Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Han svarte ikke... Si at svekket responstid er et symptom. Nei nå svarte han visst. "Jeg fikk mye oppmerksomhet". Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 MOC: har du msn? ^^ Sier du jeg er FEIT?! +1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nei nå svarte han visst. "Jeg fikk mye oppmerksomhet". Jeg ser ikke helt hvordan det skal være en respons til kommentaren jeg foreslo. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nei nå svarte han visst. "Jeg fikk mye oppmerksomhet". Jeg ser ikke helt hvordan det skal være en respons til kommentaren jeg foreslo. Jeg sa ikke det med svekket responstid, jeg sa at han var en paranoid tosk. Da sa han "hehe" etterfulgt av "jeg fikk mye oppmerksomhet". Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 MOC: har du msn? ^^ Sier du jeg er FEIT?! nei msn-messenger = chatteprogram malenehvik hotmail Hva snakker vi om her nå? Bestemoren til Wiciwato. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg sa ikke det med svekket responstid, jeg sa at han var en paranoid tosk. Da sa han "hehe" etterfulgt av "jeg fikk mye oppmerksomhet". Greit nok, det var uansett ikke en spesielt hardtslående kommentar. Men jeg synes fortsatt at det var en dum respons. Jeg liker ikke den fyren der! Det kan du fortelle ham. Endret 2. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hva snakker vi om her nå? Bestemoren til Wiciwato. Du, ikke prøv deg engang! Bestemor er heftig. Jeg sa ikke det med svekket responstid, jeg sa at han var en paranoid tosk. Da sa han "hehe" etterfulgt av "jeg fikk mye oppmerksomhet". Greit nok, det var uansett ikke en spesielt hardtslående kommentar. Men jeg synes fortsatt at det var en dum respons. Jeg liker ikke den fyren der! Det kan du fortelle ham. Nei han er ikke helt normal, stakkar. Endret 2. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Bestemoren din heter Bertrud, Wici, er DET heftig? Edit: Hvem er Nenneth? Endret 2. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bestemoren din heter Bertrud, Wici, er DET heftig? Edit: Hvem er Nenneth? Det er meg Folk i klassen min kaller meg for "Nenneth" og ikke Kenneth Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bestemoren din heter Bertrud, Wici, er DET heftig? Edit: Hvem er Nenneth? Det er meg Folk i klassen min kaller meg for "Nenneth" og ikke Kenneth Så det er Sameboe som er Steffen? Oo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bestemoren din heter Bertrud, Wici, er DET heftig? Edit: Hvem er Nenneth? Det er meg Folk i klassen min kaller meg for "Nenneth" og ikke Kenneth Så det er Sameboe som er Steffen? Oo jupp Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bestemoren din heter Bertrud, Wici, er DET heftig? Bestemor heter... nesten glemt det...Bestemor ja...Hun heter så mye som..som..HJERNETEPPE!... Ivar er bestefar.... Da må bestemor hete...Bjørg var det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bestemoren din heter Bertrud, Wici, er DET heftig? Edit: Hvem er Nenneth? Det er meg Folk i klassen min kaller meg for "Nenneth" og ikke Kenneth Så det er Sameboe som er Steffen? Oo Det er JEG som er Steffen! -,- Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 [email protected] *posting @ 4chan* Bestemoren din heter Bertrud, Wici, er DET heftig? Edit: Hvem er Nenneth? Det er meg Folk i klassen min kaller meg for "Nenneth" og ikke Kenneth Så det er Sameboe som er Steffen? Oo Det er JEG som er Steffen! -,- Nei, du er Steffen2 du Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sameboe er den eneste som tørte og legge til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg