TanTheMan Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Skulle ønske jeg var hund. Må være et herlig bedagelig liv. Pluss alle ungene i gata som bare ÅÅÅÅ SÅ SØØØT KAN JEG KLAPPE DEN. Kos overalt. Ikke glem bøllene som kaster stein uten at hunden kan gjøre noe. Og du tror ikke det hadde blitt litt kjedelig etterhvert? Eller, når jeg tenker meg om virker det som om hunder aldri mister interessen for ting, uavhengig om de har gjort det hundre ganger før. Jeg vil også være hund. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Skulle ønske jeg var hund. Må være et herlig bedagelig liv. Pluss alle ungene i gata som bare ÅÅÅÅ SÅ SØØØT KAN JEG KLAPPE DEN. Kos overalt. Det kan også bli uhyre plagsomt i lengden. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 sånn da var Hitler fjerna Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hahaha, var ganske greit i går. Det var steikvarmt, og likevel var hun uuttrettelig. Jeg fatter virkelig ikke hvor hun får energien fra. Koselig å kunne stoppe opp hvert tiende minutt når en ungeskokk sperra gata og skulle klappe og kose og høre hvor gammel hun var og hva hun het og fortelle om sin egen hund som het Kasper og likte pølse. Gratulerer, samebror. Endret 2. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tydeligvis. Du visste ikke det? Hadde du ikke o-fag da du gikk på barneskolen? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hahaha, var ganske greit i går. Det var steikvarmt, og likevel var hun uuttrettelig. Jeg fatter virkelig ikke hvor hun får energien fra. Koselig å kunne stoppe opp hvert tiende minutt når en ungeskokk sperra gata og skulle klappe og kose og høre hvor gammel hun var og hva hun het og fortelle om sin egen hund som het Kasper og likte pølse. Nesten alle barna er redd for hunden vår >: ( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hahaha, var ganske greit i går. Det var steikvarmt, og likevel var hun uuttrettelig. Jeg fatter virkelig ikke hvor hun får energien fra. Koselig å kunne stoppe opp hvert tiende minutt når en ungeskokk sperra gata og skulle klappe og kose og høre hvor gammel hun var og hva hun het og fortelle om sin egen hund som het Kasper og likte pølse. Nesten alle barna er redd for hunden vår >: ( Husker da jeg bodde i Sigdal da den ene postdama var redd for bikkja vår x) Hun løp til postkassa og tilbake til bilen sin Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva slags rase? Hunden vår er hunk-magnet, skal gå tur med en fyr som stoppet for å hilse på den neste uke. Han hadde rottweiler, visstnok. Barn og bikkjer! Alle skal kommentere hvor søte de er. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nesten alle barna er redd for hunden vår >: ( Aw, hva slags rase er det? Og min funker ikke på hunks, bare småunger. Bummer. :< Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bull terrier. Kjipern, du kan låne Aldo hvis du vil! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg sier ja takk. De er herlige. Vi har pinglebikkje. Altså... hun legger seg flatt på bakken hvis hun møter andre hunder. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 sånn da var Hitler fjerna Steike for en fin avatar du har fått! Hvem har lagd den? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ikke en gang våre lodotter legger seg ned en gang for andre hunder oO Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hunden vår er bare overlegen mot andre hunder. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg foretrakk Hitler. Men du røyker jo hasj. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg vil ha hund. Det eneste vi har hatt er høner, kaniner og undulater. Okei, vi har faktisk hatt noen dyr. Men akkurat nå har vi ingen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 sånn da var Hitler fjerna Steike for en fin avatar du har fått! Hvem har lagd den? det var deg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen her som har et triks til å ta ned rester av plakater som egentlig er dobbelsidig teip fra veggen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg