Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Strawberry Daiquiri :love:

Daiquirí for å være helt korrekt :p

Daiquiri (properly spelled with an acute accent on the final letter ["daiquirí"] and pronounced [daiki'ɾi] but commonly anglicized to ['dækəɹi] and written without the accent

Men ja, er :love:

Lenke til kommentar
Strawberry Daiquiri :love:

Daiquirí for å være helt korrekt :p

Daiquiri (properly spelled with an acute accent on the final letter ["daiquirí"] and pronounced [daiki'ɾi] but commonly anglicized to ['dækəɹi] and written without the accent

Men ja, er :love:

Jeg snakker ikke Ungarsk.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke nok erfaring med alkohol, prat om noe annet :p

Så du forrige episode av Barne-TV?

Legen... wait for it... dary! -.-

Det er heller ikke ungarsk.

Engelsk og / eller spansk er det vel, siden drinken ble oppfunnet / gjort kjent av engelsktalende amerikanere og noen spanjoler.

Det var ment som "Drit i, en daiquirí er en daiquirí"

Lightroom ftw, btw.

Lenke til kommentar

Har du fått masse russekort? Jeg har fått 3 fra årets russ og gudene vet hvor mange fra tidligere års russ på vårslippet for eks-russ forrige helg.

Pff. Lightroom, Photoshop, Elements, Paint Shop Pro, Gimp ... Whatever, MSPaint ftw! :D

Alt jeg trenger på en PC er calc, sol, mspaint og notepad.

Lenke til kommentar

Så du forrige episode av Barne-TV?

Legen... wait for it... dary! -.-

Jeg regner med at du da mener orginal barne TV som går på NRK 1 kl 18:00?

Nei, så ikke det du.

Lenke til kommentar

Har du fått masse russekort? Jeg har fått 3 fra årets russ og gudene vet hvor mange fra tidligere års russ på vårslippet for eks-russ forrige helg.

Pff. Lightroom, Photoshop, Elements, Paint Shop Pro, Gimp ... Whatever, MSPaint ftw! :D

Jeg klarer ikke å lage colour splash med noe annet enn lightroom, og det er det eneste jeg trenger noe type tegne- eller manipuleringsprogram til :p

Lenke til kommentar

Eneste russekortet jeg har fått/tatt, er det jeg tok nedenfra BH`en til en nydelig brunette i går kveld :)

Notepad for the win!

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Føler meg litt irritert over at lærere krever formatering i rapporter og lignende.

Da må jeg bruke Wordpad, og så vil de ha bilder også, så da ser jeg meg nødt til å bruke Word.

Særlig siden de aldri er fornøyd med å få ei side på nettet. -_-

Nå for tiden krever de faktisk at vi lager det som PDF.

Lenke til kommentar
Føler meg litt irritert over at lærere krever formatering i rapporter og lignende.

Da må jeg bruke Wordpad, og så vil de ha bilder også, så da ser jeg meg nødt til å bruke Word.

Særlig siden de aldri er fornøyd med å få ei side på nettet. -_-

Nå for tiden krever de faktisk at vi lager det som PDF.

LaTeX IN YO FACE, MAFAKKA. Du skriver det du vil ha, og LaTeX får det til å se proft som bare faen ut.

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
LaTeX IN YO FACE, MAFAKKA. Du skriver det du vil ha, og LaTeX får det til å se proft som bare faen ut.

Hentydet du her til barnetv figuren Makka Pakka? Som går rundt og vasker folk med donut`en sin? :ermm:

lol du er så random! xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...