Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Norges Helsevesen er egentlig ganske forjævlig. Tror flere her inne er enig.

Og jeg kunne ikke ringe før Torsdagen heller, siden jeg måtte ringe på mandagen som var.

Så jeg må leve på den grensa hele tiden og det går seriøst utover nervene mine.

"gå på legevakta så får du det du trenger" sa de også, noe som er piss.

Men takk for støtten Daniel:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ Datasmurf

Ser at en av interessene dine var World Of Warcraft. Hvis hun sier noe àla, "er du en sånn world of warcraft nerd?" Dra denne;

Neinei, jeg er priest. Ikke sant, sjekk dette! 25 svette nerds, halvparten sitter sikkert i bokser'n, men det gjør ikke noe, for vi ser ikke hverandre, bare prater sammen - alle har mikrofon og skriker og greier. Så står jeg bakerst der da, og kaster healing på han værste kriger'n forran der. Han har sikkert 800kg med rustning på seg, og et jævla skjold som han veiver og styrer med mens det er 17 drager som spruter ild og frost utover alle sammen. Det er alltid en leder med som styrer hva alle skal gjøre, og han klikker mongo "FUCKING HELL datasmurf, KEEP THE WARRIOR UP, WE NEED MORE HEALING!!" Jeg bare hamrer løs på tastaturet... det er dritkult, skal jeg lære deg en gang?!! :)

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I do what i can. :)

Innlegget ditt fikk en lei sjebne ved å havne som sistepost på siste side, så tenke jeg kunne kommentere den. Litt leit å skrive Laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt om ingen rekker å lese det.

Lenke til kommentar

Jeg skal ihvertfall gjennomføre Otc i morra, jeg har 2 om dagen i helga( bruker til vanlig 5 ). Men tror jeg kan klare og holde det verste unna. Nekter ihvertfall at dagen i morra som jeg har drømt om i flere år skal bli ødelagt pga. dette.

JEg håper jo at legen ordner det i morra, men jeg er en person som ikke tar noe for gitt siden jeg ikke klarer og stole på "slike" mennesker.

med "slike" så mener jeg de som ikke klarer og se at det er alvorlig.

Spess. med denne medisinen som jeg ikke fikk noe valg om jeg ville gå på eller ikke.

Og ja Danielzu, bare små enkle setninger betyr mye for meg.

Godt og se at noen bryr seg uansett om personen ikke får gjort noe.

Så får man mer lyst til og stå på litt mer da.

Hvorfor maser blodbanken på deg?

Jeg kan ikke gi blod til andre mennesker pga. ene sykdommen min, men jeg burde gå og få tappet av og til siden kroppen min produerer for mye blod\jern.

Og dette er en slik dag der jeg er dritglad for og ha dette forumet.

Det kan faktisk bety enten dritt dag eller at jeg prøver og gjøre det beste ut av det.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Innlegget ditt fikk en lei sjebne ved å havne som sistepost på siste side, så tenke jeg kunne kommentere den. Litt leit å skrive Laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt om ingen rekker å lese det.

øyyh jeg skrev også langt, kommenter det da vel :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

But I don't like you..

Lenke til kommentar

But I don't like you..

Daniel...er lov å være snill mot de mindreårige også ;)

Lenke til kommentar

But I don't like you..

Anmeld meg :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er da snill med deg,sameboe. :)

Er alltid snill med mindreårige jeg. (no naughty business though.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du er ikke purk med baller(les:autoritet) før du slår ned en på 13år.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
@ Datasmurf

Ser at en av interessene dine var World Of Warcraft. Hvis hun sier noe àla, "er du en sånn world of warcraft nerd?" Dra denne;

Neinei, jeg er priest. Ikke sant, sjekk dette! 25 svette nerds, halvparten sitter sikkert i bokser'n, men det gjør ikke noe, for vi ser ikke hverandre, bare prater sammen - alle har mikrofon og skriker og greier. Så står jeg bakerst der da, og kaster healing på han værste kriger'n forran der. Han har sikkert 800kg med rustning på seg, og et jævla skjold som han veiver og styrer med mens det er 17 drager som spruter ild og frost utover alle sammen. Det er alltid en leder med som styrer hva alle skal gjøre, og han klikker mongo "FUCKING HELL datasmurf, KEEP THE WARRIOR UP, WE NEED MORE HEALING!!" Jeg bare hamrer løs på tastaturet... det er dritkult, skal jeg lære deg en gang?!! :)

He he, heldigvis er a gamer- og anime-chick som liker Kaizers, så dette er jo ca drømmedama :p

Eneste som mangler er at a leser, det må jeg finne ut om hu gjør ...

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...