Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvorfor gidder dere å mate trollet? Schnell klarer å trolle dere, merkelig, siden h*n er fryktelig dårlig. Fordi det er gøy Enig at han er rævva... Gapwick og Fargoth er 100 ganger bedre Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvorfor gidder dere å mate trollet? Schnell klarer å trolle dere, merkelig, siden h*n er fryktelig dårlig. Har mye sinne og få ut, så tenkte dette var perfekt. Men tok feil og sitter er dypt skuffet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) *snip* Endret 1. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har hatt det bra, iallefal. Fått sovet ut skikkelig etter langt tids mangel på søvn. Trengte en fridag. Akkruat tatt ned flagget, og åpna en øl. Hurra! Schåll, godt og høre at du ikke har blitt skadet i natt;) Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 samboe: personleg ser eg på 17 mai som ei hyllest til naziane av noreg. Eg er ikkje kommunist, men meinar nasjonaldagar burde vore ulovleg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 http://www.informatik.uni-freiburg.de/~schnellm/HeiseTrollEx/trollex.png Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvorfor gidder dere å mate trollet? Schnell klarer å trolle dere, merkelig, siden h*n er fryktelig dårlig. Har mye sinne og få ut, så tenkte dette var perfekt. Men tok feil og sitter er dypt skuffet Så ikke at du svarte trollet engang jeg... så var ikke ment til deg http://www.informatik.uni-freiburg.de/~schnellm/HeiseTrollEx/trollex.png O_O Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 samboe: personleg ser eg på 17 mai som ei hyllest til naziane av noreg. Eg er ikkje kommunist, men meinar nasjonaldagar burde vore ulovleg Uff, dette begynner og bli dumt. Håper du ser det. Cyph: :!: dødsbra Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 samboe: personleg ser eg på 17 mai som ei hyllest til naziane av noreg. Eg er ikkje kommunist, men meinar nasjonaldagar burde vore ulovleg Uff, dette begynner og bli dumt. Håper du ser det. Cyph: :!: dødsbra +1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hva het han mannen som levde sammen med bjørnene ute i skogen et sted i USA, men som senere kom litt for nær en bjørn? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Alt han har skrevet er dumt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Schnell er netsen mitt forbilde når det gjelder trolling! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hva het han mannen som levde sammen med bjørnene ute i skogen et sted i USA, men som senere kom litt for nær en bjørn? Schnell? Neida, vet ikke Alt han har skrevet er dumt. +1 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jaja.... watever dejleg ver i dag eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ti minutter til besøket kommer. (uten bruk av lame PUA-mindtricks) Like a real man. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jaja.... wateverdejleg ver i dag eller? TRYKK HER! Joda er "dejleg ver" her Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 tør ikke trukke der, er redd du lurar meg. er ikkje dum veit du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Siden vi snakker om PH, FLERE SOM SYNEST AT NESTE SESONG SKAL GÅ LIVE!?!?!?! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg vil høre Neil Young og Tale vil høre Alf Prøysen. What to do? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg vil høre Neil Young og Tale vil høre Alf Prøysen. What to do? Mix it up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg