Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bestemoren min lærte meg og kaste frispee. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bestemoren min lærte meg å stå på ski. bestefaren min lærte meg å sykle uten støttehjul Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg lærte å kaste frisbee av broren min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg lærte broren min nada. (ivertfall ikke og drikke,gutten er jo elendig til det) Endret 2. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Dokker som bor i Oslo. Hvor er det her huset ?? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min første kjæreste lærte meg nada. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min første kjæreste kjøpte en rose til meg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 http://xkcd.com/403/ Drit i stripa. Bare legg merke til linken, og trykk neste. Og le med overtrette lille meg. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min forrige kjæreste kjøpte en ring til meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Dokker som bor i Oslo. Hvor er det her huset ?? Klikk. Min første kjæreste lærte meg nada. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min forrige kjæreste kjøpte en ring til meg. Min forrige kjæreste var utro mot meg. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min forrige kjæreste kjøpte en ring til meg. Min forrige kjæreste var utro mot meg. Min forrige kjæreste gråt da jeg sa nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min forrige kjæreste kjøpte en ring til meg. Min forrige kjæreste var utro mot meg. Min forrige kjæreste gråt da jeg sa nei. Min forrige kjæreste gråt da jeg sa adjø. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hehe forklarte meg ikke godt nok .. Jeg mente sånn ligger det i et villa preget sted ?? PS: Dyre hus i Oslo ... Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min forrige kjæreste kjøpte en ring til meg. Min forrige kjæreste var utro mot meg. Min forrige kjæreste gråt da jeg sa nei. Min forrige kjæreste gråt da jeg sa adjø. Min forrige kjæreste gråt da jeg ga ham tilbake ringen neste dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min forrige kjæreste kjøpte en ring til meg. Min forrige kjæreste var utro mot meg. Min forrige kjæreste gråt da jeg sa nei. Min forrige kjæreste gråt da jeg sa adjø. Min forrige kjæreste gråt da jeg ga ham tilbake ringen neste dag. Min forrige kjæreste skal snart gi meg to gaver. (derretter skal jeg igjen si adjø.) Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min forrige kjæreste kjøpte en ring til meg. Min forrige kjæreste var utro mot meg. Min forrige kjæreste gråt da jeg endelig satt han fri fra mitt evige sexslaveri. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min forrige kjæreste kjøpte en ring til meg. Min forrige kjæreste var utro mot meg. Min forrige kjæreste gråt da jeg sa nei. Min forrige kjæreste gråt da jeg sa adjø. Min forrige kjæreste gråt da jeg ga ham tilbake ringen neste dag. Min forrige kjæreste skal snart gi meg to gaver. (derretter skal jeg igjen si adjø.) You win. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min forrige kjæreste kjøpte en ring til meg. Min forrige kjæreste var utro mot meg. Min forrige kjæreste gråt da jeg sa nei. Min forrige kjæreste gråt da jeg sa adjø. Min forrige kjæreste gråt da jeg ga ham tilbake ringen neste dag. Min forrige kjæreste skal snart gi meg to gaver. (derretter skal jeg igjen si adjø.) You win. Pleasure doing business with you. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 jeg vurderer om jeg skal sove litt nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg