Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 hey jenter,hva skjer? Schnell-smell er tilbake Norske Talenter skjer her Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 hey jenter,hva skjer? OH MY GOD! The Schnell Is Back! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Katta mi har løpetid løpetiiid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Katta mi har løpetid løpetiiid. Angrepet foten din nå ? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Off norske talentar Vert kvalm av det programmet, korleis tv2 utnyttar stakars folk og latterleggjer dei på tv ,og brukar dei som objekt for å lage tv underhaldning. Alle veit at 90 % av deltagarane berre er med i det programmet for å bli latterliggjort!!!! eg sitt og ser charterfeber på webTV Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Katta mi har løpetid løpetiiid. 1) Det er en han 2) Du trodde han fyren på nettby var ei jente 3) Kanskje jeg er en gutt?... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Off norske talentar Vert kvalm av det programmet, korleis tv2 utnyttar stakars folk og latterleggjer dei på tv ,og brukar dei som objekt for å lage tv underhaldning. Alle veit at 90 % av deltagarane berre er med i det programmet for å bli latterliggjort!!!! eg sitt og ser charterfeber på webTV Du langer ut mot Norske Talenter da du ihvertfall ser på et program som handler om latterliggjøring Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Off norske talentar Vert kvalm av det programmet, korleis tv2 utnyttar stakars folk og latterleggjer dei på tv ,og brukar dei som objekt for å lage tv underhaldning. Alle veit at 90 % av deltagarane berre er med i det programmet for å bli latterliggjort!!!! eg sitt og ser charterfeber på webTV charterfeber er ihvertfall et program der de er med for å drite seg ut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Katta mi har løpetid løpetiiid. 1) Det er en han 2) Du trodde han fyren på nettby var ei jente 3) Kanskje jeg er en gutt?... Sang av Halvdan Sivertsen, intet relatert vår kjære mjauende Silver Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 nei, charterfeber består av resursterke folk som har meldt seg på programet på forhånd, og veit kva dei gjer. Me får ein inblikk i kvardagen deira og dei blir kjendisar. kva er laterelegjering med det? norske talentar latterlegjer dei folk som ikkje kan synga og dansa og trylla, og folk sit og ler av dei desutan er det eit drit program Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Schnell-smell er tilbake OH MY GOD!The Schnell Is Back! Du langer ut mot Norske Talenter da du ihvertfall ser på et program som handler om latterliggjøring charterfeber er ihvertfall et program der de er med for å drite seg ut Er det rart vi/jeg aldri husker hvem som gjorde hva? Legg merke til tidspunktene også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) nei, charterfeber består av resursterke folk som har meldt seg på programet på forhånd, og veit kva dei gjer. Me får ein inblikk i kvardagen deira og dei blir kjendisar. kva er laterelegjering med det? norske talentar latterlegjer dei folk som ikkje kan synga og dansa og trylla, og folk sit og ler av dei desutan er det eit drit program Så du mener ikke at folk ler av Charter feber? eller at de som melder seg på Norske Talenter ikke vet hva de går til? Sorry, men nå dreit du deg relativt ut Endret 1. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ikke mat trollet, TØS! Endret 1. mai 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Noen som har sett Air Gear? Er den verdt å fullføre? Har sett de 6 første episodene. Endret 1. mai 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå. Sameboe: charterfeber er eit dokumentarprogram, det er ikkje eit komedieprogram, så folk ler ikkje av det nei? folk ler ikkje av norske talentar helar, fordi det er drikjedelig å se folk dume seg ut må å fremføre sine utalentiske "talenter" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå. Sameboe: charterfeber er eit dokumentarprogram, det er ikkje eit komedieprogram, så folk ler ikkje av det nei? folk ler ikkje av norske talentar helar, fordi det er drikjedelig å se folk dume seg ut må å fremføre sine utalentiske "talenter" Dæven, du har virkelig utviklet deg siden sist jeg så deg på forumet, Schnell. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå. Sameboe: charterfeber er eit dokumentarprogram, det er ikkje eit komedieprogram, så folk ler ikkje av det nei? folk ler ikkje av norske talentar helar, fordi det er drikjedelig å se folk dume seg ut må å fremføre sine utalentiske "talenter" Dæven, du har virkelig utviklet deg siden sist jeg så deg på forumet, Schnell. Ingen som sier slik fine ord om meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Dæven, du har virkelig utviklet deg siden sist jeg så deg på forumet, Schnell. Enig. Lurer på om Schnell har sendt noen fler fan-mails i det siste! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Da er vi på hytta. God mat, drikke, internett og stemning! Synd det er alkoholforbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg