Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva pokker skjedde med godværet? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Wiciwato: Masse flotte bilder på flickr-en din! Hvilket utstyr bruker du? Tusen takk! De eldste bildene mine er tatt med et skrøpelig Kodak Z712. For ett og et halvt år siden elns, så bytta jeg til Nikon D40, et nybegynner speilrefleks. Så jeg har "jobba" meg oppover. Hehe. Glemte objektivene. Sigma 105mm og Sigma 10-20mm..og standardobjektivet til D40'n da. PLUSS at jeg har et gammelt Pentax speilrefleks fra Kristus tid. Endret 2. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva pokker skjedde med godværet? Beats me, det har å komme fort tilbake. Also, du har å komme hit 16. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva pokker skjedde med godværet? Beats me, det har å komme fort tilbake. Also, du har å komme hit 16. Hvem var det som ringte meg btw? Midt under deiten og det hele. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Christina, så gav hu telefonen til Øyvind og vi som satt rundt stemte i Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Christina, så gav hu telefonen til Øyvind og vi som satt rundt stemte i Og hvorfor gjorde hun det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvorfor hu ringte, eller gav telefonen videre? Svaret på begge er vel fordi vi tenkte å kapre deg før du fikk noen umiddelbare planer om å tilbringe 16. mai i Trondhjem eller på Orkanger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 16 mai på Orkanger du. Den var morsom. Om jeg ikke tar feil så skal jeg jobbe på Lerkendal den 16. etterpå så usikker. Kan se om jeg kan dodge jobb da,og komme oppover den 15. (selv om togreisen er dyr da.) Btw: hvordan var Christina lik meg igår? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 da var man hjemme igjen, har kjøpt en sixpack med Tropo! med tanke på at Comeback-is og Urge Intense enda ikke har kommet til Vikersund Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 med tanke på at Comeback-is og Urge Intense enda ikke har kommet til Vikersund :!: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som ahr smakt den nye Pure Rush drikken? Smakte Guanabana tror jeg den het før i dag, veldig god, syrlig ettersmak Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som ahr smakt den nye Pure Rush drikken? Smakte Guanabana tror jeg den het før i dag, veldig god, syrlig ettersmak Vært ute i to mnd elns. om ikke lengere Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som ahr smakt den nye Pure Rush drikken? Smakte Guanabana tror jeg den het før i dag, veldig god, syrlig ettersmak Vært ute i to mnd elns. om ikke lengere Okai, bare jeg som ikke følger med :!: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har dere hørt at Vanilla Coke skal relanseres? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har dere hørt at Vanilla Coke skal relanseres? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! :D du _bør_ ikke kødde nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har dere hørt at Vanilla Coke skal relanseres? Æsj, kommer det skvipet der tilbake :/ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Kilde? www.wiciwatopranks.com Endret 2. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har dere hørt at Vanilla Coke skal relanseres? Fiii fan ass Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Stikker til noen kompiser jeg da.. fuzzball -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg