Gjest Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Bacon fra 20.4.09 skal jeg spise den? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Bacon fra 20.4.09 skal jeg spise den? Visst faen skal du det! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Bacon fra 20.4.09 skal jeg spise den? Frysa eller kjøleskapet? Endret 1. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Bacon fra 20.4.09 skal jeg spise den? Frysa eller kjøleskapet? Kjøleskapet Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Går sannsynligvis helt greit. Hvis den lukter ille kaster du den, hvis ikke: spis i vei. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ja har ikke lyst til og gjøre henne forbanna. Det gjør du lurt i... Man skal ikke tirre på en gravid kjærring! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ja har ikke lyst til og gjøre henne forbanna. Det gjør du lurt i... Man skal ikke tirre på en gravid kjærring! Hvorfor ikke? Løper lett fra henne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Urge Intense + panini = nammis Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 I mange år har vi lurt på hvem som egentlig kom først av høna og egget? Her er endelig svaret! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Spørsmålet er jo egentlig helt irrelevant. De kom selvsagt samtidig da Gud skapte verden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 *weee* I kveld blir det grillings og russejenter =D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Spørsmålet er jo egentlig helt irrelevant. De kom selvsagt samtidig da Gud skapte verden. Hvem skapte Gud? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Lars og jeg etter en heftig natt på byen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Spørsmålet er jo egentlig helt irrelevant. De kom selvsagt samtidig da Gud skapte verden. Hvem skapte Gud? Hvem skapte x som skapte x som skapte x som skapte Gud? Slike spørsmål er grunnen til at jeg ikke stiller de og heller bare lever. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Spørsmålet er jo egentlig helt irrelevant. De kom selvsagt samtidig da Gud skapte verden. Hvem skapte Gud? Hvem skapte x som skapte x som skapte x som skapte Gud? Du trenger ikke ha flere x'er. Svaret er enkelt. "Hvem skapte Gud?" Menneskene gjorde. Takk for meg. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Eg må verkeleg få lappen snart... Dagar som dette tek nær sagt knekken på meg, ved tanken på at eg ikkje kan ta turen ut i godveret... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Et blasert svar spør du meg, spørsmålet er hvis Gud skulle eksistere, hvem skulle ha skapt han? Samme kan stilles om Big Bang og alt annet, hvem skapte det som skapte? Uansett livstro vil du ikke ha noe svar på din eksistens, uansett hvor mye du måtte tro og håpe at du har det. Derfor ser jeg ingen grunn til å putte vitenskap over religion når det kommer til tro. Endret 1. mai 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Enig med NiXx når det kommer til å bare drite i det, og leve livet. Men det betyr jo selvfølgelig ikke at alle andre må gjøre det også. Det er utrolig mange spørsmål å stille. Keep going, men jeg skal game. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Men det betyr jo selvfølgelig ikke at alle andre må gjøre det også. Det er utrolig mange spørsmål å stille. Keep going, men jeg skal game. Selvfølgelig ikke, men får ateister og religiøse mennesker krangle og peke finger vil jeg også Soundgarden sier det vel egentlig veldig godt i "My Wave". Sitatet jeg viser til ligger et eller annet sted inni den filmen, ville bare ha en unnskyldning til å linke en video av et av 90tallets råeste band. Endret 1. mai 2009 av NiXx Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ah, endelig hjemme. Ble en hard tur ut i går =] *være helt ødelagt og se på Lost* Hmm, kanskje magen klarer mat om et par timer? Da får jeg laget meg spagettien jeg har hatt planer om å lage i mange dager nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg