Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger da ikke alkohol for å kose seg...

Hmm..vent..jeg tar meg en øl jeg :woot:

LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå.

Du kan umulig ha sett Air Gear jeg snakker om?

Og vips du biter på trollingen hans. Svare noe random på noe random :)
Lenke til kommentar

Hylo: Nja, eg er stadeg i utvikling. Følar sjølv eg har lagt rebell-tida bak meg og blitt meir reflekterande og moden ja :) sett pris på at du legg merke til det :)

Programvare: Ja sikkert veldig synd at dykk ikkje får fortært leveren med litt alkoholgift. buhuu eg synes synd på deg. not

Lenke til kommentar
LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå.

Sameboe: charterfeber er eit dokumentarprogram, det er ikkje eit komedieprogram, så folk ler ikkje av det nei? folk ler ikkje av norske talentar helar, fordi det er drikjedelig å se folk dume seg ut må å fremføre sine utalentiske "talenter"

det finnes ikke no mer harry enn Charterfeber og Budbringerne

Lenke til kommentar

åja, nei trudde dt var dei programma om flykrasjar som går på discovery du meinte.

sånn drit som det ser eg ikkje på uansett, det jernevaskar ungdom

Lenke til kommentar

Sameboe: charterfeber er eit dokumentarprogram, det er ikkje eit komedieprogram, så folk ler ikkje av det nei? folk ler ikkje av norske talentar helar, fordi det er drikjedelig å se folk dume seg ut må å fremføre sine utalentiske "talenter"

1. Skriv norsk

2. De har mer talent enn det du har, eller kan drømme om!

3. Charterfeber = LOL!

4. Nærmeste talent du har er talentet: Latterlig trolling

Lenke til kommentar
Hylo: Nja, eg er stadeg i utvikling. Følar sjølv eg har lagt rebell-tida bak meg og blitt meir reflekterande og moden ja :) sett pris på at du legg merke til det :)
På en måte så tviler jeg på at du har "lagt rebell-tiden bak deg", da du er fremdeles litt for kontant til å oppfattes som overhodet hyggelig.
Lenke til kommentar

Programvare: Ja sikkert veldig synd at dykk ikkje får fortært leveren med litt alkoholgift. buhuu eg synes synd på deg. not

Moden? Du har jo ikke utviklet deg noe, trollinga di har bare blitt verre!!

Lenke til kommentar

Sameboe:

1) nynorsk er norsk skriftmål ja

2) kva veit du om mine talent? eg har meir talent enn ræva til dei som er med i det dritprogramet

3) dine argumenter : LOL (=latterlege og lause)

4) Med ein gong du møtar ein eprson med eigne meiningar så er ein eit "troll". Det viser berre kor håplaust dette stereo kastesamfunnet me lev i er :realmad:

Lenke til kommentar
Sameboe:

1) nynorsk er norsk skriftmål ja

2) kva veit du om mine talent? eg har meir talent enn ræva til dei som er med i det dritprogramet

3) dine argumenter : LOL (=latterlege og lause)

4) Med ein gong du møtar ein eprson med eigne meiningar så er ein eit "troll". Det viser berre kor håplaust dette stereo kastesamfunnet me lev i er :realmad:

Du skriver jo ikke nynorsk engang, delvis ja... helt rent, nei.

Alle har bedre talent enn rævva til andre folk :roll:

Lenke til kommentar

åja, nei trudde dt var dei programma om flykrasjar som går på discovery du meinte.

sånn drit som det ser eg ikkje på uansett, det jernevaskar ungdom

Du er jo så typisk "tøff" rebell som har sett for mye på Sesam Stasjonen på E.

Og du må bli flinkere med "dritt"-sleningen, bestemora mi vrir seg i grava så dårlig er du.

Ps. JEg måtte jo prøve meg på litt trolling

Hei Hylo, Samebo, Luedotten, Cyph og alle andre jeg har glemt:)

Lenke til kommentar
jaja nok om det, gidd ikkje bruke tida mi på krangle med folk. dei einaste prgramet som er beter enn charterfeber er paradiser hotel <3<3 diggar det

Du ser bare på dritt du :ermm:

edit: Når man ser Schnell, så er man glad over at Gapwick og Fargoth finnes... De holder ihvertfall en viss standard da de langer ut ^^,

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
jaja nok om det, gidd ikkje bruke tida mi på krangle med folk. dei einaste prgramet som er beter enn charterfeber er paradiser hotel <3<3 diggar det

Ja, paradise er utrolig digg, ass. Bare digger han der Peter asså. Han er såååå kuuuulll.

Det var sarkasme..... :p

Endret av Mondania
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...