Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppdateres innlegg nummeret? med meg er det låst på 457!!

Det er fordi du poster i Off-Topic. Det telles ikke på postcounten :)

FAEN!!!

Det finnes viktigere ting her i livet enn en høy postcount :wee:

Ikke for alle... Skal ikke komme med noen personangrep her nå :p

Lenke til kommentar
Jeg og Aalton prøvde å starte en diskusjon om å leve med ett par sko, men det var ingen fler som ble med. Jaja.

Jeg har bare to par... Men det ene paret er så herpa at jeg bruker som regel bare det ene. Er joggesko. Blir som regel litt kaldt på vinteren, men jeg overlever

Lenke til kommentar
Hehe, ja.. Kunne nok vært en fordel med noe slikt, selv om første 25-30 årene var noe hardt å ta i :p

Jeg er 28 og så langt har menn vist seg å være svin. Så inntil jeg kommer opp i en alder hvor jevnaldrende menn er mindre svin, så må grensen settes.

Og neide, kvinnfolka er ikke det spor bedre. Hva er betegnelsen for kvinnelige varianter av svin? Bitches? Jeg vokste opp i den tro at gutter var svin og jenter var uskyldige engler. Jeg hadde bare halvveis rett, men det tok lang tid før jeg lærte den leksa. Men tror også jeg har et gen som gjør at jeg har særdeles vanskelig for å mislike folk. Av de 130.000 brukerne på forumet, for eksempel, er det kun Fredrik jeg kan si at jeg absolutt ikke liker.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Neida kjekken, jeg er selvfølgelig glad i deg. Og ja, jeg vet du leser alle mine innlegg. Syke syke mann.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...