ArcticMonkey^ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hvor har du vært? Oo Spørsmålet er: Hvor har jeg ikke vært? Med moped?! Med moped, ja. Edit: Grunnen er at jeg fikk lappen på tirsdag! Endret 1. mai 2009 av Artinium Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jobb klokken 8 i morgen. Får ikke sove. Grrr Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Med moped?! Med moped, ja. Edit: Grunnen er at jeg fikk lappen på tirsdag! Det var jammen ikke dårlig. Hvor har du virkelig kjørt da? Fram og tilbake, eller på skikkelig tur? Lappen, ja. Gratulerer! Endret 1. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 han er 12 uhm,,13 og du var 19? ikke sant Jeg kan skremme ungen med Teltubbies etterfulgt av The Grudge? jeg liker ikke og bli kalt unge, hade folkens og god natt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 MOC: var det ikke sånn at vi skulle møtes etter jeg ble 18? Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ikke noe frem og tilbake her, hehe. Har vært på 3 lange turer, og mest egentlig bare kjøring til helt random steder. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) MOC: var det ikke sånn at vi skulle møtes etter jeg ble 18? Når ble det avtalt? O.o Edit: Snilt ment. Endret 1. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ikke noe frem og tilbake her, hehe. Har vært på 3 lange turer, og mest egentlig bare kjøring til helt random steder. Ah, kos da! Gleder meg helt vilt til jeg får moped. Bare følelsen av å være fri og kunne kjøre absolutt hvor du vil er nok deilig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 MOC: var det ikke sånn at vi skulle møtes etter jeg ble 18? Når ble det avtalt? O.o ganske tidlig i din periode i DNFK Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ah, kos da! Gleder meg helt vilt til jeg får moped. Bare følelsen av å være fri og kunne kjøre absolutt hvor du vil er nok deilig. Indeed. Er deilig å ikke være bundet til buss, foreldre som må kjøre deg, sykling eller gåing. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 MOC: var det ikke sånn at vi skulle møtes etter jeg ble 18? Når ble det avtalt? O.o ganske tidlig i din periode i DNFK Hm... Interessant ^^, Da har jeg noe å glede meg til Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jobb klokken 8 i morgen. Får ikke sove. Grrr Prøv: 1) Fokuser på å slappe av i én kroppsdel om gangen, start med tærne 2) Les ei kjedelig bok i en halvtimes tid, sitt i stol når du leser. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Noen andre som sitter i et UTROLIG varmt rom? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 MOC: var det ikke sånn at vi skulle møtes etter jeg ble 18? Når ble det avtalt? O.o ganske tidlig i din periode i DNFK Hm... Interessant ^^, Da har jeg noe å glede meg til ja absolutt ;D se RPP for den siste oppdateringen av meg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Noen andre som sitter i et UTROLIG varmt rom? Jepp! Har vindu oppe samt bordvifte...hjelper ikke mye, koker her! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Noen andre som sitter i et UTROLIG varmt rom? Jepp! Har vindu oppe samt bordvifte...hjelper ikke mye, koker her! Her også. La oss kle av oss og sitte i boxer'n. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Noen andre som sitter i et UTROLIG varmt rom? Jepp! Har vindu oppe samt bordvifte...hjelper ikke mye, koker her! Huff... Edit: Har du bærbar? Bytt rom Endret 1. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Noen andre som sitter i et UTROLIG varmt rom? Jepp! Har vindu oppe samt bordvifte...hjelper ikke mye, koker her! Huff... Edit: Har du bærbar? Bytt rom Stasjonær...doomed Endret 1. mai 2009 av Natrich Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Noen andre som sitter i et UTROLIG varmt rom? Jepp! Har vindu oppe samt bordvifte...hjelper ikke mye, koker her! Huff... Stasjonær...doomed Damn, du fant "hvit t-skjorte" før jeg fikk endret Edit: Hva er det med meg og treighet...? Endret 1. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg