Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fåkke sove.

Sovet alt for mye i dag :p

Ikke gjør som Nie sier, Lars, Nie er teit sånn sett :p

Men klesvask, anyone peil?

Tror jeg skal hente noe Nadurra etterpå. Den er skikkelig nam. Det er single malt Speyside. 48%.

Hva lurer du på med klesvask?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blir like overasket hver natt jeg sitter her. så mye aktivitet det er her å natterstid..

sover dere ikke?

Jeg jobber fra 15:00-23:00 og nå har jeg en uke fri, så nei sover ikke mye om natten! :)

samme som jeg jobber denne uken det...

kjipeste arbeidstia ass :(

Lenke til kommentar

Jeg har delt vasken min mellom sort, hvitt, kulørt og håndklær.

Så har jeg en knallgul skjorte, en hvit og brun bokser, en hvit og lilla bokser, (like mye farge som hvitt på begge), en rosa og turkis bokser og haugevis med mørkegrønne, mørkebrune, mørkeblå og grå t-skjorter. Alle de er kulørte, men skal jeg dele de opp, eller vaske alt sammen sammen i samme kulørt-vask?

Evt. bare vaske alt kulørt sammen, unntatt den gule siden den aldri er vaska før?

Lenke til kommentar
blir like overasket hver natt jeg sitter her. så mye aktivitet det er her å natterstid..

sover dere ikke?

Jeg jobber fra 15:00-23:00 og nå har jeg en uke fri, så nei sover ikke mye om natten! :)

Funker bra hvis man klarer å stå opp litt tidligere å så komme seg til byen eller noe! :)

Lenke til kommentar
Ø.B., ja det høres sånn ut :D

Tror jeg skal rippe Animals (som er det eneste albumet jeg har her, herlige LP <3 ) sånn at jeg kan høre på det på repeat uten å måtte stå opp og skifte side eller sette stiften tilbake til start :p

Du får gjøre det^^ Litt irriterende at jeg ikke har LPsamling igrunn.. Men men.. jaja får vel se den siste episoden jeg har av the shield nå.. Finner ikke sesong 5 billig noe sted. Hmf.

Lenke til kommentar

Er nok en artikkel. Artikkel er greit, men ikke når det handler om språk. Enda verre når det er på nynorsk, språket jeg kun trenger kunne skrive dersom jeg får jobb i kommunen og får et nynorsk brev som skal svares på. Gah.

Noen som har ideer om hva jeg kan skrive om? Oppgaven lyder SMS-norsk, kebabnorsk, snøbrettnorsk, er ord som viser at norsk språk er i utvikling eller forandring. Skriv et foredrag til klassen din om nokre måtar språket forandrer seg på.

Liker Devil's Arcade av Bruce Springsteen.

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar

Ø.B., jeg gleder meg sånn sett til vinterferien.

Da skal jeg frakte med meg mange flere Pink Floyd-LPer fra Stavanger ^^

Sammen med Uriah Heep, Jethro Tull og Jimmy Castor Bunch med Bertha Butt Boogie (herlig sang)

edit:

"MMT105: Minner om at dere møter opp på datasalen (A242) torsdag 24.1 kl 08:30. Vi kjører "hands-on"-undervisning (i PHP); dvs. tavleundervisning hvor dere skriver kode på PC'ene underveis. Undervisningen holder på til ca. kl. 13:30."

Ha ha, jeg leste det som at vi starta 18:30 og begynte å stusse på om jeg fikk ekstra skole, eller bare starta sent, helt til jeg leste videre og så at vi holdt på til 13:30 og leste setningen fra begynnelsen igjen og kom frem til at vi starta 8:30 som normalt :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

sover dere ikke?

Funker bra hvis man klarer å stå opp litt tidligere å så komme seg til byen eller noe! :)

det var det da... når jeg ikke har noe å stå opp for. så sover jeg :p

Forresten, går en bra film på tv3 nå, The falling...

Lenke til kommentar

Av Springsteens reportoar, liker jeg bare én sang.

Pony Boy. Siste sporet på Human Touch. Tror det er spor 14.

Jeg har hørt den sangen så mange ganger. Jeg elsker den. Tror jeg kunne den utenatt i en alder av 5-6 år, uten å forstå hva orda betydde.

Husker pappa pleide å sitte på sengekanten min med gitar og spilte og sang den for meg for at jeg skulle få sove.

Samt et par sanger han hadde laga selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...