Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 LaTeX IN YO FACE, MAFAKKA. Du skriver det du vil ha, og LaTeX får det til å se proft som bare faen ut. Hentydet du her til barnetv figuren Makka Pakka? Som går rundt og vasker folk med donut`en sin? Hvem er Makka Pakka...? Jeg sa jo det. Makka Pakka Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tror Makka Pakka er en slags autist. H*n skal ha alt rent rundt seg og vakser alt som h*n kommer over, detta er bra barne tv dere! Jeg savner Pac-Man Roger Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) LaTeX IN YO FACE, MAFAKKA. Du skriver det du vil ha, og LaTeX får det til å se proft som bare faen ut. Noe som også er en mulighet er at man ikke får LaTeX til å vise noe som helst av det man har skrevet. Det er unødvendig vanskelig å lære. Endret 2. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 NP: Velvet Revolver - The Last Fight Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 NP: Velvet Revolver - The Last Fight +1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 NP: Velvet Revolver - The Last Fight +1 OMG! I think I'am in love Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bare for å beskrive, at Makka Pakka vasker hele tia; Se filmen hos Youtube Dubben var faktsik også litt morsom Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 NP: Velvet Revolver - The Last Fight +1 OMG! I think I'am in love ^^, Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 OMG! I think I'am in love Lurer på hvilke forumjenter du ikke har sagt det til. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bare for å beskrive, at Makka Pakka vasker hele tia; Se filmen hos Youtube Dubben var faktsik også litt morsom OMG! I think I'am in love Lurer på hvilke forumjenter du ikke har sagt det til. hu er den andre da ellers er det bare Sunniva før jul Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Gud forby, jeg har aldri sett maken til begredelig og langtekkelig forspill. (Om man fortsatt kan kalle det for det selv om det aldri kommer til å lede til noe.) Endret 2. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Gud forby, jeg har aldri sett maken til begredelig og langtekkelig forspill. Jeg datt av stolen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Makka Pakka balanserer en hårfin linje mellom eksentrisk barneunderholdning og plain WHACKO barnekreft. Jeg sitter alltid med blandete følelser etter å ha lidd meg igjennom en episode sammen med min eldste nevø. Hvorfor skal barna måtte se slik syk underholdning, når de kunne sendt kvalitet slik som Flukten fra Dyreskogen, Mumfie, To gode naboer, Portveien 2 og Fraglene. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Makka Pakka balanserer en hårfin linje mellom eksentrisk barneunderholdning og plain WHACKO barnekreft. Jeg sitter alltid med blandete følelser etter å ha lidd meg igjennom en episode sammen med min eldste nevø. Hvorfor skal barna måtte se slik syk underholdning, når de kunne sendt kvalitet slik som Flukten fra Dyreskogen, Mumfie, To gode naboer, Portveien 2 og Fraglene. Flukten fra dyreskogen = Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noe som også er en mulighet er at man ikke får LaTeX til å vise noe som helst av det man har skrevet. Det er unødvendig vanskelig å lære. Hvilket program prøvde du? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Makka Pakka balanserer en hårfin linje mellom eksentrisk barneunderholdning og plain WHACKO barnekreft. Jeg sitter alltid med blandete følelser etter å ha lidd meg igjennom en episode sammen med min eldste nevø. Hvorfor skal barna måtte se slik syk underholdning, når de kunne sendt kvalitet slik som Flukten fra Dyreskogen, Mumfie, To gode naboer, Portveien 2 og Fraglene. Åh, Fraglene likte jeg faktisk. Jeg husker jeg ikke vridde meg i smerte da jeg så på det med lillesøster'n. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Flukten fra dyreskogen = :luv: Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvilket program prøvde du? Det begynner å bli en stund siden, så jeg er ikke helt sikker, men det var LyX og/eller MiKTeX. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Flukten fra dyreskogen = Jeg lastet ned alle episodene og ser på en nå... :luv: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg