j-- Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg følger Metalhearts eksempel, og legger meg (les: dusj » sove). Kult å skulle opp halv seks på en lørdags morgen =] God natt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Planen er å se Yojimbo etter jeg har sett resten av "Samurai"-trilogien... Hvilke har du sett? Toshiro Mifune er den mest badass fyren noensinne! Hard competition with Clint... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg følger Metalhearts eksempel, og legger meg (les: dusj » sove). Kult å skulle opp halv seks på en lørdags morgen =] God natt. godt natt clvn Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Planen er å se Yojimbo etter jeg har sett resten av "Samurai"-trilogien... Hvilke har du sett? Har sett alle tre, men fikk lyst til å se de igjen... Så akkurat "The Legend Of Musashi", har igjen "Duel At Ichijoji Temple" og "Duel At Ganryu Island". Toshiro Mifune er den mest badass fyren noensinne! Hard competition with Clint... Greit! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Huff, youtube er forferdelig. Med en gang du går inn der tar det lang tid før du kommer ut igjen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Huff, youtube er forferdelig. Med en gang du går inn der tar det lang tid før du kommer ut igjen. Det fenomenet er skummelt. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vet noen om en bra limerick/rim og regle nettside? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vet noen om en bra limerick/rim og regle nettside? http://www.limerick.com/ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vet noen om en bra limerick/rim og regle nettside? http://www.limerick.com/ Oh, I'm screwed big time! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hey, jeg har vært litt borte en stund fra forumet Ka dokker gjør ?? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ska eg byrja med Nynorsk? Edit: There once was a man from Japan, who's limericks didn't quite scan. When asked why this was, he answered because, I always try to cram as many syllables in to the last line as I possibly can. Eg elskar det limericket. Endret 1. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hey, jeg har vært litt borte en stund fra forumet Ka dokker gjør ?? Det vanlige TV og DNFK Mester av farger: Don't! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hey, jeg har vært litt borte en stund fra forumet Ka dokker gjør ?? Det vanlige TV og DNFK +1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Vet noen om en bra limerick/rim og regle nettside? http://www.limerick.com/ Oh, I'm screwed big time! Got ya! Hmm... Vi har nærmest ingenting å drikke i huset. Bare melk og juice. Så jeg tenkte jeg skulle ta en liten spesiell, ekslusiv og ytterst sjelden blanding av bringebær- og appelsinsaft! Og det viste seg å smake helt himmelsk! Endret 1. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hey, jeg har vært litt borte en stund fra forumet Ka dokker gjør ?? Det vanlige TV og DNFK +1 +1 more Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vi skal jo til Tromsø i mårra Yess da kan jeg sjekke ut iPhone Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 En ting jeg har lurt på, Johansen. Hvorfor den avataren? Og hvorfor det nicket? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vi skal jo til Tromsø i mårra Yess da kan jeg sjekke ut iPhone Er folk framleis hekta på touch-screen? Eg er lei av alt som heite i(insert phone, pod or any other word you'd like). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Er folk framleis hekta på touch-screen?Eg er lei av alt som heite i(insert phone, pod or any other word you'd like). Multitouch. Det er en forskjell. Da er jeg på jobb igjen. Tror jeg fortsetter med House M.D. med en gang. Endret 1. mai 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jackass 2 på svensk TV4 for de som har lyst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg