Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Nesj. Hitler var en utrolig flink politiker som fikk rettet opp et økonomisk skakkjørt land og fikk med seg så og si hele befolkningen. Eneste som var feil med Hitler var hans syn på visse menneskeraser og ønsket om å skape sitt eget paradis. Annet enn det, en fantastisk flink politiker som sagt.

Lenke til kommentar
Nesj. Hitler var en utrolig flink politiker som fikk rettet opp et økonomisk skakkjørt land og fikk med seg så og si hele befolkningen. Eneste som var feil med Hitler var hans syn på visse menneskeraser og ønsket om å skape sitt eget paradis. Annet enn det, en fantastisk flink politiker som sagt.

og ikke minst en god kunstner ;)

Lenke til kommentar

Jeg syns mangel på respekt for medmenneskers rett til liv og frihet veier opp for gode politiske egenskaper anyday.

Noen som gidder å be om fint vær? Skal på grilling i kveld, men det ser grått ut her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er så absolutt ingen unskyldning, men et faktum som står ved siden av de gale idealene han hadde som sagt.

Lenke til kommentar
Dakar hylol.

Jeg har endelig fått ut minstesøss og kompisen min og fått shina opp hybelen litt.

Driver og lufter ut nå, stinker røyk, tennvæske og hasj over hele huset =p

javell Oo

så det er sånt du driver med

Når jentene vil så.

Dessuten kurere det bakrus.

Lenke til kommentar
Dakar hylol.

Jeg har endelig fått ut minstesøss og kompisen min og fått shina opp hybelen litt.

Driver og lufter ut nå, stinker røyk, tennvæske og hasj over hele huset =p

javell Oo

så det er sånt du driver med

Når jentene vil så.

Dessuten kurere det bakrus.

flere jenter som har spurt meg om jeg vil røyke hasj, da svarer jeg "Jeg røyker ikke vanlig tobakk engang. Så hvorfor i HELVETE skulle jeg røyke hasj da?!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...