Natrich Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 God morgen! Overskya her også MW Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvorfor har forumet bestemt seg for å laste voldsomt tregt de siste dagene? Tar jo 10 sek å komme inn i en tråd etter man klikker på den Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/article2709816.ece Fy faen, for en syk jente! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvorfor har forumet bestemt seg for å laste voldsomt tregt de siste dagene?Tar jo 10 sek å komme inn i en tråd etter man klikker på den I tillegg, streiker sida aldeles frå tid til annan. Vert litt lei meg. På ei anna side, gjenbruksforretninga her i landsbyen hadde fått i hende 6 gamle, fine bøker av Hamsun. Alle i relativt god stand, til 10,-/stk. Vips, så var biblioteket mitt i besitjing av Hamsun, i tillegg til alle dei andre finfine bøkene mine. JIPPI! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 I morgen skal jeg i konfirmasjonen til kusina mi og i dag kommer mange fra slekta til middag hos oss. Blir to litt slitsomme, men fine dager tipper jeg. @toth: Jeg merker ikke noe til det du snakker om. Er det bare på forumet det skjer hos deg? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg trodde det var hotellnettet som var ute og kjørte. Litt digg å vite at det ikke bare er jeg som sliter. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Litt digg å vite at det bare er jeg som ikke sliter? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det streiker hvis jeg ikke bruker hurtigsvar hos meg. Møl. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 @toth: Jeg merker ikke noe til det du snakker om. Er det bare på forumet det skjer hos deg? Kun forumet, alt annet går som det skal. Er de siste prosentene hver gang som tar tid å loade. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Morn morn morn! Hva gjør folket på denne strålende dagen? Endret 2. mai 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Var ute og rodde og ble våte, så gikk vi inn og satt oss foran laptopene og hørte på Creedence. Skal snart til Halden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Morn morn morn! Hva gjør folket på denne strålende dagen? Jadda...Lørdagen min blir å rydde kåken...woopdidoo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Morn morn morn! Hva gjør folket på denne strålende dagen? Rydder nå, så drar jeg til Oslo tattoo convention med noen kamerater i 2-tiden, og så etter det var planen å dra hjem til øl og film.. Høres ut som en fin dag spør du meg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Morn morn morn! Hva gjør folket på denne strålende dagen? Venter i spenning på United kampen mens jeg spiser godteri til frokost. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Her hjemme er stemmningen noe slitsom. "Hæææææ konfirmasjon hæææ!!! Har du huske å vaske under terrassen? Hva med plenen, alle gresstråene heller helt feil vei! Krise hæææ!!!!1". Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Morn morn morn!Hva gjør folket på denne strålende dagen? Er i Hemsedal, på vei bort til skianlegget for å stå sammen med den heiteste dama jeg kjenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg