Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 No PM needed, bare borr et hull i skjæret og fyll med så mye sprengstoff du klarer. Huskt lang nok lunte Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Greia er at det er satans mange av de. Trenger litt manpower Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 @ Datasmurf Ser at en av interessene dine var World Of Warcraft. Hvis hun sier noe àla, "er du en sånn world of warcraft nerd?" Dra denne; Neinei, jeg er priest. Ikke sant, sjekk dette! 25 svette nerds, halvparten sitter sikkert i bokser'n, men det gjør ikke noe, for vi ser ikke hverandre, bare prater sammen - alle har mikrofon og skriker og greier. Så står jeg bakerst der da, og kaster healing på han værste kriger'n forran der. Han har sikkert 800kg med rustning på seg, og et jævla skjold som han veiver og styrer med mens det er 17 drager som spruter ild og frost utover alle sammen. Det er alltid en leder med som styrer hva alle skal gjøre, og han klikker mongo "FUCKING HELL datasmurf, KEEP THE WARRIOR UP, WE NEED MORE HEALING!!" Jeg bare hamrer løs på tastaturet... det er dritkult, skal jeg lære deg en gang?!! He he, heldigvis er a gamer- og anime-chick som liker Kaizers, så dette er jo ca drømmedama Eneste som mangler er at a leser, det må jeg finne ut om hu gjør ... Godt og se at andre finner drømmedama:D hu jeg bor sammen med elsker pc, spill, manga, animè osv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Greia er at det er satans mange av de. Trenger litt manpower Make a thread about it Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gi meg dynamitt og jeg fikser det:D borr hull, putt i, og FYR PÅ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Må gjøres på natta, da dynamittfiske ikke er veldig lovlig i disse trakter. Hvem har nattkikkert? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er noe galt med forumet i dag: Pleier da ikke være så dødt? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Kom, mai, du skjønne, milde, gjør skogen atter grønn, og la ved bekk og kilde fiolen blomstre skjønn! Hvor ville jeg dog gjerne at jeg igjen deg så! Akk, kjære mai, hvor gjerne gad jeg i marken gå! Om vint’ren kan man have vel mangt et tidsfordriv; man kan i sneen trave - å ja, et lystig liv! Men når seg lerken svinger mot sky med liflig slag, på engen om å springe - det er en annen sak! Kom derfor, mai, du milde, gjør skogen atter grønn, og la ved bekk og kilde fiolen blomstre skjønn! Hvor ville jeg dog gjerne at jeg igjen deg så! Akk, kjære mai, hvor gjerne gad jeg i marken gå! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er noe galt med forumet i dag: Pleier da ikke være så dødt? traumer etter natta kanskje Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Skjedde det noe i natt jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Skjedde det noe i natt jeg ikke har fått med meg? Natt til 1.Mai = PARTY!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gleder meg til vinteren kommer, når det blir sosialt akseptert å være asosial. Faen prøver å få tak i folk for å høre om de gidder å finne på noen, men ender så og si alltid med at jeg enten ikke får svar eller får høre det at "øh... eh.. nei er øh. opptatt". Kanskje jeg bør ta et hint, eller andre folk kan lære av meg og få baller nok til å unngå sosial kontakt når en først treffes tilfeldig, i stedet for å leke kompis der og da for å så gi feil forhåpninger... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Trondheim har tidenes vær, folkens! Aye! "Trondheim (Voll) målestasjon, 127 moh. 3,4 km fra TrondheimTemp. Vind 22° Lett bris, 4,4 m/s fra sørvest." Gjett hvem som akkurat spilte volley på voll Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Trondheim har tidenes vær, folkens! Aye! "Trondheim (Voll) målestasjon, 127 moh. 3,4 km fra TrondheimTemp. Vind 22° Lett bris, 4,4 m/s fra sørvest." Gjett hvem som akkurat spilte volley på voll To ganger i uka gitt. Reine siddisfakter på deg jo.(siden de har volleyball turneringer der. ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Bare innrøm det Danielzu! Vi pisset på dere i finalen i fjor! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gjett hvem som akkurat spilte volley på voll Ingen som ville spille med deg i Dødens dal? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gjett hvem som akkurat spilte volley på voll Ingen som ville spille med deg i Dødens dal? Chandler Bing Could you be anymore like a bitch? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ingen som ville spille med deg i Dødens dal? Vi var 9 stk., så tenkte det ville bli vanskelig å få plass i dødens dal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg