Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vanilla Coke var GODT! Vanilla Coke var GODT! +1 Små barn, små barn ... *riste oppgitt på hodet* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 På et forum er alle for dumme og har ikke kunnskap til og diskutere om noe. Og på andre forum er det jeg som har for lite intelekt (skrives det sånn?) Jeg føler at jeg er i en slags midt fase Løsningen er naturligvis enkel. Frigjør deg med årsakene til at du henger på forumet med idiotene og bruk resten av tiden på å lese og lære fra forumet der majoriteten rager over deg. Det er ikke noen vits å henge på forum som ikke bygger opp intellektet ditt (unntaket er DNFK). Joa, ser den, men har seg sånn at det er forumet til et spill jeg spiller mye. Kan jo likesågodt slutte og spille, men... Moderatorene der er også helt skutte, hvis man har en mening annen en moderatorene sine meninger. Blir topicen eller innlegget slettet. Moderatorene der er delvis mellom 15 og 18 år. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vanilla Coke var GODT! Vanilla Coke var GODT! +1 Små barn, små barn ... *riste oppgitt på hodet* 50-åringer viser seg å ikke like Vanilla Coke. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fyren burde værrt skutt for å bruke den skjorta der offentlig (...)Hvem kjøper en skjorte med den fargekombinasjonen der!? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 På et forum er alle for dumme og har ikke kunnskap til og diskutere om noe. Og på andre forum er det jeg som har for lite intelekt (skrives det sånn?) Jeg føler at jeg er i en slags midt fase Løsningen er naturligvis enkel. Frigjør deg med årsakene til at du henger på forumet med idiotene og bruk resten av tiden på å lese og lære fra forumet der majoriteten rager over deg. Det er ikke noen vits å henge på forum som ikke bygger opp intellektet ditt (unntaket er DNFK). Joa, ser den, men har seg sånn at det er forumet til et spill jeg spiller mye. Kan jo likesågodt slutte og spille, men... Moderatorene der er også helt skutte, hvis man har en mening annen en moderatorene sine meninger. Blir topicen eller innlegget slettet. Moderatorene der er delvis mellom 15 og 18 år. Må man ikke være 18 år for å være mod? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Taco'n traff punktet for å si det sånn! G-punktet? Neeei....... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Taco'n traff punktet for å si det sånn! G-punktet? Jeg datt av stolen og ned trappa, shame on you :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Wiciwato: Masse flotte bilder på flickr-en din! Hvilket utstyr bruker du? Tusen takk! De eldste bildene mine er tatt med et skrøpelig Kodak Z712. For ett og et halvt år siden elns, så bytta jeg til Nikon D40, et nybegynner speilrefleks. Så jeg har "jobba" meg oppover. Hehe. Glemte objektivene. Sigma 105mm og Sigma 10-20mm..og standardobjektivet til D40'n da. PLUSS at jeg har et gammelt Pentax speilrefleks fra Kristus tid. Ok, Nikon. <3 Har lyst på en Sigma 105mm selv. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vanilla Coke var GODT! +1 +lala Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Joa, ser den, men har seg sånn at det er forumet til et spill jeg spiller mye. Kan jo likesågodt slutte og spille, men... Moderatorene der er også helt skutte, hvis man har en mening annen en moderatorene sine meninger. Blir topicen eller innlegget slettet. Moderatorene der er delvis mellom 15 og 18 år.Å prøve å gjøre noe med slike forum ender bare med at en brenner seg selv ut eller blir tilbøyelig til å havne ned på samme nivå som dem. Hvilket forum er det forresten som bugner slik over av intellektuelle mennesker? Endret 2. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ikke snakk til fargoth, Nopros, du vil føle deg ordentlig dum. Han vet jo ikke engang at å være skrives med æ. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Wiciwato: Masse flotte bilder på flickr-en din! Hvilket utstyr bruker du? Tusen takk! De eldste bildene mine er tatt med et skrøpelig Kodak Z712. For ett og et halvt år siden elns, så bytta jeg til Nikon D40, et nybegynner speilrefleks. Så jeg har "jobba" meg oppover. Hehe. Glemte objektivene. Sigma 105mm og Sigma 10-20mm..og standardobjektivet til D40'n da. PLUSS at jeg har et gammelt Pentax speilrefleks fra Kristus tid. Ok, Nikon. <3 Har lyst på en Sigma 105mm selv. Anbefaler den på det sterkeste. Flott portrettobjektiv. Men du bør være obs på at du har fokusmotor i kameraet, noe som ikke jeg har. Det er til tider litt kjipt med manuell fokus på sigmaen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jaja, da satt jeg her i kveld. Godt, på en måte. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Å prøve å gjøre noe med slike forum ender bare med at en brenner seg selv ut eller blir tilbøyelig til å havne ned på samme nivå som dem. Hvilket forum er det forresten som bugner slik over av intellektuelle mennesker? Mafiaenshevn.com Jeg skammer meg egentlig Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Å prøve å gjøre noe med slike forum ender bare med at en brenner seg selv ut eller blir tilbøyelig til å havne ned på samme nivå som dem. Hvilket forum er det forresten som bugner slik over av intellektuelle mennesker? Jeg liker otere. Bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vanilla Coke var GODT! Vanilla Coke var GODT! +1 Små barn, små barn ... *riste oppgitt på hodet* 50-åringer viser seg å ikke like Vanilla Coke. Det vet jeg ingenting om. 22 og et halvt åringer viser seg å ikke ta vitser og spøker på internett. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg liker otere. Ja, jeg også de er liksom litt sexy ^^ Mhm. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Vanilla Coke var GODT! Vanilla Coke var GODT! +1 Små barn, små barn ... *riste oppgitt på hodet* 50-åringer viser seg å ikke like Vanilla Coke. FMLYHM Fint. Endret 2. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Anbefaler den på det sterkeste. Flott portrettobjektiv. Men du bør være obs på at du har fokusmotor i kameraet, noe som ikke jeg har. Det er til tider litt kjipt med manuell fokus på sigmaen. I see, skal prøve å huske på det om jeg finner på å kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg