Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er fordi dykk ikkje sett dykk inn programmet. Hadde dykk faktisk sett på paradise så hadde du set at det er kloke og reflekterande folk som er med. Dei seier mykje smart og har mange bra tema dei tek op! syn negar røyk ut fineste dama jeg noen gang har sett ass Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hatt en grei 1. Mai? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er fordi dykk ikkje sett dykk inn programmet. Hadde dykk faktisk sett på paradise så hadde du set at det er kloke og reflekterande folk som er med. Dei seier mykje smart og har mange bra tema dei tek op! syn negar røyk ut fineste dama jeg noen gang har sett ass Det finnes egne tråder for dette ass Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 mondania: årrh, nei han er faen meg drit!!! jævla bærum soss diggar mest lene <3<3 ho er digg digga mest negar då, fy faen så fin ho er ass!!!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er fordi dykk ikkje sett dykk inn programmet. Hadde dykk faktisk sett på paradise så hadde du set at det er kloke og reflekterande folk som er med. Dei seier mykje smart og har mange bra tema dei tek op! syn negar røyk ut fineste dama jeg noen gang har sett ass du er så "drusete" at jeg kan "druse" deg i "drusen" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er fordi dykk ikkje sett dykk inn programmet. Hadde dykk faktisk sett på paradise så hadde du set at det er kloke og reflekterande folk som er med. Dei seier mykje smart og har mange bra tema dei tek op! syn negar røyk ut fineste dama jeg noen gang har sett ass Smarte folk, det er fyll, dritt slenging og spill om å vinne...Nei, da venter jeg til Farmen kommer, der går det ihvertfall ikke utpå å drikke og knulle seg til seier Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei Hylo, Samebo, Luedotten, Cyph og alle andre jeg har glemt:) Yo! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er fordi dykk ikkje sett dykk inn programmet. Hadde dykk faktisk sett på paradise så hadde du set at det er kloke og reflekterande folk som er med. Dei seier mykje smart og har mange bra tema dei tek op! syn negar røyk ut fineste dama jeg noen gang har sett ass Virklig oppegående mennesker, der det er om og gjøre og sende inn mest mulig drama på 2 bein. Setter meg til og se på Ross Camp, det lærer man ihvertfall noe av. Trenger ikke og lære meg og drikke eller og pule. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fluesopp: nei personleg tykkjer eg 1 mai er ei skam for menneskja berre tydeleggjer klasseforskjellane, og gjer late arbeidrarar frå noreg ENDÅ latarar! me menneskjer er skapt for å arbeide for å overlve, ikkje liggje og dra oss og ha fri i hytt og dynever! Vert så provsert ass! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei Hylo, Samebo, Luedotten, Cyph og alle andre jeg har glemt:) Yo! Yo Rastaman Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 mondania: årrh, nei han er faen meg drit!!! jævla bærum soss diggar mest lene <3<3 ho er diggdigga mest negar då, fy faen så fin ho er ass!!!! Dude, vet du hva sarkasme er? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Fluesopp: nei personleg tykkjer eg 1 mai er ei skam for menneskja berre tydeleggjer klasseforskjellane, og gjer late arbeidrarar frå noreg ENDÅ latarar! me menneskjer er skapt for å arbeide for å overlve, ikkje liggje og dra oss og ha fri i hytt og dynever! Vert så provsert ass! Jeg hater 1 Mai jeg, men den finnes alikevel. Skal jeg la være og høre med folk jeg prater med har hatt det bra? Bare for at man hater dagen så er ikke det det samme som og hate alle. Det var jo direkte kjedlig og "krangle" med deg:S Endret 1. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fluesopp: nei personleg tykkjer eg 1 mai er ei skam for menneskja berre tydeleggjer klasseforskjellane, og gjer late arbeidrarar frå noreg ENDÅ latarar! me menneskjer er skapt for å arbeide for å overlve, ikkje liggje og dra oss og ha fri i hytt og dynever! Vert så provsert ass! Hvordan ser du på 17.Mai, eller de som utdanner seg som lærer da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei Hylo, Samebo, Luedotten, Cyph og alle andre jeg har glemt:) Yo! Yo Rastaman Vi er rastabuddies Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jeg tror jeg ikke skal trekke fram PUA, holder med nok kritikk fra de helt vanelige her inne Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Aaah! Andre grillings til nå i år! Digg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Antagelig veit han ikke det. Må være kjedelig å enten "trolle" konstant, eller å være underutviklet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvorfor gidder dere å mate trollet? Schnell klarer å trolle dere, merkelig, siden h*n er fryktelig dårlig. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har hatt det bra, iallefal. Fått sovet ut skikkelig etter langt tids mangel på søvn. Trengte en fridag. Akkruat tatt ned flagget, og åpna en øl. Hurra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg