AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fordi det er to vidt forskjellige ting? Har kjennskap til folk som ikke røyker tobakk, men kan ta seg en joint på en fest. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 vi lar wiciwato prøve, så ser vi hvem som har best Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 vi lar wiciwato prøve, så ser vi hvem som har best Oh yes. Så lenge det er litt bakgrunnsmusikk med Metallica, så går alt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Dakar hylol. Jeg har endelig fått ut minstesøss og kompisen min og fått shina opp hybelen litt. Driver og lufter ut nå, stinker røyk, tennvæske og hasj over hele huset =p javell Oo så det er sånt du driver med Når jentene vil så. Dessuten kurere det bakrus. flere jenter som har spurt meg om jeg vil røyke hasj, da svarer jeg "Jeg røyker ikke vanlig tobakk engang. Så hvorfor i HELVETE skulle jeg røyke hasj da?!" Fordi det er chillax. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 "Someone, somewhere, is the world's worst doctor. The worst part is that some poor soul has an appointment with him tomorrow." Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Cathjizz. Endret 2. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 WOHO! Jeg er tilbake, og jeg har tenkt meg gjennom taket!!! Lenge siden sist jeg DNFKa! (Ja, det er et verb. Å DNFKe, DNFKer, DNFKa, har DNFKa) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hei Knewt. Endret 2. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 flere jenter som har spurt meg om jeg vil røyke hasj, da svarer jeg "Jeg røyker ikke vanlig tobakk engang. Så hvorfor i HELVETE skulle jeg røyke hasj da?!" Jeg liker ikke lutefisk, så hvorfor i Lillestrøm skulle jeg spise nygrillet laks med rømmesaus? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg liker ikke selunge-lever, så hvorfor i HELVETE skulle jeg like indrefilet av okse da ?!" Endret 2. mai 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Oink. Endret 2. mai 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Oink. Wikipedia-søk: "oink" → List of animal sounds: Bear- growl: Grrr Dinosaurs - rawr, grr, growl, and screech Humans -talk, laugh, scream, sing, whisper, moan, grunt, cry, hum, squeal, chant, shriek, jabber, grumble, mumble, whistle Fint å vite. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Forbauser meg fortsatt at folk greier å grave frem 3 år gamle tråder og svare i dem.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Forbauser meg fortsatt at folk greier å grave frem 3 år gamle tråder og svare i dem.. skal ikke mye til for å overraske deg da Bytex Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Oink. Wikipedia-søk: "oink" → List of animal sounds: Bear- growl: Grrr Dinosaurs - rawr, grr, growl, and screech Humans -talk, laugh, scream, sing, whisper, moan, grunt, cry, hum, squeal, chant, shriek, jabber, grumble, mumble, whistle Fint å vite. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Skulle ønske jeg var hund. Må være et herlig bedagelig liv. Pluss alle ungene i gata som bare ÅÅÅÅ SÅ SØØØT KAN JEG KLAPPE DEN. Kos overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg