Olum Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 God morgen alle sammen Skulle ha litt rolig grilling og pilsing på St. Hanshaugen i går, men der var det sikkert oppimot 1000 folk. Var såvidt vi fikk plass til å sette oss ned. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Da skal jeg også kommer meg til kænnin. Sitter på Lillestrøm og venter på toget med min lille nye PC Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) God morgen! En fridag og jeg klarer å våkne kl 900... Da får du mye ut av dagen! Ja, skal egentlig kun gjøre en ting idag. Stikkord: Fikse pc! God morgen olum! Endret 1. mai 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 God morgen alle sammen! Idag er det den lokale fevik-messa, men jeg tviler på at jeg gidder å luske bort dit. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Sit og ventar på vårsleppet no. Ein drøss med motorsyklar kjem til å passera om nokre timar, i anledning rundturen dei arrangerar kvart år. Kjempegøy med 100+ putrande maskinar som rånar forbi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ah, angrer ikke et øyeblikk på at jeg dro til "russetreffet"/whatever i Kristiansand i stedet for å være hjemme hvor ingen ville være med meg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Drakk da ikke såå mye tequila? Tror jeg. En del. Du satt og digga til Toy-box. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) God morgen folkens=) Hvem syns at jeg skal få massert soppen mens jeg tar stå-på-hodet yoga? Faen sprette til magekrampenerver:( Endret 1. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Like A Rolling Stone! HOOOOW DOES IT FEEEL?! Jeg var forresten veldig fristet til å skrive dette i stad: "QUIZ! I accidentally my head/And noticed that I had been bleeding Hvilken sang? ^^" Men så fant jeg ut at jeg var for smart til å gjøre det. @Fluesopp: Nå ble jeg litt usikker ... Hvis du er en sopp er jo ... Hvilken type sopp snakker du om? Uansett, massasje er vel alltid bra. Hvis det er massasje for å føle seg bra da, ikke kinesisk torturmassasje (sykt vondt, jeg snakker av erfaring). Endret 1. mai 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Og som jeg lo når jeg leste det du skrev til meg :!: Sier ikke mer:P Og Aids hvis du leser dette så får stompen din på msn:) Endret 1. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ta og spis litt (espen)-pai Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei! Alle kan ikke gå rundt og spise meg!!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vil, jeg VIL :!: Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tror Nie blir sånn smått forbanna om du spiser meg... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tror Nie blir sånn smått forbanna om du spiser meg... Ja har ikke lyst til og gjøre henne forbanna. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Da er jeg hos kanin. Nå skal vi lage pølser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg