WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 http://www.spikedhumor.com/articles/137063..._on_Reggie.html HER ER DEN! Den Ludacris-delen er så genial! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det var en kampfiskting om det var en trøst? x)Den var ikke så veldig kampete av seg da, døde omtrent med det samme en eller annen slapp min brors kampfisk oppi samme bollen. x) Ok... NÅ er jeg offisielt fornærmet! *furte* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 HEHE. PULVER I POSE. Seriøst, finn noe interessant å prate om. Jeg prøvde å prate om 315 ampere sikring som gikk ad undas tidligere, men ble ignorert. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har ikkje du gått på skule eller? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oppdateres innlegg nummeret? med meg er det låst på 457!! Det er fordi du poster i Off-Topic. Det telles ikke på postcounten FAEN!!! Det finnes viktigere ting her i livet enn en høy postcount Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva i søren betyr Kipt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg og Aalton prøvde å starte en diskusjon om å leve med ett par sko, men det var ingen fler som ble med. Jaja. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det finnes viktigere ting her i livet enn en høy postcount Postcount har ingenting å si, da tror jeg fler av oss hadde hatt en god del fler poster Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lese til gynprøve er jo...gøy. Not. Og forumet fanget meg igjen. ^^ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du bor? Lindeberg? Nei, bare i helgene. Ellers finnes jeg rundt omkring i Lørenskog Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 HEHE. PULVER I POSE. Seriøst, finn noe interessant å prate om. Finn nokke interesant da!!! Syns fisk er et utruleg intersesant tema Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det finnes viktigere ting her i livet enn en høy postcount Og skjønnhet kommer fra innsiden! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oppdateres innlegg nummeret? med meg er det låst på 457!! Det er fordi du poster i Off-Topic. Det telles ikke på postcounten FAEN!!! Det finnes viktigere ting her i livet enn en høy postcount Ikke for alle... Skal ikke komme med noen personangrep her nå Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg og Aalton prøvde å starte en diskusjon om å leve med ett par sko, men det var ingen fler som ble med. Jaja. Ja, dessverre ble vi ignorert Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har ikkje du gått på skule eller? Hva mener du med det? Innestengt misshandling... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lese til gynprøve er jo...gøy. Not. Og forumet fanget meg igjen. ^^ Lese til en gymprøve? Er det bare meg som finner det litt merkelig? Forklar! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg og Aalton prøvde å starte en diskusjon om å leve med ett par sko, men det var ingen fler som ble med. Jaja. Jeg har bare to par... Men det ene paret er så herpa at jeg bruker som regel bare det ene. Er joggesko. Blir som regel litt kaldt på vinteren, men jeg overlever Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hehe, ja.. Kunne nok vært en fordel med noe slikt, selv om første 25-30 årene var noe hardt å ta i Jeg er 28 og så langt har menn vist seg å være svin. Så inntil jeg kommer opp i en alder hvor jevnaldrende menn er mindre svin, så må grensen settes. Og neide, kvinnfolka er ikke det spor bedre. Hva er betegnelsen for kvinnelige varianter av svin? Bitches? Jeg vokste opp i den tro at gutter var svin og jenter var uskyldige engler. Jeg hadde bare halvveis rett, men det tok lang tid før jeg lærte den leksa. Men tror også jeg har et gen som gjør at jeg har særdeles vanskelig for å mislike folk. Av de 130.000 brukerne på forumet, for eksempel, er det kun Fredrik jeg kan si at jeg absolutt ikke liker. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Neida kjekken, jeg er selvfølgelig glad i deg. Og ja, jeg vet du leser alle mine innlegg. Syke syke mann. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg og Aalton prøvde å starte en diskusjon om å leve med ett par sko, men det var ingen fler som ble med. Jaja. Ja, dessverre ble vi ignorert Starta om fisk og den har levd 6 sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg