Joakim Skurk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå. Du kan umulig ha sett Air Gear jeg snakker om? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Trenger da ikke alkohol for å kose seg... Hmm..vent..jeg tar meg en øl jeg LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå. Du kan umulig ha sett Air Gear jeg snakker om? Og vips du biter på trollingen hans. Svare noe random på noe random Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hylo: Nja, eg er stadeg i utvikling. Følar sjølv eg har lagt rebell-tida bak meg og blitt meir reflekterande og moden ja sett pris på at du legg merke til det Programvare: Ja sikkert veldig synd at dykk ikkje får fortært leveren med litt alkoholgift. buhuu eg synes synd på deg. not Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå. Sameboe: charterfeber er eit dokumentarprogram, det er ikkje eit komedieprogram, så folk ler ikkje av det nei? folk ler ikkje av norske talentar helar, fordi det er drikjedelig å se folk dume seg ut må å fremføre sine utalentiske "talenter" det finnes ikke no mer harry enn Charterfeber og Budbringerne Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå. Du kan umulig ha sett Air Gear jeg snakker om? åja, nei trudde dt var dei programma om flykrasjar som går på discovery du meinte. sånn drit som det ser eg ikkje på uansett, det jernevaskar ungdom Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå. Sameboe: charterfeber er eit dokumentarprogram, det er ikkje eit komedieprogram, så folk ler ikkje av det nei? folk ler ikkje av norske talentar helar, fordi det er drikjedelig å se folk dume seg ut må å fremføre sine utalentiske "talenter" 1. Skriv norsk 2. De har mer talent enn det du har, eller kan drømme om! 3. Charterfeber = LOL! 4. Nærmeste talent du har er talentet: Latterlig trolling Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Programvare: Ja sikkert veldig synd at dykk ikkje får fortært leveren med litt alkoholgift. buhuu eg synes synd på deg. not Du er faen meg dårlig til å trolle. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå. Du kan umulig ha sett Air Gear jeg snakker om? åja, nei trudde dt var dei programma om flykrasjar som går på discovery du meinte. sånn drit som det ser eg ikkje på uansett, det jernevaskar ungdom QLT Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hylo: Nja, eg er stadeg i utvikling. Følar sjølv eg har lagt rebell-tida bak meg og blitt meir reflekterande og moden ja sett pris på at du legg merke til det På en måte så tviler jeg på at du har "lagt rebell-tiden bak deg", da du er fremdeles litt for kontant til å oppfattes som overhodet hyggelig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hylo: Nja, eg er stadeg i utvikling. Følar sjølv eg har lagt rebell-tida bak meg og blitt meir reflekterande og moden ja sett pris på at du legg merke til det Programvare: Ja sikkert veldig synd at dykk ikkje får fortært leveren med litt alkoholgift. buhuu eg synes synd på deg. not Moden? Du har jo ikke utviklet deg noe, trollinga di har bare blitt verre!! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Sameboe: 1) nynorsk er norsk skriftmål ja 2) kva veit du om mine talent? eg har meir talent enn ræva til dei som er med i det dritprogramet 3) dine argumenter : LOL (=latterlege og lause) 4) Med ein gong du møtar ein eprson med eigne meiningar så er ein eit "troll". Det viser berre kor håplaust dette stereo kastesamfunnet me lev i er Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Sameboe: 1) nynorsk er norsk skriftmål ja 2) kva veit du om mine talent? eg har meir talent enn ræva til dei som er med i det dritprogramet 3) dine argumenter : LOL (=latterlege og lause) 4) Med ein gong du møtar ein eprson med eigne meiningar så er ein eit "troll". Det viser berre kor håplaust dette stereo kastesamfunnet me lev i er Du skriver jo ikke nynorsk engang, delvis ja... helt rent, nei. Alle har bedre talent enn rævva til andre folk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå. Du kan umulig ha sett Air Gear jeg snakker om? åja, nei trudde dt var dei programma om flykrasjar som går på discovery du meinte. sånn drit som det ser eg ikkje på uansett, det jernevaskar ungdom Du er jo så typisk "tøff" rebell som har sett for mye på Sesam Stasjonen på E. Og du må bli flinkere med "dritt"-sleningen, bestemora mi vrir seg i grava så dårlig er du. Ps. JEg måtte jo prøve meg på litt trolling Hei Hylo, Samebo, Luedotten, Cyph og alle andre jeg har glemt:) Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jaja nok om det, gidd ikkje bruke tida mi på krangle med folk. dei einaste prgramet som er beter enn charterfeber er paradiser hotel <3<3 diggar det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) jaja nok om det, gidd ikkje bruke tida mi på krangle med folk. dei einaste prgramet som er beter enn charterfeber er paradiser hotel <3<3 diggar det Du ser bare på dritt du edit: Når man ser Schnell, så er man glad over at Gapwick og Fargoth finnes... De holder ihvertfall en viss standard da de langer ut ^^, Endret 1. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 det er ihvertfall møkkaprogram, det er et program om PR-kåte folk i 20 årene som er der for å drekka, pule og sloss Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) jaja nok om det, gidd ikkje bruke tida mi på krangle med folk. dei einaste prgramet som er beter enn charterfeber er paradiser hotel <3<3 diggar det Og DU hakker på det andre ser på? hørt om og kaste stein i glasshus.............? Elefant i en porselensbutikk sier bare jeg nå Endret 1. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) jaja nok om det, gidd ikkje bruke tida mi på krangle med folk. dei einaste prgramet som er beter enn charterfeber er paradiser hotel <3<3 diggar det Ja, paradise er utrolig digg, ass. Bare digger han der Peter asså. Han er såååå kuuuulll. Det var sarkasme..... Endret 1. mai 2009 av Mondania Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei Hylo, Samebo, Luedotten, Cyph og alle andre jeg har glemt:) Hei Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg