fargoth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Ikke snakk til fargoth, Nopros, du vil føle deg ordentlig dum. Han vet jo ikke engang at å være skrives med æ. Endret 2. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ingen andre som kjeder seg så mye at de endrer på quotes til noe som bare er... teit? Ikke snakk til fargoth, Nopros, du vil føle deg ordentlig dum. Han vet jo ikke engang at å være skrives med æ. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ikke snakk til fargoth, Nopros, du vil føle deg ordentlig dum. Han vet jo ikke engang at å være skrives med æ. Ikke hør på de, de bare mobber deg fordi du er litt annerledes en de andre :!: Men det er vel egentlig alle her... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Der sa du det. Alle er annerledes enn andre. (?!) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ingen andre som kjeder seg så mye at de endrer på quotes til noe som bare er... teit? Nei egentlig ikke, måtte bare quote tilbake jeg :!: Ikke så morsomt egentlig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Der sa du det. Alle er annerledes enn andre. (?!) Mitt nye motto, alle er annerledes en andre! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vi er alle spessielle vet du Du er spesiell fordi du skriver "spessiell". Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vi er alle spessielle vet du Du er spesiell fordi du skriver "spessiell". Derfor vi alle er spesielle Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvem kjøper en skjorte med den fargekombinasjonen der!? Det er to ting de fleste har for lite av, nemlig kritisk sans og stil. (Du kan argumentere for at det er to sider av samme sak, uten at det gjør det noe bedre.) Ikke hør på de, de bare mobber deg fordi du er litt annerledes en de andre :!: Men det er vel egentlig alle her... Tror ikke du trenger bekymre deg for at fargoth skal briste i gråt over at noen påpeker at han har gjort en skrivefeil. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 k*** skrev et innlegg i dagboka.JEG ER PÅ MSN! haha, det er litt rart enkli, at jeg ikke har vært på msn på ca. en månede, men nå er jeg pålogga:) SNAKK MED MEG!<3<3<3 Oppmerksomhetssyk? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Gleder meg til imorgen, da skal jeg rope Klanen ut av Ullevaal Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ikke hør på de, de bare mobber deg fordi du er litt annerledes en de andre :!:Og jeg som trodde det bare var en kameratslig spøk fra Daniels side. Jeg får vel bare finne meg i å bli mobbet, så ufrivillig sær som jeg er. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Gleder meg til imorgen, da skal jeg rope Klanen ut av Ullevaal Gud, så fin avatar du har! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ikke hør på de, de bare mobber deg fordi du er litt annerledes en de andre :!:Og jeg som trodde det bare var en kameratslig spøk fra Daniels side. Jeg får vel bare finne meg i å bli mobbet, så ufrivillig sær som jeg er. Så lite har jeg aldri sett deg skrive Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vanilla Coke var GODT! Vanilla Coke var GODT! +1 Små barn, små barn ... *riste oppgitt på hodet* 50-åringer viser seg å ikke like Vanilla Coke. FMLYHM Fint. Ooh, flink pike, siterer Seether. Et ikke så alt for bra band som har en sang som heter "Fuck Me Like You Hate Me". Tror dog den eneste brukbare sangen de har, er "Gasoline". Og den er vel egentlig bare halvbra også. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Gleder meg til imorgen, da skal jeg rope Klanen ut av Ullevaal Gud, så fin avatar du har! +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Allright! Moderator 0 Danielzu 1 Endret 2. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Smurfen: HW fotball i sommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg