Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Flukten fra dyreskogen = Jeg lastet ned alle episodene og ser på en nå... :luv: Takk for tipset! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Synd den norske oversettelsen ikke er tilgjengelig. :/ Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Synd den norske oversettelsen ikke er tilgjengelig. :/ Den norske oversettelsen er BS, se på Engelsk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Se filmen hos Youtube Mulig jeg er spessiel, men tårene begynte nesten å renne Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Den norske oversettelsen er BS, se på Engelsk. Aldri. Dyr skal snakke nynorsk, sånn er det bare. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tyggis på tastaturet, FAIL! Tyggis i munnen, win? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 OM legalisering av hasj synes denne var morsom jeg er Jonas; ™ Mr.CreAtive™ sier: Jag er IMOT ! Jonas aka Nopros aka NopromiseZ sier: Hvorfor, ikke mer skadelig en vanlig tobakk røyking? Burde vi da gjøre tobakk ulovlig? ™ Mr.CreAtive™ sier: Folk blir jo helt fucka av det da.. Jonas aka Nopros aka NopromiseZ sier: Nei, man blir oppstemt og glad ™ Mr.CreAtive™ sier: Sånn som han i by'n? som snakka med seg selv og hoppet surrende rundt? Jonas aka Nopros aka NopromiseZ sier: Ja f.eks sånn :!: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tyggis på tastaturet, FAIL! Tyggis i munnen, win? Jeg har en tendens til å miste tyggisen når jeg har den i munn, woops så er den ute Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Den norske oversettelsen er BS, se på Engelsk. Aldri. Dyr skal snakke nynorsk, sånn er det bare. Korrekt. Et godt argument for å beholde nynorsk som en av de offisielle målformene også i fremtiden. Endret 2. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 @LaTeX: Etter jeg begynte å bruke Kile til innlevering og rapporter har jeg ikke sett meg tilbake. Er litt stress i starten, men krever egentlig svært lite for å få til en brukbar tekst. Må innrømme at jeg stadig googler opp probler da. Trengte blant annet større marg og 1,5 linjeavstand i no' rapportgreier nå nettopp. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er Synnøve Svabø 40 år? o_O Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er Synnøve Svabø 40 år? o_O Google is your friend. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg elsker internett. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 til å være 40 år ja Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 du vet når vi spurte etter msn adr si å sånn?jeg har den lappen ennda :LLLLL haha Det er to år siden, besatt? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 til å være 40 år ja Hvem er det på bildet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg