Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er fordi dykk ikkje sett dykk inn programmet. Hadde dykk faktisk sett på paradise så hadde du set at det er kloke og reflekterande folk som er med. Dei seier mykje smart og har mange bra tema dei tek op!

syn negar røyk ut :( fineste dama jeg noen gang har sett ass

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fordi dykk ikkje sett dykk inn programmet. Hadde dykk faktisk sett på paradise så hadde du set at det er kloke og reflekterande folk som er med. Dei seier mykje smart og har mange bra tema dei tek op!

Det finnes egne tråder for dette ass

Lenke til kommentar

Smarte folk, det er fyll, dritt slenging og spill om å vinne...Nei, da venter jeg til Farmen kommer, der går det ihvertfall ikke utpå å drikke og knulle seg til seier :cool:

Lenke til kommentar

Virklig oppegående mennesker, der det er om og gjøre og sende inn mest mulig drama på 2 bein.

Setter meg til og se på Ross Camp, det lærer man ihvertfall noe av.

Trenger ikke og lære meg og drikke eller og pule.

Lenke til kommentar

Fluesopp: nei :realmad: personleg tykkjer eg 1 mai er ei skam for menneskja :realmad: berre tydeleggjer klasseforskjellane, og gjer late arbeidrarar frå noreg ENDÅ latarar! me menneskjer er skapt for å arbeide for å overlve, ikkje liggje og dra oss og ha fri i hytt og dynever! Vert så provsert ass!

Lenke til kommentar
Fluesopp: nei :realmad: personleg tykkjer eg 1 mai er ei skam for menneskja :realmad: berre tydeleggjer klasseforskjellane, og gjer late arbeidrarar frå noreg ENDÅ latarar! me menneskjer er skapt for å arbeide for å overlve, ikkje liggje og dra oss og ha fri i hytt og dynever! Vert så provsert ass!

Jeg hater 1 Mai jeg, men den finnes alikevel.

Skal jeg la være og høre med folk jeg prater med har hatt det bra?

Bare for at man hater dagen så er ikke det det samme som og hate alle.

Det var jo direkte kjedlig og "krangle" med deg:S

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Hvordan ser du på 17.Mai, eller de som utdanner seg som lærer da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...