Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off norske talentar :sick: Vert kvalm av det programmet, korleis tv2 utnyttar stakars folk og latterleggjer dei på tv ,og brukar dei som objekt for å lage tv underhaldning. Alle veit at 90 % av deltagarane berre er med i det programmet for å bli latterliggjort!!!!

eg sitt og ser charterfeber på webTV

Lenke til kommentar
Off norske talentar :sick: Vert kvalm av det programmet, korleis tv2 utnyttar stakars folk og latterleggjer dei på tv ,og brukar dei som objekt for å lage tv underhaldning. Alle veit at 90 % av deltagarane berre er med i det programmet for å bli latterliggjort!!!!

Du langer ut mot Norske Talenter da du ihvertfall ser på et program som handler om latterliggjøring :p

Lenke til kommentar

charterfeber er ihvertfall et program der de er med for å drite seg ut :ermm:

Lenke til kommentar

nei, charterfeber består av resursterke folk som har meldt seg på programet på forhånd, og veit kva dei gjer. Me får ein inblikk i kvardagen deira og dei blir kjendisar. kva er laterelegjering med det?

norske talentar latterlegjer dei folk som ikkje kan synga og dansa og trylla, og folk sit og ler av dei :realmad: desutan er det eit drit program

Lenke til kommentar
Schnell-smell er tilbake

OH MY GOD!

The Schnell Is Back!

Du langer ut mot Norske Talenter da du ihvertfall ser på et program som handler om latterliggjøring :p

charterfeber er ihvertfall et program der de er med for å drite seg ut :ermm:

Er det rart vi/jeg aldri husker hvem som gjorde hva? Legg merke til tidspunktene også. :p

Lenke til kommentar
nei, charterfeber består av resursterke folk som har meldt seg på programet på forhånd, og veit kva dei gjer. Me får ein inblikk i kvardagen deira og dei blir kjendisar. kva er laterelegjering med det?

norske talentar latterlegjer dei folk som ikkje kan synga og dansa og trylla, og folk sit og ler av dei :realmad: desutan er det eit drit program

Så du mener ikke at folk ler av Charter feber? eller at de som melder seg på Norske Talenter ikke vet hva de går til? Sorry, men nå dreit du deg relativt ut ;)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå.

Sameboe: charterfeber er eit dokumentarprogram, det er ikkje eit komedieprogram, så folk ler ikkje av det nei? folk ler ikkje av norske talentar helar, fordi det er drikjedelig å se folk dume seg ut må å fremføre sine utalentiske "talenter"

Lenke til kommentar
LueDotten: Ja eg har sett det. ikkje vert, mykje faktafeil, berre oppspinnn 90 % sirka vil eg anslå.

Sameboe: charterfeber er eit dokumentarprogram, det er ikkje eit komedieprogram, så folk ler ikkje av det nei? folk ler ikkje av norske talentar helar, fordi det er drikjedelig å se folk dume seg ut må å fremføre sine utalentiske "talenter"

Dæven, du har virkelig utviklet deg siden sist jeg så deg på forumet, Schnell.
Lenke til kommentar

Dæven, du har virkelig utviklet deg siden sist jeg så deg på forumet, Schnell.

Ingen som sier slik fine ord om meg :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...