Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvor er det blitt av HB foresten, redd for at hun ligger naken og dopet ned ute i en skog. In my basement You dirty bastard Du skulle tenkt med det andre hodet ditt du. Tulling ^__^ Jeg skulle ha tenkt med pikken ja :!: Ja. Gå og skam deg. Men faen og mange PENE jenter som kommer ut av vinterskallet sitt nå Skulle dro det ikke fantes noen om vinteren, men nå kryr det jo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nå har jeg aldri sett noen av de, da. The Recent Pic Post! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvor er det blitt av HB foresten, redd for at hun ligger naken og dopet ned ute i en skog. Øøøyh! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvor er det blitt av HB foresten, redd for at hun ligger naken og dopet ned ute i en skog. Øøøyh! Damn it! hvordan kom du deg ut av kjelleren min! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 skjer folkens? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 God have mercy on a busted man. Faen, jeg stod opp nå. Jeg fikk faen ikke sove igår, til tross for uskeielsene som fant sted natt til 1. mai og varte lenge utover 1. mai formiddag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Dakar hylol. Jeg har endelig fått ut minstesøss og kompisen min og fått shina opp hybelen litt. Driver og lufter ut nå, stinker røyk, tennvæske og hasj over hele huset =p Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Dakar hylol. Jeg har endelig fått ut minstesøss og kompisen min og fått shina opp hybelen litt. Driver og lufter ut nå, stinker røyk, tennvæske og hasj over hele huset =p javell Oo så det er sånt du driver med Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Haha natt til første Mai. Var sammen med en kompis og hadde fint og så på damer. Pen litt brisen frue; faen dere var kjekke da. Kunne ikke tenkt dere noe pulings? :!: Jeg; sex med mindrårige, er ikke det litt dirty da? Fruen; Jo men atte hvis noen spør, så bare plusser vi sammen alderen også sier vi at det bare var en person. 13 + 13 er jo 28 5 år eldre en meg det. :!: Jeg takket pent nei jeg Edit; Hun het Ida Jeg vet jeg hadde planer om å kun skrive saklige og seriøse innlegg, men her må jeg gjøre et unntak. U PHAIL. (skala 1-10, var hun fin?) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Reagerte litt jeg også, samebror, men folk får heller ødelegge seg selv, selv. Bilen har en slags måte å si "gi deg med hasj og vær edruelig". Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hehe, dere fremstiller jo hasj som at det skulle værrt kokain eller speed. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hehe, dere fremstiller jo hasj som at det skulle værrt kokain eller speed. Dop er dop Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 For all del Når det er sagt, så har jeg aldri prøvd noen form for rusmidler (utenom alkohol). Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvordan ser du på det, da? At heroin og tyngre stoffer er kjempefarlig, mens hasj og lettere stoffer er mer care og ikke farlig? Det er forøvrig ikke det som var fremstilt i Sameboe/bror sitt innlegg, men heller det at hasj er dop, og som Sameboe sier; "dop er dop". Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvordan ser du på det, da? At heroin og tyngre stoffer er kjempefarlig, mens hasj og lettere stoffer er mer care og ikke farlig? Jeg reffererte til ditt innlegg om at man ødelegger seg selv. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Greitt at dop er dop. Men da er painkillers, som mange bruker som om de var halspastiller også en form for dop. Hvorfor folk skulle bruke hasj er en annen sak. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Så stygg avatar, samebror. Sameboe nekta meg å ta Stalin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg