MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som har erfaring med stygge jenter som stalker deg, hva skal men gjøre? Vi prater om STYGGE jenter her Hvilken type stalking? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som har erfaring med stygge jenter som stalker deg, hva skal men gjøre? Vi prater om STYGGE jenter her Hadde 3-4 stalkere på et kjøpesenter engang. Her snakker vi herftig stalking som venta utafor dassen, ble med inn i hver butikk etc. Ignorerte dem bare, de tok hintet etterhvert. Eventuellt be dem gi faen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Noen som har erfaring med stygge jenter som stalker deg, hva skal men gjøre? Vi prater om STYGGE jenter her Litt drøyt*. Endret 2. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Haha. Det er alltid gøy når kjæresten smugleser over skulderen. "Hva er hans problem? Er han nazi?" "Hm? Hvem?" "Han der. Hvorfor kalte han han andre for Sambo? Unødvendig." "Han andre heter Sameboe her inne..." Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som har erfaring med stygge jenter som stalker deg, hva skal men gjøre? Vi prater om STYGGE jenter her Hvilken type stalking? Vi snakker om VELDIG stalking, vi sitter et sted de kommer setter seg ned nesten ved siden av. vi går, de kommer vi seter oss de ved siden av, vi drar tilbake. Sånn fulgte de etter oss over hele byen Lage tegning i paint jeg Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Snu deg, glo dem rett inn i øynene og si "GI FAEN, STYGGE, EKLE, TRYNEVRENGTE SPYTRYNER OG LEMP DERE HJEM TIL TROLLBY!" Edit: Hvis du vil være snill, så bare ignorer dem. Endret 2. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Anfall, prøvd å sniffe en blanding av ketchup og dressing da? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Det du bør gjøre, Nopros, er å legge igjen en lapp på pulten hennes, evt. i postkassa hvor det står "www.totalmakeover.com." Endret 2. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 De fleste forslagene virker slemme. Bare ignorer henne, så gir hu seg nok etter hvert. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Meh, på tide å stikke. Ha en fin kveld, sukkerbiter. Få opp postcounten din, vi skal ha lik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Anfall, prøvd å sniffe en blanding av ketchup og dressing da? Nei, høres jævlig ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det kan jeg skrive under på at det er Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noe spess som skjer hos noen? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Filmkveld hos meg om du vil ta turen litt mer mot jæren. EDIT: Jeg biter. Endret 2. mai 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 3. dag med fyll her. *smålei* Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Pckveld her. Vi skal raide skolen til kvelden med litt parkour. Det blir stilig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Filmkveld hos meg om du vil ta turen litt mer mot jæren. EDIT: Jeg biter. Eller til meg i Hamar PS; jeg biter ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noe spess som skjer hos noen? Ja. Jeg ligger i senga til Lars og nerder mens han ligger på magen min og halv-sover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg