Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hal-luz. Skjer med alt oppstyret om Red Bull i Norge? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 men jeg tar meg en dusj og så må jeg vel begynne å rydde her Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Haha natt til første Mai. Var sammen med en kompis og hadde fint og så på damer. Pen litt brisen frue; faen dere var kjekke da. Kunne ikke tenkt dere noe pulings? :!: Jeg; sex med mindrårige, er ikke det litt dirty da? Fruen; Jo men atte hvis noen spør, så bare plusser vi sammen alderen også sier vi at det bare var en person. 13 + 13 er jo 28 5 år eldre en meg det. :!: Jeg takket pent nei jeg Edit; Hun het Ida Endret 2. mai 2009 av Nopros Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Da skal jeg ut! See ya. Endret 2. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Redbull blir garantert 16-18 års aldersgrense på! Tviler på at det blir noe mer en 14 hvis det blir noe. Blir nok 16-18 skal du se, når det er en drikke staten nesten blir tvingt til å selge, og da vil de nok sette opp litt stramme regler rundt den Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hal-luz. Skjer med alt oppstyret om Red Bull i Norge? Alle danser på taket og hyler og skriker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Haha natt til første Mai. Var sammen med en kompis og hadde fint og så på damer. Pen litt brisen frue; faen dere var kjekke da. Kunne ikke tenkt dere noe pulings? :!: Jeg; sex med mindrårige, er ikke det litt dirty da? Fruen; Jo men atte hvis noen spør, så bare plusser vi sammen alderen også sier vi at det bare var en person. 13 + 13 er jo 28 5 år eldre en meg det. :!: Jeg takket pent nei jeg Edit; Hun het Ida Kan vedde litt på at hun bare kødda. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kan vedde litt på at hun bare kødda. Tror nok det jeg og. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 hmm de 5 som jeg vet om som heter ida er også fine men kjenner ei stygg vibeke da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Haha natt til første Mai. Var sammen med en kompis og hadde fint og så på damer.Pen litt brisen frue; faen dere var kjekke da. Kunne ikke tenkt dere noe pulings? :!: Jeg; sex med mindrårige, er ikke det litt dirty da? Fruen; Jo men atte hvis noen spør, så bare plusser vi sammen alderen også sier vi at det bare var en person. 13 + 13 er jo 28 5 år eldre en meg det. :!: Jeg takket pent nei jeg Edit; Hun het Ida Mindreårige? Er ikke du 13-14 du også uansett? Du burde forresten angre på at du avslo. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Haha natt til første Mai. Var sammen med en kompis og hadde fint og så på damer.Pen litt brisen frue; faen dere var kjekke da. Kunne ikke tenkt dere noe pulings? :!: Jeg; sex med mindrårige, er ikke det litt dirty da? Fruen; Jo men atte hvis noen spør, så bare plusser vi sammen alderen også sier vi at det bare var en person. 13 + 13 er jo 28 5 år eldre en meg det. :!: Jeg takket pent nei jeg Edit; Hun het Ida Mindreårige? Er ikke du 13-14 du også uansett? Du burde forresten angre på at du avslo. Mente at hun ikke burde ha sex med folk under den sexuelle lavalder, altså meg. Hun var over. Men må inrømme at jeg ble litt kåt da hun satt seg over skrevs på meg, i miniskjørt osv Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er det bare meg eller er alle som heter Ida og Vibeke dødspene? Vibeke skal jeg ikke uttale meg om, men Ida stemmer Har aldri sett ei pen som heter Ida jeg. ( Vell, hvertfall ikke så jeg vet om ) Say what? *Peke på Lillium, bazukh og Aidskake* Glemte jeg noen nå? Nå har jeg aldri sett noen av de, da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Haha natt til første Mai. Var sammen med en kompis og hadde fint og så på damer.Pen litt brisen frue; faen dere var kjekke da. Kunne ikke tenkt dere noe pulings? :!: Jeg; sex med mindrårige, er ikke det litt dirty da? Fruen; Jo men atte hvis noen spør, så bare plusser vi sammen alderen også sier vi at det bare var en person. 13 + 13 er jo 28 5 år eldre en meg det. :!: Jeg takket pent nei jeg Edit; Hun het Ida Mindreårige? Er ikke du 13-14 du også uansett? Du burde forresten angre på at du avslo. Mente at hun ikke burde ha sex med folk under den sexuelle lavalder, altså meg. Hun var over. Men må inrømme at jeg ble litt kåt da hun satt seg over skrevs på meg, i miniskjørt osv Du burde være glad for å få forespørsel fra en eldre. Hvorfor bryr du deg om seksuell lavalder egentlig? Hva kan skje? Er hun som "gjør noe galt" uansett. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du burde være glad for å få forespørsel fra en eldre. Hvorfor bryr du deg om seksuell lavalder egentlig? Hva kan skje? Er hun som "gjør noe galt" uansett. Her prøver jeg og være en snill gutt også bare skjenner dere på meg. :!: Hun var som sagt ganske brisen, tror hun ville ha angret på det dagen etterpå for å si det sånn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er det bare meg eller er alle som heter Ida og Vibeke dødspene? Vibeke skal jeg ikke uttale meg om, men Ida stemmer Har aldri sett ei pen som heter Ida jeg. ( Vell, hvertfall ikke så jeg vet om ) Say what? *Peke på Lillium, bazukh og Aidskake* Glemte jeg noen nå? Nå har jeg aldri sett noen av de, da. Go go, RPP! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvor er det blitt av HB foresten, redd for at hun ligger naken og dopet ned ute i en skog. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du burde være glad for å få forespørsel fra en eldre. Hvorfor bryr du deg om seksuell lavalder egentlig? Hva kan skje? Er hun som "gjør noe galt" uansett. Her prøver jeg og være en snill gutt også bare skjenner dere på meg. :!: Hun var som sagt ganske brisen, tror hun ville ha angret på det dagen etterpå for å si det sånn Du skulle tenkt med det andre hodet ditt du. Tulling ^__^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du skulle tenkt med det andre hodet ditt du. Tulling ^__^ Jeg skulle ha tenkt med pikken ja :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hvor er det blitt av HB foresten, redd for at hun ligger naken og dopet ned ute i en skog. In my basement Endret 2. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du skulle tenkt med det andre hodet ditt du. Tulling ^__^ Jeg skulle ha tenkt med pikken ja :!: Ja. Gå og skam deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg