MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg vil snakke om noe normalt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 DUDE,,do you know that everyone who has ever drinked water has died? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg vil snakke om noe normalt Briller er en ganske normal ting. Men på den andre siden, briller og brillediskusjoner er ganske så dølle. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 DUDE,,do you know that everyone who has ever drinked water has died? Hva med de som dør inni magen til moren sin? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 DUDE,,do you know that everyone who has ever drinked water has died? Hva med de som dør inni magen til moren sin? Moren drikker vann som går ned til ungen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sitter å spiller SWG og hører på musikk jeg. Skal snart ut og rydde i bilen, gjøre klart til handletur til Sverige i morgen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 DUDE,,do you know that everyone who has ever drinked water has died? Hva med de som dør inni magen til moren sin? Moren drikker vann som går ned til ungen. ........ Ungen spytter det ut. Det gjorde jeg vaffal. n..ei..da... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 DUDE,,do you know that everyone who has ever drinked water has died? Hva med de som dør inni magen til moren sin? poenget mitt er at alle som har drukket vann har dødd, ikke at alle døde har drukket vann Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg kjente en malene en gang, hun var stygg. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg kjente en malene en gang, hun var stygg. Si første bokstaven i etternavnet hennes? im curios, evnt hvilket område hun bor i. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg kjente en malene en gang, hun var stygg. Thank you. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Flue! Cyph Mora di er ei skjevronka gåsefit... som har svart belte i fettspising og bruker margarin som fuktihetskrem. Hva tror du var grunnen til at det bli U-Land...JO, mora di. Blir det sultkatastrofe er det bare og gi en kropssdel til hver land så er det løst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Flue! Cyph Mora di er ei skjevronka gåsefit... som har svart belte i fettspising og bruker margarin som fuktihetskrem. Hva tror du var grunnen til at det bli U-Land...JO, mora di. Blir det sultkatastrofe er det bare og gi en kropssdel til hver land så er det løst. Lol, hvor tar du det fra? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Eminem, Hollywood ringte og sa at de trengte deg i enda en dårlig film. 8 Mile var da ikke så ille. I know. Håpet at ingen skulle være mann nok til å bemerke det, men der kom du. Hadde faktisk denne diskusjonen tidligere i dag med noen venner. Jeg syns 8 Mile var ganske god jeg, i hvertfall når man tenker på Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Flue! Cyph Mora di er ei skjevronka gåsefit... som har svart belte i fettspising og bruker margarin som fuktihetskrem. Hva tror du var grunnen til at det bli U-Land...JO, mora di. Blir det sultkatastrofe er det bare og gi en kropssdel til hver land så er det løst. Lol, hvor tar du det fra? Var noen som sa at trollinga var så døll, så jeg tenkte jeg skulle vise at selv man er litt oppi årene så kan man det fremdeles;) 8 mile, virker mer som en film om en som får angst-anfall hver gang han skal rape. Og på slutten så har han fått i seg hyppere, så plutselig klarer han og disse kongen av dissere. Endret 2. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Den som er Erlend better tell me now. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) ME. og nå fucket du opp min plan om å være anonym Endret 2. mai 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg kan være hvem du vil for den rette prisen:P Endret 2. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg