Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 viss det er ei på forumet jeg skulle hatt forumlove med så er det MOC, er glad i jenta som er 3 år eldre enn meg Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 viss det er ei på forumet jeg skulle hatt forumlove med så er det MOC, er glad i jenta som er 3 år eldre enn meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Haha nu måtte jeg lee !! På Aktuelt osv så sa en dame feil. Hun sa Politiet i stede for foreldrene ..... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 bare ta deg en tur til Vikersund i sommer da er mer ledig i sommer enn det jeg trodde så I'll be there hotstuff, senga mi er tom uansett : < Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Noen andre som lurer på hva det er Pasient bruker ti minutter på å skrive? Endret 2. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) viss det er ei på forumet jeg skulle hatt forumlove med så er det MOC, er glad i jenta som er 3 år eldre enn meg For alt du vet, så kan MOC godt være en femti år gammel sveitsisk mann som klør seg på skinka og ser etter litt småguttkos. Endret 2. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 bare ta deg en tur til Vikersund i sommer da er mer ledig i sommer enn det jeg trodde så I'll be there hotstuff, senga mi er tom uansett : < Han er reservert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kva skjer gutter og MasterOfColours? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) viss det er ei på forumet jeg skulle hatt forumlove med så er det MOC, er glad i jenta som er 3 år eldre enn meg For alt du vet, så kan MOC godt være en femti år gammel sveitsisk mann som klør seg på skinka og ser etter litt småguttkos. Takk for den, Wici. For alt jeg vet kan du være en prostituert polakk på leting etter en ny nyre. Edit: Kva skjer gutter og MasterOfColours? Jeg er tydeligvis en femtiårig, homoseksuell pedofil med anuskløe. Endret 2. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 viss det er ei på forumet jeg skulle hatt forumlove med så er det MOC, er glad i jenta som er 3 år eldre enn meg For alt du vet, så kan MOC godt være en femti år gammel sveitsisk mann som klør seg på skinka og ser etter litt småguttkos. Takk for den, Wici. For alt jeg vet kan du være en prostituert polakk på leting etter en ny nyre. Det er det jeg sier, du vet aldri! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 DNFK på natta= koseligst Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 DNFK på natta= koseligst Når du er der, så. Det jevner ut alt... psykisk feil som blir sagt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 hva skjedde med gutter og SunnivaKL for noen uker siden? alle likte henne bare fordi hu digger sex x) ikke noe negativt rettet mot Sunniva, men herregud gutter DNFK på natta= koseligst Når du er der, så. Det jevner ut alt... psykisk feil som blir sagt. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 hva skjedde med gutter og SunnivaKL for noen uker siden?alle likte henne bare fordi hu digger sex x) ikke noe negativt rettet mot Sunniva, men herregud gutter Alle liker sex. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hmm, er jo småbarn her sent på kvelden jo, uvant kost. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kva skjer gutter og MasterOfColours? MasterOfColours er litt usikker på seg selv, derfor småflørter hun på nettet for å selvtillit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 hva skjedde med gutter og SunnivaKL for noen uker siden?alle likte henne bare fordi hu digger sex x) ikke noe negativt rettet mot Sunniva, men herregud gutter Alle liker sex. Agreed Kva skjer gutter og MasterOfColours? MasterOfColours er litt usikker på seg selv, derfor småflørter hun på nettet for å selvtillit. det vanlige altså? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Kva skjer gutter og MasterOfColours? MasterOfColours er litt usikker på seg selv, derfor småflørter hun på nettet for å selvtillit. Endret 2. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Kva skjer gutter og MasterOfColours? MasterOfColours er litt usikker på seg selv, derfor småflørter hun på nettet for å selvtillit. Neh, jeg går til psykolog med slikt tull. Du går til psykolog også ja, hva annet er det vi ikke vet om deg? Endret 2. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg