Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Han som lå i koma i 46 år og så døde da:P

En ting jeg alltid har lurt på er at om man er i koma, "drømmer" man osv. Siden noen leger er overbevist om at det hjelper og prate,synge osv. til en som ligger i koma.

Man er per definisjon ikke død om man ligger i koma, men definisjonene spriker mer når man går ut over koma og over i vegetativ tilstand. Hvorvidt hjernen er kapabel til å lagre ny informasjon når man havner i koma avhenger av hvilken tilstand man havner i og om hjernen har blitt skadet på noe vis i forkant av at man havnet i koma. Les mer om koma. Les om duden som omtales i sitatet under. Les om tilstanden han var i.

Dr. Joe Giacino, a neuropsychologist who said his brain retained lots of information prior to 1984 but hardly any after 1984 because Wallis lost the ability to store new memories and was essentially amnestic, and Dr. Martin Gizzi, a neurologist who showed that, due to damage to the frontal lobes, he could not process experiences into memories
Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Død snø var overaskende dårlig :(

Si meg hva dine forventninger var?

Å bli skremt minst en gang, men nei da.

Men ble oppriktig glad i en av de siste "slosse" Scenene :) Beste var da "Kriss" overumplet husker ikka hva han het på do :!:

Har ikke sett HB på lenge nå :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Den hadde et par scener som var morsomme sa!

Om Død Snø.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Død snø var overaskende dårlig :(

Syns den var utrolig morsom jeg :p

Da han ene hakker løs på restene av hua til tyskern, men Åge Aleksandersen synger "Herregud før en herlig dag!" :D

Morbid humor :ph34r:

Ok, da må innrømme at jeg lo litt da :!:

Lenke til kommentar
@ fargoth: Hvorfor er alltid postene dine så meningsfulle?
Jeg får ta det som et komplement. Sant å si så svarer jeg vel bare på det som interesserer meg, og et svar må jo nødvendigvis inneholde noen form for relevant informasjon for å ha noen verdi.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Det er jo fint at det er folk her som svarer med info og slikt :)

Viss alle hva som meg ville det vært lite info her :no:

Lenke til kommentar
Det er jo fint at det er folk her som svarer med info og slikt :)

Viss alle hva som meg ville det vært lite info her :no:

Vis alle hadde vært som deg, hadde dette ikke vært en pratetråd, da hadde det vært "info om min hverdag" tråden :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...