Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Makka Pakka balanserer en hårfin linje mellom eksentrisk barneunderholdning og plain WHACKO barnekreft. Jeg sitter alltid med blandete følelser etter å ha lidd meg igjennom en episode sammen med min eldste nevø. Hvorfor skal barna måtte se slik syk underholdning, når de kunne sendt kvalitet slik som Flukten fra Dyreskogen, Mumfie, To gode naboer, Portveien 2 og Fraglene.

Lenke til kommentar
Makka Pakka balanserer en hårfin linje mellom eksentrisk barneunderholdning og plain WHACKO barnekreft. Jeg sitter alltid med blandete følelser etter å ha lidd meg igjennom en episode sammen med min eldste nevø. Hvorfor skal barna måtte se slik syk underholdning, når de kunne sendt kvalitet slik som Flukten fra Dyreskogen, Mumfie, To gode naboer, Portveien 2 og Fraglene.

Flukten fra dyreskogen = :love:

Lenke til kommentar

Åh, Fraglene likte jeg faktisk.

Jeg husker jeg ikke vridde meg i smerte da jeg så på det med lillesøster'n.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...