Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skulle ønske jeg var hund. Må være et herlig bedagelig liv. Pluss alle ungene i gata som bare ÅÅÅÅ SÅ SØØØT KAN JEG KLAPPE DEN. Kos overalt.

Ikke glem bøllene som kaster stein uten at hunden kan gjøre noe. Og du tror ikke det hadde blitt litt kjedelig etterhvert? Eller, når jeg tenker meg om virker det som om hunder aldri mister interessen for ting, uavhengig om de har gjort det hundre ganger før. Jeg vil også være hund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha, var ganske greit i går. Det var steikvarmt, og likevel var hun uuttrettelig. Jeg fatter virkelig ikke hvor hun får energien fra. Koselig å kunne stoppe opp hvert tiende minutt når en ungeskokk sperra gata og skulle klappe og kose og høre hvor gammel hun var og hva hun het og fortelle om sin egen hund som het Kasper og likte pølse.

Gratulerer, samebror.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Hahaha, var ganske greit i går. Det var steikvarmt, og likevel var hun uuttrettelig. Jeg fatter virkelig ikke hvor hun får energien fra. Koselig å kunne stoppe opp hvert tiende minutt når en ungeskokk sperra gata og skulle klappe og kose og høre hvor gammel hun var og hva hun het og fortelle om sin egen hund som het Kasper og likte pølse.

Nesten alle barna er redd for hunden vår >: (

Lenke til kommentar

Nesten alle barna er redd for hunden vår >: (

Husker da jeg bodde i Sigdal da den ene postdama var redd for bikkja vår x) Hun løp til postkassa og tilbake til bilen sin :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...