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ida: Stop lurkin', please! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Weey, da var jeg med sånn omtrent, jeg har kommet meg på jobb ihvertfall det som betyr noe. Men idag var senga mi god, hadde ikke lyst til å stå opp i det hele tatt Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ja jeg holdt på å forsove meg idag. flaks at jeg ikke gjorde det. senere buss har blitt en vane for meg:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg