Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det vet jeg også.

Var ikke ment frekt eller morsomt.

Og ja Fargoth jeg vet det er bare og google, men av div. grunner som jeg har nevnt før i tråden så faller ikke google inn i huet mitt nå!!!!

Lengre gidder jeg ikke og dra den utenom at du kunne faktisk googlet selv hvis det var så viktig;)

Søker sikkert feil, men finner ikke en dritt utenom masse kristent piss og rare filmer O.o

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg synes jeg ser ut som en mye mer voksen person med den sveisen og stilen er 100% meg
Du ser ut som en ekstraordinær 15-16 åring med nytt sommeroutfit.

Ekstraordinær i den forstand at han ser ut som han har røyka noko morosamt? Anten det, eller så har han ein gryande karriære som Morten Harket-posør framfor seg... (Det sarkastiske, onde hjørnet slår til, madammen går meg på nervene.)

Lenke til kommentar
jeg synes jeg ser ut som en mye mer voksen person med den sveisen og stilen er 100% meg

Ekstraordinær i den forstand at han ser ut som han har røyka noko morosamt? Anten det, eller så har han ein gryande karriære som Morten Harket-posør framfor seg... (Det sarkastiske, onde hjørnet slår til, madammen går meg på nervene.)

Posituren var jo ganske grei, han ser straight og skikkelig ut. Men det eneste jeg så var den påfallende blå skjorten. Fargekorreksjonen som er gjort på bildet fremhever blåfargen overdrevent kraftig.

Angående hvor lenge et menneske kan være klinisk død før muligheten for gjennomplivning ikke lenger er mulig, se her. Ved kraftig nedkjøling er det mulig å bli gjenopplivet selv etter over en time som klinisk død. Wikipedia har som vanlig mer info.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Fyr løs

Det var strengt tatt bare et tilbakeholdent forslag om å gå til innkjøp av en variant, ikke en invitasjon til hjelp ved valg av konkrete kosmetikkprodukter. Det blir litt for individuelt til at det er mye jeg kan gjøre.

np: Guy Dalton - Night People (New York Club Mix).

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

Posituren var jo ganske grei, han ser straight og skikkelig ut. Men det eneste jeg så var den påfallende blå skjorten. Fargekorreksjonen som er gjort på bildet fremhever blåfargen overdrevent kraftig.

Angående hvor lenge et menneske kan være klinisk død før muligheten for gjennomplivning ikke lenger er mulig, se her. Ved kraftig nedkjøling er det mulig å bli gjenopplivet selv etter over en time som klinisk død. Wikipedia har som vanlig mer info.

Han som lå i koma i 46 år og så døde da:P

En ting jeg alltid har lurt på er at om man er i koma, "drømmer" man osv. Siden noen leger er overbevist om at det hjelper og prate,synge osv. til en som ligger i koma.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Det var strengt tatt bare et tilbakeholdent forslag om å gå til innkjøp av en variant, ikke en invitasjon til hjelp ved valg av konkrete kosmetikkprodukter. Det blir litt for individuelt til at det er mye jeg kan gjøre.

np: Guy Dalton - Night People (New York Club Mix).

Aha. Blir vanskelig å få med seg slikt ved skumlesing tydeligvis.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...