CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noe spess som skjer hos noen? Alle venna mine skal se fotball... 1. Fotball er kjedelig 2. Å sitte her på lørdag kveld er kjedelig i must choose Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 El clasico kan da være spennende nok det, CypheroN. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noe spess som skjer hos noen? Alle venna mine skal se fotball... 1. Fotball er kjedelig 2. Å sitte her på lørdag kveld er kjedelig i must choose 2 ! Eller dra ut alene Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noe spess som skjer hos noen? Alle venna mine skal se fotball... 1. Fotball er kjedelig 2. Å sitte her på lørdag kveld er kjedelig i must choose Kom hit da vell, din slask! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Selv sitter jeg alene Alle andre er på vors. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Eller dra ut alene å gjøre hva? Kom hit da vell, din slask! Hvis jeg hadde bodd nærmere så (nå vet jeg ikke hvor du bor, men...) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kom hit da vell, din slask! Hvis jeg hadde bodd nærmere så (nå vet jeg ikke hvor du bor, men...) Grimstad. MOC, vet du hvilket bilde du bruker som avatar nå? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Eller dra ut alene å gjøre hva? Bare fantasien setter grenser vettu Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Grimstad. Da har jeg dessverre ingen sjangs. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 SKAM FOR VERDEN. Kom hit da vell, din slask! Hvis jeg hadde bodd nærmere så (nå vet jeg ikke hvor du bor, men...) Grimstad. MOC, vet du hvilket bilde du bruker som avatar nå? Ja, jeg tok det fra Flickr din Jeg modifiserte det i Lightroom Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja, jeg tok det fra Flickr din Jeg modifiserte det i Lightroom Ok, det blir 250,-. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja, jeg tok det fra Flickr din Jeg modifiserte det i Lightroom Ok, det blir 250,-. Tell me why? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Ja, jeg tok det fra Flickr din Jeg modifiserte det i Lightroom Ok, det blir 250,-. Tell me why? Neiiidaaa. Bare koslig at du tar en kikk innom flickr'n min. Vet ikke om det passa som avatar, men det er en annen ting. Endret 2. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja, jeg tok det fra Flickr din Jeg modifiserte det i Lightroom Ok, det blir 250,-. Tell me why? Neiiidaaa. Bare koslig at du tar en kikk innom flickr'n min. Vet ikke om det passa som avatar, men det er en annen ting. Trenger ikke passe, så lenge jeg liker bildet. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Takker. Endret 2. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Magic Moments filled with love ... Åh, hvor er russen hen i kveld? : < Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Magic Moments filled with love ... Åh, hvor er russen hen i kveld? : < Skjer det ikke noe i Lillehammer i kveld, eller var det i går? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Beats me, har til gode å se trøndere dra på russetreff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Wiciwato: Masse flotte bilder på flickr-en din! Hvilket utstyr bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg