Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg vil høre Neil Young og Tale vil høre Alf Prøysen. What to do? Titts or Young... that's the question? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) TRYKK HER! Jeg er en vanlig norsk lærer som er svært interessert i språk, rent generellt.Jeg har vært norsklærer for voksne utlendinger i 20år. Og jeg har lykkes! Endret 1. mai 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ti minutter til besøket kommer. (uten bruk av lame PUA-mindtricks) Like a real man. Hold oss informert da! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 TRYKK HER! Jeg er en vanlig norsk lærer som er svært interessert i språk, rent generellt.Jeg har vært norsklærer for voksne utlendinger i 20år. Og jeg har lykkes! Norsk lærer for utlendinger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ti minutter til besøket kommer. (uten bruk av lame PUA-mindtricks) Like a real man. Hold oss informert da! Hehe, joa. Men da stakk jag. Ha en ellers god dag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Norsk lærer for utlendinger Norsk lærer? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Norsk lærer for utlendinger Norsk lærer? norsklærer da Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hvor lang tid er det lengste en person har vært "død" før vellykket gjenopplivning? Endret 1. mai 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Norsk lærer for utlendinger Norsk lærer? norsklærer da Ja, takk. Fysssssssj. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hva het han mannen som levde sammen med bjørnene ute i skogen et sted i USA, men som senere kom litt for nær en bjørn?Timothy Treadwell? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hva het han mannen som levde sammen med bjørnene ute i skogen et sted i USA, men som senere kom litt for nær en bjørn?Timothy Treadwell? Ja, fant det ut. For en gal, gal mann.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hva het han mannen som levde sammen med bjørnene ute i skogen et sted i USA, men som senere kom litt for nær en bjørn?Timothy Treadwell? Ja, fant det ut. For en gal, gal mann.. Det er jo en viss ironi i at han ble overfalt og spist av dyrene han forsvarte så inderlig. Litt den samme ironien som med Steve Irwin, "I have the animals in my heart".. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvor lang tid er det lengste en person har vært "død" før vellykket gjenopplivning? Vet at det var en liten stund ihvertfall Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Bomma du litt på tråden, samebror? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hvor lang tid er det lengste en person har vært "død" før vellykket gjenopplivning? Vet at det var en liten stund ihvertfall +1 post count i DNFK. Rejoice! Du kunne ikke brukt fem sekunder ekstra og googlet det da? At du vet at "det var en liten stund ihvertfall" er jo totalt blottet for informasjon av noen verdi..! Endret 1. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jeg synes jeg ser ut som en mye mer voksen person med den sveisen og stilen er 100% meg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jeg synes jeg ser ut som en mye mer voksen person med den sveisen og stilen er 100% megDu ser ut som en ekstraordinær 15-16 åring med nytt sommeroutfit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg