MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har best avatar da Hva er det, da? Selvportrett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ooh, flink pike, siterer Seether. Et ikke så alt for bra band som har en sang som heter "Fuck Me Like You Hate Me".Tror dog den eneste brukbare sangen de har, er "Gasoline". Og den er vel egentlig bare halvbra også. Pøh, de har mange brukbare sanger. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Gleder meg til imorgen, da skal jeg rope Klanen ut av Ullevaal Gud, så fin avatar du har! +1 vet wiciwato lagde den til meg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Smurfen: HW fotball i sommer? Jeg tør ikke, redd for og bli trampet ned av dere store (mann) folk. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Gleder meg til imorgen, da skal jeg rope Klanen ut av Ullevaal Gud, så fin avatar du har! +1 vet wiciwato lagde den til meg Det må jo være en av forumets beste, spør du meg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvem kjøper en skjorte med den fargekombinasjonen der!? Det er to ting de fleste har for lite av, nemlig kritisk sans og stil. (Du kan argumentere for at det er to sider av samme sak, uten at det gjør det noe bedre.) Heldigvis har fenomenet en tendens til å ordne seg selv ved jevne mellomrom, der de møtes på den samme hagefesten med identiske skjorter fra dressmann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Smurfen: HW fotball i sommer? Blir nok ikke tid til det gitt. Har ikke fri til å dra noe sted før i starten av juli, og da skal jeg direkte til Stavanger for å jobbe litt Ooh, flink pike, siterer Seether. Et ikke så alt for bra band som har en sang som heter "Fuck Me Like You Hate Me".Tror dog den eneste brukbare sangen de har, er "Gasoline". Og den er vel egentlig bare halvbra også. Pøh, de har mange brukbare sanger. Nåh, deg om det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Danielzu... til deg Med ramme og sånn skikkelig str. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fake It er da bra, den. Danielzu... til deg Med ramme og sånn skikkelig str. Danielzus er ganske kul, egentlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Billig, sur Chardonnay og Liliedugg, flott oppvarming for å gå ut =D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fake It er da bra, den. Danielzu... til deg Med ramme og sånn skikkelig str. Danielzus er ganske kul, egentlig. Men den har ikke ramme, og er ikke 80x80...og det er forstyrrende :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Sameboe, deg om det. Jeg liker Danielzu sin sånn den er. Endret 2. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Danielzu... til deg Med ramme og sånn skikkelig str. No thanks. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fake It er da bra, den. Danielzu... til deg Med ramme og sånn skikkelig str. Danielzus er ganske kul, egentlig. Men den har ikke ramme, og er ikke 80x80...og det er forstyrrende :/ Næh, jeg syns den er akkurat sånn den skal være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Danielzu... til deg Med ramme og sånn skikkelig str. Danielzus er ganske kul, egentlig. Thanks. edit: nå skulle jeg jo si thanks og no thanks i samme post da. Må ser det jo bare dumt ut. og ja min avatar er digg. Skremmende nær best. (neida) Endret 2. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Gah. Hva slags nisser det jeg bor med? Daiquirí med vodka eller tequila fordi de ikke liker rom! Jeg blir oppgitt ... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Gah. Hva slags nisser det jeg bor med? Daiquirí med vodka eller tequila fordi de ikke liker rom! Jeg blir oppgitt ... Kan du slutte å snakke om alkohol hele tiden? Din narkisalkoholiker! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg snakker ikke om alkohol hele tiden, og veldig sjelden om narkotika. Dog, veldig mange misbruker ordet narkis når de selv er det uten å vite det (vel, det gjelder her i Trøndelag i alle fall), mtp. at sprit over 60% regnes som narkotika. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Strawberry Daiquiri Endret 2. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg