Lemon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Åssen er det med lungekapasiteten til folk her? Jeg skal blåse opp atten ballonger. Har blåst opp fem, begynner å bli svimmel. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Åssen er det med lungekapasiteten til folk her? Jeg skal blåse opp atten ballonger. Har blåst opp fem, begynner å bli svimmel. Jeg tror og håper jeg gjør det bedre enn det. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Aldri blitt svimmel av å blåse ballonger, men nå når eg har begynt å røyke igjen ville eg nok blitt det. Uansett, stikker ut igjen Og sameboe, ta en varm klut som du vrenger alt vannet ut av og dekk teipen, også drar du. Funker fett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg foretrakk Hitler. Men du røyker jo hasj. Yeah. En gang i blant. Jeg drikker også alkohol, røyker sigaretter og sigarer, bruker snuff, snuser en gang i blant, tygger litt skrå og Oliver Twist nå og da, og sniffer piffi og hornsalt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sniffe piffi faktisk, hva faen skal det være godt for ? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg foretrakk Hitler. Men du røyker jo hasj. Yeah. En gang i blant. Jeg drikker også alkohol, røyker sigaretter og sigarer, bruker snuff, snuser en gang i blant, tygger litt skrå og Oliver Twist nå og da, og sniffer piffi og hornsalt. Den siste der tror jeg ikke på før jeg ser det. Endret 2. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg er ikke tard da. : ( Det er ballongene som er lagd av stein. Siste gangen jeg handler hos Kari's Ballong og Partyshop. ...ja, det heter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Husker da jeg bodde i Sigdal da den ene postdama var redd for bikkja vår x) Hun løp til postkassa og tilbake til bilen sin Sånn var postdama vår også før, og vi hadde bare to små papillon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sniffe piffi faktisk, hva faen skal det være godt for ? Absolutt ingenting. Men alt må prøves, vel, det er min mening i alle fall. Og derfor har jeg sniffa meg gjennom krydderhyller og kjøkkenskap. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sniffa salt og pepper på barneskolen. Holdt for meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Wiciwato, jeg gjør det ikke igjen bare for å bevise det for deg, for å si det sånn. Jeg gjorde det en gang for 8-9 år siden, og vil ikke gjøre det igjen. Samme som å stikke nesa i diverse flasker på vaskerommet og snuse godt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Husker da jeg bodde i Sigdal da den ene postdama var redd for bikkja vår x) Hun løp til postkassa og tilbake til bilen sin Sånn var postdama vår også før, og vi hadde bare to små papillon Jeg har den erfaring av at de minste bikkjene bjeffer mest Eneste bikkja jeg har vært redd er en sånn liten hvot krøllete jævel Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sniffa hockeypulver engang i min barndom, var kanskje innom salt også. La oss bare si at det ikke gidde mersmak, så noe mer sniffing blir det ikke på meg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Wiciwato, jeg gjør det ikke igjen bare for å bevise det for deg, for å si det sånn.Jeg gjorde det en gang for 8-9 år siden, og vil ikke gjøre det igjen. Samme som å stikke nesa i diverse flasker på vaskerommet og snuse godt. Hornsalt er det VÆRSTE å lukte på. Skjønner ikke hvordan du greide å sniffe det engang. Vi sniffa piffi på barneskolen da vi var små og dumme, men har ikke gjort det siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sameboe, det er min erfaring også. Ingen store bikkjer har jaga meg rundt og glefsa etter anklene mine, bare små jævler. Hovedsaklig små pudler og terriere. AnewZ, haven't we all. På cam til og med, da jeg var ung, for å tøffe meg for jenter, og siden det var surt hockeypulver og jeg satt der med speil og sammenrulla 50-lapp og barberblad, ble jeg jo automatisk stempla som narkis en periode. Ikke det lureste når du bor på et lite sted Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Meh, på tide å stikke. Ha en fin kveld, sukkerbiter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg tror jeg har ei ganske ødelagt nese nå, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg har den erfaring av at de minste bikkjene bjeffer mest Eneste bikkja jeg har vært redd er en sånn liten hvot krøllete jævel Jepp, det er sånn. Vi hadde en gutt og ei tispe, tispa var minst (tror hun var dverg, hun var i alle fall unormalt liten, og noe for seg selv, fikk aldri unger selv om hun ble voldtatt hver gang hun hadde løpetid). Uanseet så var poenget at selv om hun var liten så kunne hun skrike fra seg. Skulle hørt det jævlige spetakkelet da hun møtte en stor schæfer mens hun stod i bånd. Den gikk og i bånd, men bare stod og lukta på henne Edit: Mens vi snakker om sniffing: jeg sniffa slush en gang eller to når jeg var liten. Anbefales på det sterkeste! Endret 2. mai 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som har erfaring med stygge jenter som stalker deg, hva skal men gjøre? Vi prater om STYGGE jenter her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg