fargoth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Come on, det er jo kalenderen på veggen som gjør avataren til det den er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Strawberry Daiquiri Daiquirí for å være helt korrekt Daiquiri (properly spelled with an acute accent on the final letter ["daiquirí"] and pronounced [daiki'ɾi] but commonly anglicized to ['dækəɹi] and written without the accent Men ja, er Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Tyrkershots Unge mann, er du 18 enda...? Edit: Not that it matters in any way. Endret 2. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hjemmelaga tyrker håper jeg for din del, det skvipet du kjøper på polet er jo bare ... skvip. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Strawberry Daiquiri Daiquirí for å være helt korrekt Daiquiri (properly spelled with an acute accent on the final letter ["daiquirí"] and pronounced [daiki'ɾi] but commonly anglicized to ['dækəɹi] and written without the accent Men ja, er Jeg snakker ikke Ungarsk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har ikke nok erfaring med alkohol, prat om noe annet Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tyrkershots Unge mann, er du 18 enda...? Edit: Not that it matters in any way. ikke skyld på meg, var Whiteknight som ga meg djevelvannet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det er heller ikke ungarsk. Engelsk og / eller spansk er det vel, siden drinken ble oppfunnet / gjort kjent av engelsktalende amerikanere og noen spanjoler. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har ikke nok erfaring med alkohol, prat om noe annet Så du forrige episode av Barne-TV? Legen... wait for it... dary! -.- Det er heller ikke ungarsk.Engelsk og / eller spansk er det vel, siden drinken ble oppfunnet / gjort kjent av engelsktalende amerikanere og noen spanjoler. Det var ment som "Drit i, en daiquirí er en daiquirí" Lightroom ftw, btw. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har ikke nok erfaring med alkohol, prat om noe annet Har du fått masse russekort? Jeg har fått 3 fra årets russ og gudene vet hvor mange fra tidligere års russ på vårslippet for eks-russ forrige helg. Pff. Lightroom, Photoshop, Elements, Paint Shop Pro, Gimp ... Whatever, MSPaint ftw! Alt jeg trenger på en PC er calc, sol, mspaint og notepad. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har ikke nok erfaring med alkohol, prat om noe annet Så du forrige episode av Barne-TV? Legen... wait for it... dary! -.- Jeg regner med at du da mener orginal barne TV som går på NRK 1 kl 18:00? Nei, så ikke det du. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har ikke nok erfaring med alkohol, prat om noe annet Har du fått masse russekort? Jeg har fått 3 fra årets russ og gudene vet hvor mange fra tidligere års russ på vårslippet for eks-russ forrige helg. Pff. Lightroom, Photoshop, Elements, Paint Shop Pro, Gimp ... Whatever, MSPaint ftw! Alt jeg trenger på en PC er calc, sol, mspaint og notepad. Jeg klarer ikke å lage colour splash med noe annet enn lightroom, og det er det eneste jeg trenger noe type tegne- eller manipuleringsprogram til Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg har ikke nok erfaring med alkohol, prat om noe annet Har du fått masse russekort? Jeg har fått 3 fra årets russ og gudene vet hvor mange fra tidligere års russ på vårslippet for eks-russ forrige helg. Pff. Lightroom, Photoshop, Elements, Paint Shop Pro, Gimp ... Whatever, MSPaint ftw! Alt jeg trenger på en PC er calc, sol, mspaint og notepad. Eneste russekortet jeg har fått/tatt, er det jeg tok nedenfra BH`en til en nydelig brunette i går kveld Notepad for the win! Endret 2. mai 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Føler meg litt irritert over at lærere krever formatering i rapporter og lignende. Da må jeg bruke Wordpad, og så vil de ha bilder også, så da ser jeg meg nødt til å bruke Word. Særlig siden de aldri er fornøyd med å få ei side på nettet. -_- Nå for tiden krever de faktisk at vi lager det som PDF. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Føler meg litt irritert over at lærere krever formatering i rapporter og lignende.Da må jeg bruke Wordpad, og så vil de ha bilder også, så da ser jeg meg nødt til å bruke Word. Særlig siden de aldri er fornøyd med å få ei side på nettet. -_- Nå for tiden krever de faktisk at vi lager det som PDF. LaTeX IN YO FACE, MAFAKKA. Du skriver det du vil ha, og LaTeX får det til å se proft som bare faen ut. Endret 2. mai 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 LaTeX IN YO FACE, MAFAKKA. Du skriver det du vil ha, og LaTeX får det til å se proft som bare faen ut. Hentydet du her til barnetv figuren Makka Pakka? Som går rundt og vasker folk med donut`en sin? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 LaTeX IN YO FACE, MAFAKKA. Du skriver det du vil ha, og LaTeX får det til å se proft som bare faen ut. Hentydet du her til barnetv figuren Makka Pakka? Som går rundt og vasker folk med donut`en sin? lol du er så random! xD Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 LaTeX IN YO FACE, MAFAKKA. Du skriver det du vil ha, og LaTeX får det til å se proft som bare faen ut. Hentydet du her til barnetv figuren Makka Pakka? Som går rundt og vasker folk med donut`en sin? Hvem er Makka Pakka...? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 LaTeX IN YO FACE, MAFAKKA. Du skriver det du vil ha, og LaTeX får det til å se proft som bare faen ut. Hentydet du her til barnetv figuren Makka Pakka? Som går rundt og vasker folk med donut`en sin? Hvem er Makka Pakka...? sikkert en fra barne-tv x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg